Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I ? Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II ? Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in cad


Anunt de participare numarul 104543/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I ? Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II ? Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, Str. Radu S Campiniu, Nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I ? Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II ? Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
39717200-3-Aparate de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I ? Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II ? Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila?in conf cu cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 76, 776.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de partic: Lot I ? 700 lei, Lot II ?750 lei.; per de valab: 90 zile; gar de buna exec: 10% din val contr de furniz, fara TVA, ptr Lotul 1; 10% din val contr de furniz, fara TVA, ptr Lot 2;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007-2013, Axa priorit 3; Dom maj de interv 3.1-Reab/moderniz/echip infrast serv de sanat; Fd Europ de Dezv Reg; Bug nat; Bug loc
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc si subcontractarea in conf cu art.44 si 45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 12A - Decl de elig.
Form12B ? Decl priv neincadr in prev art. 181
Certif const emis de ORC, elibcu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, in orig sau cop leg, val la data desch.
Certif de inreg(C.U.I.) emis de ORC, cop stamp si semn "conf cu orig " de catre reprez leg al of.
Certif const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch, in orig sau cop leg.
Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elibde aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxsi contrib catre bug de stat si bug locin conf cu cer solde aut contr.
Doc vor fi prezin orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.
Ptr of nerezid se vor aplica prevart.182 din OUG nr. 34/2006, aprob prin Leg nr.337/2006, cu modif si compl ult.
Doc vor fi prez in orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare decat: a)70000, 00 lei Lotul 1;b)70000, 00 lei Lotul 2.
Se va prezenta Form 2.
-ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv; se va prezenta o copie dupa acest document.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul I :
-Of treb:
a)sa fi real in ult 3 ani un contr, doua contr sau trei contr de furniz si inst simcu cel care face ob achiz, . a caror val insum sa fie de cel put 35000, 00 lei cu TVA; Form nr.4; cop dupa contr nom precum si recomand din partea benef resp. Cop vor fi semn de catre reprez leg al of, stamp, purtand ment "conf cu orig".
b)sa prez decl de conf marcaj CE ptr prod care fac ob prez achiz.
c)sa det aut din partea prod sau a imp ptr com, inst/mont, intret si rep, ptr prod ofert, in cazul in care of nu este si produc; Form nr.5.d)sa det aviz emis de MS pentru activ de imp, com, depoz, rep, verif si pun in funct ptr care fac parte din categ disp med, in caz in care ac sunt produse in afara terit Rom; cop dupa acest aviz.Lotul II:
-Of treb:
a)sa fi real in ult 3 ani un contr, doua contr sau trei contr de furniz si inst simcu cel care face ob achiz, . a caror val insum sa fie de cel putin 37000, 00 lei cu TVA; Form nr.4; cop dupa contr nom precum si recomand din partea benef resp. Cop vor fi semn de catre reprez leg al of, stamp, purtand ment "conf cu orig".
b)sa prez decl de conf marcaj CE ptr produsele care fac ob prez achiz.
c)sa det aut din partea produc sau a imp ptr com, inst/mont, intret si rep, ptr prod ofertate, in cazul in care ac nu este produc; Form nr.5.d)sa disp de cel putin o pers ptr mont si serv atest de produc echip. Se vor prez cop atest si trad leg in lb rom daca sunt emise intr-o alta lb decat rom.
Ptr pers care nu este ang perm al of, se vor prez cop dupa doc dov ale rel jur dintre of si pers resp precum si o decl pe propria rasp intocm confForm 8-Decl de disp, potrivit careia ac isi vor indepl oblig asum prin contr de colab pana la finaliz per de gar a produselor.
f)sa prez in cazul in care ac nu este produc, autoriz din partea produc sau a imp, ptr op service sa prest serv de intret si rep ptr produsele ofertate; Form nr.5 ; se va dem si rel jur dintre of si op service, pe baza careia cel de al doilea poate presta serv de intret si rep ptr of, cel putin ptr per de gar.
ISO 9001 :2000 sau echiv, copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.404. etajul IV, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email:  [email protected], Fax:  0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Consteatatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer