Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si transport fructe - mere - pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din Judetul Cluj in anul scolar 2010-2011


Anunt de participare numarul 109018/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia:  Alexandru Cretu, Email:  [email protected], Fax:  0264503300, Adresa internet (URL):  WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si transport fructe - mere - pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din Judetul Cluj in anul scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile din judetul Cluj, clasele I-VIII, invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, conform ANEXEI1 la Fisa de date care contine centralizatorul si listele cu numarul de beneficiari ai programului de incurajare a consumului de fructe in scoli.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Mere cu greutate intre 90g si 150g, incadrate in Categoria I si/sau Categoria II, Conform Anexei 1 la Fisa de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mere cu greutate intre 90g si 150g, incadrate in Categoria I si/sau Categoria II, Conform Anexei 1 la Fisa de date; Cantitatea totala estimata a contrcatului :4.225.269 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 014, 064.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
93 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :20.000 lei; garantie de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratii privind eligibilitatea ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (respectiv 2007, 2008, 2009), aceasta trebuie sa fie minim :1.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;
2.Informati privind depozitarea-Documentul de inregistrare pentru siguranta alimentelor, emis de catre Directia Sanitar -Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, pentru unitatea de depozitare a merelor3.Fisa de experienta similara
4.Standarde de asigurare a calitatii, sigurantei, protectia mediului si securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cel putin 15 autovehicule sub 3, 5 tone sau 10 autovehicule peste 3, 5 tone (in proprietate, inchiriere sau leasing) care sa poata transporta produsele solicitate3.In vederea indeplinirii experientei similare se vor prezenta maxim trei contracte incheiate in ultimii trei ani, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 300.000 lei.4.ISO 9001, ISO 22000 si OHSAS 18001/2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14683/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 11:00
Locul: sediul Consiliul Judetean Cluj, b-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa la deschiderea ofertelor reprezentanti sau delegati imputerniciti aiofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj - Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Fax:  0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj-Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Tel. 0264-503360, Email:  [email protected], Fax:  0264-503360, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer