Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE SISTEM DE EVALUARE A REZISTENTEI LA HIPOXIE


Anunt de participare numarul 146585/16.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Adresa postala: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010816, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 213187247, In atentia: IOAN CAMCIUC, GABRIELA POPA, Email: [email protected], Fax: +40 213187247, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE SISTEM DE EVALUARE A REZISTENTEI LA HIPOXIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE 1 complet SISTEM DE EVALUARE A REZISTENTEI LA HIPOXIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34741500-8 - Aparate de antrenament de zbor la sol (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 COMPLET ?SISTEM DE EVALUARE A REZISTENTEI LA HIPOXIE ?
Valoarea estimata fara TVA: 935, 527.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 9.360 lei (4.680 lei pentru IMM) si se va constitui printr-un instrument de garantare Formularnr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor sau prin virament bancar in contul RO40TREZ7015005XXX000158, deschis la Trezoreria sectorului 1. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Echivalenta pentru o garantie depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Se va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si i se va retine suma calculata conform art.278^1, lit.b) din OuG 34/2006 completata si modificata. in cuantum5% din valoarea fara TVA a contractuluise constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform formularului nr. 9.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateCompletare formular nr.12A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Completare formular nr.12B
Cerinta nr. 2
Operatorii economici vor prezenta certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere
Completare formular nr.12C
Cerinta nr. 3
DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere
Completare formular nr.12D
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Director general: Marian MACRI
Director administrativ: Ioan CAMCIUC
Director financiar-contabil: Valerica VISAN
Medic specialist: Dragos POPESCU
Compartiment Achiziti: Gabriela POPAMagdalena BREABAN
Consilier juridic: Florina GOGESCU
urmand a se constitui ulterior Comisia de evaluare a ofertelor. Cerinta nr. 1- Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca caobiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator prezentand Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in una din variantele: original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta Fisa de informatii generale Formular nr. 5, din care sa reiasa ca cifra de afaceri globala pentru anii 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin in valoare 1.871.000 lei.Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel Curs lei/euro 2010=4.2099; 2011=4.2379; 2012=4.4560.Nota: cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice rom\ne, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 5 din care sa reiasa ca cifra de afaceri globala pentru anii 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin in valoare 1.871.000 lei.Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel Curs lei/euro 2010=4.2099; 2011=4.2379; 2012=4.4560.Nota: cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta o Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani-formular nr. 6 .
Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 prezentand certificat de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 6 Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 aniDocumente de confirmare: Certificate de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul? .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul etapei de licitatie electronica, Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de catre sistemul informatic. Invitatia de participare si notificarea de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat catre adresa de posta electronica a operatorului economic (E-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. - Etapa de licitatie electronica consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Pentru a putea oferta, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor H.G. 1660/2006. - Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile in cadrul etapei de evaluare a ofertelor. - Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei. Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa se imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor) fata de ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice. - In orice moment, in cursul desfasurarii rundelor de licitatiei electronice, se vor pune la dispozitia operatorilor economici informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor. - Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura in o (1) runda. - La momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire ?PRETUL CEL MAI SCAZUT?. - In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul acestei faze elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii licitatiei electronice, introdusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta. - Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte au preturile ofertate cele mai mici egale, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. - Informatii relevante la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se obtin de la operatorul SEAP (www.elicitatie.ro).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S112-190814 din 12.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2013 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul care, in urma etapei de licitatie electronica, vor exista pe primul loc, preturi la egalitate, se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, la o data precizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform Art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic INMAS
Adresa postala: str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010816, Romania, Tel. +40 213187247, Email: [email protected], Fax: +40 213187247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2013 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer