Licitatie Publica - Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate, 4 loturi, in cadrul proiectului ?Echip Amb de Spec Int in cadrul Sp. Pneumoftiziologie Braila?
Anunt de participare numarul 115853/22.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp.Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia: Moisiu NIcolae, Fax: 0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia: Moisiu NIcolae, Fax: 0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax: 0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate, 4 loturi, in cadrul proiectului ?Echip Amb de Spec Int in cadrul Sp. Pneumoftiziologie Braila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, Str. Radu S Campiniu, Nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila? pentru: Lotul I ? Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate; Lotul II ? Furnizare si montare 8 aparate de aer conditionat; Lotul III ? Furnizare si montare 2 aparate de aer conditionat; Lotul IV ? Furnizare si montare statie de demineralizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
39717200-3-Aparate de aer conditionat (Rev.2)
42514300-5-Aparate de filtrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate, in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila? pentru: Lotul I ? Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate; Lotul II ? Furnizare si montare 8 aparate de aer conditionat; Lotul III ? Furnizare si montare 2 aparate de aer conditionat; Lotul IV ? Furnizare si montare statie de demineralizare in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 76, 776.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de partic: Lot I ? 700 lei, Lot II ? 300 lei, Lot III ? 200 lei, Lotl IV ? 150 lei;Per de valab 90 zile; Gar buna exec- 10% din val fara TVA a contr, ptr Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 12A - Decl de elig.
Form12B ? Decl priv neincadr in prev art. 181
Certif const emis de ORC, elibcu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, care sa ateste ca of desf activ simcelor care fac obprez achiz, cat si faptul ca nu sunt inscrisementcu priv la aplic Legii nr.85/2006 priv proc insolventei in orig sau cop leg.
Certif de inreg(C.U.I.) emis de ORC, cop stamp si semn "conf cu orig " de catre reprez leg al of.
Certif const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch, in orig sau cop leg.
Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elibde aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxsi contrib catre bug de stat si bug locin conf cu cer solde aut contr.
Doc vor fi prezin orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.
Ptr of nerezid se vor aplica prevart.182 din OUG nr. 34/2006, aprob prin Leg nr.337/2006, cu modif si compl ult.
Doc vor fi prez cop, la care se va alatura trad aut si leg in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii gen Form 2.
Se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, trebuie sa fie mai mare decat :
-pentru Lotul I ? 60.000 lei
-pentru Lotul II ? 20.000 lei
-pentru Lotul III ? 18.000 lei
-pentru Lotul IV ? 12.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inch si finaliz in ult 3 ani, a cel putinunui contr de furniz si inst sim cu al prez docum, a carui val sa fie de cel putin: - 37.000lei, ptr Lot I- 17.000lei, ptr Lot II- 12.000 lei, ptr Lot III- 9.000 lei, ptr Lot IV
Se compl Form nr. 4, ptr fiec dintre contr.
-Copia dupa contr nom si recomand din partea benef resp.Of sa prez:
Ptr Lot 1:
-Ptr poz 1, 2, si 4- Decl de conform cu prev Dir 93/42/CEE-autoriz din partea produc sau a import ptr com, inst/mont, intret si rep, ptr prod ofert, in cazul in careac nu este produc. Form nr.5.-Ptr poz 1, 2, si 4-Avizul emis de Min Sanatatii ptr activ de imp, com, dep, rep, verif si pun in funct, in cazul in care prod sunt imp sau Certif de inreg a disp med, emis de Min Sanatatii, in cazul in care ac sunt produse in Rom.
In cazul in care activ de service este asig de catre un alt ag ec, se sol:
- autoriz din partea produc sau a import ( in cazul in careac nu este produc ), ptr op service, sa prest serv de intret si rep, ptr prod ofert-Form nr.5.
-se va dem rel jur dintre of si oper service.
-Avizul emis de Min Sanatatii ptr activ de service.
Ptr Lot 2, Lot 3 si Lot 4:
-autoriz din partea produc sau a import ptr com, inst/mont, intret si rep, ptr prod ofertate, in cazul in careac nu este produc-Form nr.5.-sa disp de cel putin o pers ptr service atestat de produc echip-copii de pe atest si traduc autoriz a ac in cazul in care au fost emise intr-o alta lb decat rom.
-Ptr pers care nu este ang perm al of, se vor prez copii dupa contr de colab intre of si pers respsi o decl pe proprie raspund Form 8 - Decl disponib.In cazul in care activ de service este asig de catre un alt ag ec, se sol:
- autoriz din partea produc sau a import ( in cazul in careac nu este produc ), ptr op service, sa prest serv de intret si rep, ptr prod ofert. Se va prez Form nr.5.
-se va dem rel jur dintre of si oper service
Ptr of str, se vor prez docum de atest prof echiv spec tarii in care of este rez. Ac docum vor fi insotite de trad leg in lb rom.
ISO 9001 :2000 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, camera 404, etajul IV, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentare al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
........................................................
Adresa postala: 0000000000000000, Localitatea: ................................., Cod postal: ....., Romania, Tel. ....................................., Email: [email protected], Fax: .....................................
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. 0239/619600/112, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2011 15:33