Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru: Lotul I-Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II-Furnizare si montrare utilaje si echipamente auxiliare, in cadru


Anunt de participare numarul 100971/26.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam. 132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru: Lotul I-Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II-Furnizare si montrare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului Echiparea ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Sp. Pneumoftiziologie Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul sp. Pneumoftiziologie Braila, str. Radu S. campiniu nr.21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru: Lotul I-Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II-Furnizare si montrare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului Echiparea ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Sp. Pneumoftiziologie Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
39717200-3-Aparate de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru: Lotul I-Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II-Furnizare si montrare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului Echiparea ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Sp. Pneumoftiziologie Braila in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 76, 776.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip: Lot I-700 lei si Lot II-750 lei. Per de valab :90 zile. Gar de buna exec.: 10% din val. fara TVA a contr ptr. Lotul I si 10% din val. fara TVA a contr ptr. Lotul II
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007-2013. Axa priorit 3; Dom maj interv 3.1-reab/moderniz echip infr.serv sanat;Fd Europ de Dezv Reg; bug nat; Bug.loc
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc si subcontractarea se va face conf art 44 si 45 din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de elig-Form.12A
Decl.priv.neincadr in prev art.181-Form.nr.12B
Certif. const. emis de ORC, elib. cu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, care sa ateste ca of. desf. activ. sim. celor care fac ob prez achizitii, orig sau cop leg, val la data desch.Certif de inreg (C.U.I.) emis de ORC, copie stamp si semnata "conf. cu originalul ".Certif const priv plata oblig catre bug gen consol de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen consol, val la data desch, in orig sau copie leg.Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch, in orig sau copie leg.Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, tax si contrib catre bug de stat si bug loc in conf cu cer sol de aut contr.Doc vor fi prez in orig sau copie leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inf gen - Form 22.Cifra medie de afac pe ult 3 ani sa fie mai mare de: Lot 1- 70.000, 00 lei cu TVA.Lot 2- 70.000, 00 lei cu TVA3.Ult bil cont, viz de org comp, cu rez fin poz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol indepl si finaliz, in ult 3 ani a unui contr sim a carui val sa fie cel putin de: Lot 1- 35.000, 00 lei cu TVA.Lot 2- 37.000, 00 lei cu TVA.Form.nr.4; copie dupa contr nom si recomand din partea benef.Of treb sa prez: Lot 1--certif de conf marcaj CE ptr. prod.-autoriz din part produc sau a imp ptr com, inst/mont, intret si rep, ptr prod ofert, in caz in care ac nu este produc. Form nr.5.-Aviz MS ptr activ de imp, com, dep, rep, verif si pun in funct ptr prod ofert.In caz in care act de serv este asig de catre un alt ag ec, se sol: -autoriz din partea produc sau a imp ( in cazul in care ac nu este produc ), ptr op serv, sa prest serv de intret si rep, ptr prod ofert, . Form nr.5.-se va dem rel jur dintre of si op serv, pe baza careia ac.poate prest serv de intret si rep ptr of, cel putin ptr per de gar a prod ofertLot 2--dov marcaj CE ptr prod ofert-autoriz din partea produc sau a imp ptr com, inst/mon/intret si rep, ptr prod ofert, in caz in care ac nu este produc. Form 5.-Decl priv ech prop ptr indepl contr - Form 3.-Decl va fi ? de CV-urile pers resp - Form 6.-copii dupa dipl rel ptr indepl contr, ment in CV .-In cadr ech prop ptr indepl contr, of treb sa disp de cel putin o pers ptr serv atest de prod ech. prez cop atest.-Ptr pers care nu este ang perm al of, prez cop dupa contr de colab intre of si pers resp si vor compl o decl pe pr rasp Form 8 - Decl disp, Cand activ de serv ( intret si rep in gar si postgar ) este asig de catre un alt ag ec, numit op serv, se sol: - autoriz din partea produc sau a imp ( in cazul in care ac nu este produc ), ptr op serv, sa prest serv de intret si rep, ptr prod ofert, .Form 5.-se va dem rel jur dintre of si op serv, pe baza careia cel de al doilea poate presta serv de intret si rep ptr of, cel putin ptr per de gar a prod ofert.Ptr of str, se vor prez doc de atest prof echiv spec tarii in care of este rez. Ac doc vor fi ins de trad leg in lb rom.ISO 9001 :2000 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, Braila, cam.404, etajul IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email:  [email protected], Fax:  0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer