Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, cod SMIS 3510


Anunt de participare numarul 125438/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice cam 132, Tel. 0239.619.600 int 249, In atentia:  NICOLAE MOISIU, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, cod SMIS 3510
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila?, cod SMIS 3510 conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Fotoliu dentar 1 buc2.Scaun ORL 1 buc3.Masa ginecologica 4 buc4.Canapea consultatii 39 buc5.Masa tratament 26 buc6.Masa instrumentar mobila buc 267.Dulap pentru instrumente medicale 26 buc8.Dulap pentru medicamente 26 buc9.Paravan 31 buc10.Scaune 100 buc11.Scaune cu spatar cu rotile pentru bai galvanice 2 buc12.Dulap vestiar 36 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 461, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip este de 20.000 lei cu valabilitate de 90 zile. Garantia de buna exec este de 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare, ofertantul trebuie sa nu se afle intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006Certif const elib de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data desch of care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii si nu se afla in procedura insolventei.Certif const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat restante, val la data desch.Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of ertantul din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch.Pers jur/fiz str vor prezenta: -doc edif prin care sa dov forma de inreg ca pers jur. Doc prez treb sa ateste ca of are dreptul sa desf activ ec care le includ si pe cele ce fac ob prez achiz. Doc vor fi prez impreuna cu trad autorizata a acestora in lb rom.-doc edif ptr dov elig - elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-au indepl oblig de plata a imp, tax si contrib catre bug de stat si bug loc in conf cu cer sol de aut contr.Doc vor fi prez impreuna cu tradautorizata a acestora in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se sol cifra de afac med an pe ult 3 ani, treb sa fie mai mare decat 1500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul prezentei licitatii, efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 1.000.000 lei cu TVA
-Ofertantul trebuie sa detina Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in baza Ordinului ministrului sanatatii nr.1636/2004 pentru activitati de import, comercializare si depozitare in domeniul dispozitivelor medicale de tipul celor ofertate, in cazul echipamentelor consemnate la pozitiile 1, 2, 3, 4, 6-Daca ofertantul este producator, se va prezenta Certificatul de inregistrare a dispozitivului medical oferit, eliberat de Ministerul Sanatatii.-Avizul se va prezenta in copie, purtand mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al ofertantului.
-Pentru pozitiile 5, 7, 8, 9, 10, 11 si 12 se vor prezenta copii ale Declaratiei de Conformitate a producatorului privind indeplinirea cerintelor esentiale din reglementarile tehnice aplicabile in vigoare, pentru aplicarea marcajului CE.
-Pentru pozitiile 1, 2, 3, 4 si 6 se vor prezenta copii ale Declaratiei de Conformitate a producatorului privind indeplinirea cerintelor Directivei 93/42CEE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada asigurarii serviciilor de reparatii, intretinere, verificare in perioada de garantie si post-garantie in cazul echipamentelor consemnate la pozitiile 1, 2, 3, 4, 6. Se va prezenta Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de reparare, verificare, intretinere, punere in functiune dispozitive medicale de tipul celor ofertate. Se vor prezenta dovezi ale existentei personalului (cel putin o persoana) autorizata pentru service, atestata de producatorul echipamentului ofertat.Ofertantul va prezenta, certificat valabil privind sistemul propriu de management al calitatii conform standardului ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Accreditation.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, Braila, camera 404, etajul IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentare al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile la CNSC se depun in termen de 10 zile icepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/112, Email:  [email protected], Fax:  0239/619044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer