Licitatie Publica - FURNIZARE SISTEM CONFOCAL
Anunt de participare numarul 130117/13.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''
Adresa postala: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: Stanca Dumitra, Tel. 021.319.45.18, Email: [email protected], Fax: 021.319.45.19, Adresa internet (URL): www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE SISTEM CONFOCAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante, Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM CONFOCAL CU BALEIAJ LASER CONFIGURAT PE UN MICROSCOP OPTIC INVERSAT inclusiv livrare, montaj, testare, punere in functiune, instruire personal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38510000-3 - Microscoape (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEM CONFOCAL CU BALEIAJ LASER CONFIGURAT PE UN MICROSCOP OPTIC INVERSAT inclusiv livrare, montaj, testare, punere in functiune, instruire personal
Valoarea estimata fara TVA: 2, 115, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 40.000 lei, valabila 90 de zile de la deschidera ofertelor, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu clauzele contractuale, contract cu finantare nerambursabila POS CCE, Axa Prioritara 2 ?Competitivitate prin cercetare, dezvoltatre tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind: eligibilitatea;neincadrarea in situatiile privind.art.181/OUG 34/2006; calitatea de participant la proced.;Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta, in conf.Ord.ANRMAP nr.314/2010
Certificate: fiscal privind impozitul si taxele locale, atestare fiscala cu privire la indeplinirea oblig. de plata catre bugetul general consolidat, , constatator, CUI,
Pers. fizice/juridice, straine vor prezenta doc. edificatoare eliberate de autor.competente certif., caziere judiciare, alte doc.echiv.prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig. de plata a impozit., taxelor precum si docum.privind inregistrarea/atestarea ori apartenenta d.p.d.v. profesional, din care sa rezulte obiectul de activ.specific acestei achizitii, din tara respectiva si traducere autorizata in limba romana. Decl. pe prop. rasp.prin care, in cazul in care oferta este decl. castig. isi asuma resp. ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu pers.jur. romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inreg. in Romania pentru indep.oblig. ce ii revin fiecarui asociat, prin legaliz. asocierii si inreg. asocierii la aut.fiscalacompetenta, din Romania.Toate doc. trebuie sa fie valab. la data deschid.ofertelor, pentru doc. pentru care nu este prevazuta o perioada de valab. stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschideriiofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, sau echivalent pentru persoanele nerezidente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 4.200.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de livrari sisteme confocale similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, efectuatein ultimii 3 ani, insumand valoarea de minim 2.100.000 Lei.Se va face dovada efectuarii livrarii prin prezentarea de copii de contract, insotite de: recomandari (conform Formular 11), Procese Verbale de Receptie, instalare si punere in functiune a echipamentelor furnizate respectivului Beneficiar, in copii conform cu originalul.
Declaratia de conformitate EC in conformitate cu HG 1022/ 2002 privind regimul prod.si serv. care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului
Documente care sa demonstreze experienta de minim 2 ani, pentru minim 1 persoana si dovada instruirii acesteia (certificatele de instruire , pentru service, intretinere a produselor ofertate).
Se solicita mentionarea explicita a firmei sau persoanelor (si a calificarilor acestora) care vor asigura service-ul pentru aparat in perioada de garantie si post-garantie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte similare de minim 2.100.000 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere: functionalitati suplimentare sistem
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
143-14-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2011 10:30
Locul: STR. BP Hasdeu NR. 8, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor pe baza deimputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara 2 ? Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1 - Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleosnr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA ?NICOLAE SIMIONESCU?
Adresa postala: STR. BP Hasdeu NR. 8, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Tel. 021 319 4518, Email: [email protected], Fax: : 021 319 4519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 16:35