Licitatie Publica - Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in
Anunt de participare numarul 93382/22.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice-cam.132, Tel.0239.619.600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600/249, Fax: 0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, Str. Radu S Campiniu, Nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
39717200-3-Aparate de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montare mobilier si utilaje si echipamente auxiliare, specific serviciilor de sanatate pentru Lotul I Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate si Lotul II Furnizare si montare utilaje si echipamente auxiliare, in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila in conf. cu cerintele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 76, 776.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garparticip: Lot I-700 lei si Lot II-750 lei. Per de valab: 90 zile. Gar de buna exec: 10% din val. contr. de furniz. ptr. Lotul I si 10% din val. contr. de furniz. ptr. Lotul II.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa priorit 3; Dom maj interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrastr serv de sanat; Fd Europ de Dezv Reg; Bug nat; Bug loc
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea si subcontractarea se va face conf. art.44 si 45 din OUG nr.34/2006 cu compl. si modif. ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de elib-Form.12A
Decl.priv. neincadr in prev. art.181-Form 12B
Decl. priv calit de particip la proc-Form.12C
Certif const elib de ORC, val la data desch, orig sau copie leg
Certif de inreg fiscala, elib de ORC , fotocopie cu mentiunea conf. cu originalul
Certif const priv plata oblig catre bug gen consoled de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are dat catre bug gen consoled, val la data desch, orig sau copie leg
Certif priv plata oblig catre bug loc elib de dir de spec din cadr Primariilor in a caror raza terit activ of, din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch, original sau copie leg
Pers. jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig ( certif., caz jud sau alte doc echiv ) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib. catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv-copie ; Fisa de informatii generale Formular 2.
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, trebuie sa fie mai mare decat : pentru Lotul I 70.000 lei si pentru Lotul II- 70.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv lista princ contr de furniz din ult 3 ani-Form12 D
Se sol compl unei fise de inf priv exp sim conf Form. 4.
Form de exp sim va fi ins de cop dupa contr nom si de recomandarea benef resp.Se sol indepl si finaliz, in ult 3 ani a cel putin unui cont de furniz si inst similar, a carui val sa fie de cel putin: - 35.000lei cu TVA, pentru Lotul Isi
- 37.000lei cu TVA, pentru Lotul IIContractul/ele de furnizare invocat/e de ofertant ca experienta similara trebuie sa cuprinda toate categoriile cuprinse in obiectul prezentei proceduri.Of treb sa prez certif de conf marcaj CE ptr produse intocm in conf cu leg in vig.
Of treb sa disp de autoriz ptr livr prod in cazul in careac nu este produc. Se va prez Form.5. Din ac doc treb sa reiasa ca of este autoriz sa livr prod si calit ac.
Of treb sa det avizul emis de MSP ptr activ de distrib si comerc ptr prod ofertate din cadrul Lotului 1.
Decl priv echipa propusa pentru indepl contr - Form3.
Decl va fi insotita de CV-urile pers resp dir cu indepl contract, semn detit-Form 6.Se vor prezcopii dupa diplment in CV si dupa doc de autoriz.
Of treb sa disp de pers (cel putin o persoana) ptr service atest de producat echip ptr Lotul II Utilaje si echip auxiliare. Se vor prez copiile atest.
Personalul care nu este angajat permanent al ofertantului va da o declaratie pe proprie raspundere potrivit careiava indeplini obligatiileasumate prin contractul de colaborare pana la finalizarea serviciilor, ce fac obiectul contractului- Formularul 8 - Declaratie disponibilitate
Pentru ofertantii straini, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile legalizate in limba romana.
ISO 9001 :2000 sau echivalent-copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, Braila, cam.404, etajul IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa priorit 3; Dom maj interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrastr serv de sanat; Fd Europ de Dezv Reg
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239/613370, Email: [email protected], Fax: 0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Fax: 0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2010 14:06