Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montare pavaj stradal


Anunt de participare numarul 74814/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sebis (Primaria)
Adresa postala: P-ta Tineretului nr.1, Localitatea: Sebis, Cod postal: 315700, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Monica Ciupe-Vaida, Tel.0740164934, Email: [email protected], Fax: 0257/306065, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare pavaj stradal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pe raza orasului Sebis, judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare pavaj stradal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44111700-8 - Dale (Rev.2)
44111900-0-Dale de pavaj din ceramica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 achizitie constand in obiectul procedurii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 597, 927RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.05.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 31958.54 lei; Garantia de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In pretul total convenit, furnizorul va asigura transportul pavajului stradal la locatia indicata de autoritatea contractanta si manopera aferenta montarii acestuia
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa inf genorig;decl priv eligorig;decl priv neinc in sit prev la art. 181 OUG 34/2006 orig;certif ANAF si locale - orig sau copie leg;In cazul pers fiz/jur str se vor prez certif mai sus ment (daca in tara de orig se emit acest gen de inscrisuri), doc in echiv insotite de trad leg in lb romorig sau copie leg sau o decl pe propr rasp ref la indep la zi a oblig de plata aferente ace categ de datorig. Of dep de op ec care fig cu dat neach catre bug de stat sau bug loc, vor fi desc/respinse, fara a se mai sol complet ult a doc.Of care contin certif cu termen de valab exp la data desch of, vor fi desc/respinse, fara a se mai sol complet ult a doc.Certif ORC, valabil la data desch of, care sa ateste ca of are ca obt de act aut si act spec ob proc.Of care contin cert cu termen de valab exp la data desch of, vor fi desc/respinse fara a se mai sol comp ult a doc;Certif ORC trebuie sa contina nu doar insiruirea codurilor CAEN aferente ob de act al op ec, ci si dov autoriz acestuia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile cont pe anii 2005, 2006, 2007 viz/inreg la org compin copie;balanta contin copie;decl pe prop rasp priv cifra medie de af pentru anii 2005, 2006, 2007orig;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani este de 4.700.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a princ livrari de prod in ult 3 aniorig;decl pe propr rasp priv respec cond de munca si prot munciiorig;decl pe propr rasp priv subcontrorig;Pers fiz/jur str trebuie sa dep doc mai sus ment sau doc in echiv elib in tara de orig, in copie leg si trad leg in lb rom sau o decl pe propr rasp prin care sa just neprez unui anumit doc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp sim: of va prez min 1 contr avand un ob sim contr ce face ob prez proc a carui val sa fie de min 479.000 lei fara TVA, insotit de recom benefin copie.Actele prez vor fi semnate/stampilate pentru conform cu orig, pe fiecare pag;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Orasului Sebis, P-ta Tineretului, nr. 1, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor, consultanti ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/250114, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data la care contestatorul ia act de actul autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Sebis
Adresa postala: P-ta Tineretului, nr. 1, Localitatea: Sebis, Cod postal: 315700, Romania, Tel.0257/311008, Fax: 0257/306065
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer