Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate pentru proiectul ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila?


Anunt de participare numarul 130497/19.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam 132, Tel. 0239.619.600 int 249, In atentia:  NICOLAE MOISIU, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239619600 int 249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA GENERALA, Tel. 0239619600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate pentru proiectul ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila, B-dul Independentei, nr.251, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea si montarea mobilierului specific serviciilor de sanatate, in cadrul proiectului ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila?la caracteristicile si indicatori de performanta din CAIETUL DE SARCINI ? CAPITOLUL II al prezentei documentatii.Receptia produselor se va face franco-beneficiar, conform legislatiei in vigoare si a CAIETULUI DE SARCINI ? printr-un set complet de operatiuni pentru testare. Pe parcursul termenului de garantie a produselor, contractantul va asigura pe cheltuiala sa buna functionare a acestora in conditii normale de exploatare, mai putin materialele consumabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montare mobilier specific serviciilor de sanatate pentru proiectul ?Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila? in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din documentatia de atribuireMese consultatie obstetrica-ginecologie buc 2
Masa infasatbuc 1
Scaun recoltabuc 1
Scaunebuc 12
Canapea consultatiebuc 4
Dulap pentru medicamente si materiale sanitare buc 5
Masute instrumentar mobilebuc 9
Fisetebuc 5
Paturi salon spital ? 2000 mm * 900 mmbuc 12
Saltele pentru pat spitalbuc 12
Canapea 1 persoanabuc 28
Noptierebuc 12
Paravane mobilebuc 4
Valoarea estimata fara TVA: 129, 402.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de partic este de 2000 lei; per de val a gar. 90 zile; gar de buna exec 10% din val fara TVA a contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-Form.12A si Decl priv neincadr in prev. art.181 din OUG nr. 34/2006 -Form 12BCertificat de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCertif const elib de ORC, val la data desch, orig/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalulCertif de inreg fiscala, elib de ORC, fotocopie cu mentiunea conf. cu originalulCertif const priv plata oblig catre bug gen consolid de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca nu are dat catre buget general consolid, val la data desch, orig/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalulCertif priv plata oblig catre buget local elib Directie Specialitate din Primarii din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig restante la buget local, val la data desch, original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalulPers jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp taxe si contrib catre bug de stat si loc in conf cu cer solic de aut contrDocumentele vor fi prezentatein original sau copie legalizata sau xerocopie certificata cu mentiunea conform cu originalul impreuna cu traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, trebuie sa fie mai mare decat 200.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita una sau mai multe furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 100.000 lei.Se solicita completarea unei fise de informatii privind experienta similara ? conform Formularului nr. 4, pentru fiecare dintre contractele invocate drept experienta similara.In cazul in care obiectul contractelor invocate drept experienta similara contine si alte produse, nerelevante pentru contractul de fata, ofertantul va detalia in cadrul Formularului 4 informatiile referitoare la produsele similare cu cele ofertate ( denumire, nr. buc., valori, termene de furnizare, instalare si punere in functiune )doar acestea constituindu-se drept experienta similara.Formularele de experienta similara vor fi insotite de copii de pe contractele nominalizate, procesul verbal de predare ?primire (receptie) semnat de furnizor si beneficiarul respectiv sau certificate constatatoare de la o autoritate contractanta.Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul trebuie sa detina Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in baza Ordinului ministrului sanatatii nr.1636/2004 pentru activitati de import, comercializare si depozitare in domeniul dispozitivelor medicale de tipul: mese consultatie obstetrica-ginecologie, scaun recolta, canapea consultatie si paturi salon spital-2000 mmx900 mm sau certificat de inregistrare dupa caz.Avizul sau certificatul se vor prezenta in copie, purtand mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al ofertantului.Nu se accepta decat producatorii inscrisi in Avizele de functionare sau in certificatele de inregistrare dupa caz, emise de MS, nu in curs de inscriere sau inregistrare.ISO 9001 :2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.404, etajul IV, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice pers care se considera vatamata are dreptul de a contesta termen 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta act respectiv, pe cale adm-jurisd la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP.JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer