Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare sistem de monitorizare a apei potabile pentru proiectul Sistem de monitorizare a apei potabile in judetul Dambovita


Anunt de participare numarul 49709/14.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, judetul Dambovita, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achiztii Publice, Tel.0245-207612, In atentia: Claudia Cirease, Email: [email protected], Fax: 0245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare sistem de monitorizare a apei potabile pentru proiectul Sistem de monitorizare a apei potabile in judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea unui sistem de monitorizare pentru statiile de alimentare cuapa potabila, conform cerintelor din documentatia de atribuire. Se are in vedere implementarea sistemului de monitorizare in 8 comune (Candesti, Comisani, Cranguri, Nucet, Dobra, Dragodana, Ocnita si Selaru), la care se adauga sediul dispeceratului central din Targoviste. In aceste 8 localitati exista 11 sisteme de alimentare cu apa (cate unul in fiecare comuna pentru Comisani, Nucet, Dragodana, Ocnita si Selaru, iar trei dintre ele, Candesti, Cranguri si Dobra, au cate 2 sisteme de alimentare, datorita distantelor mari dintre sate).
La fiecare sistem de alimentare cu apa exista cate o statie de pompare (deci sunt 11 statii), de unde apa pleaca spre gospodariile populatiei. Langa fiecare statie se afla bazinul de apa (deci sunt 11 bazine). Apa la bazine vine de la puturile de mare adancime din apropiere, fiecare bazin fiind alimentat de la 1, 2, 3sau 4 puturi, numarul acestora fiind de 23.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29852500-1 - Sisteme de supraveghere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc sistem de monitorizare a apei potabile, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 403, 659RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.06.2008 pana la 17.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 RON (scrisoare de garantie bancara, ordin de plata ori fila CEC).Garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA (scrisoare de garantie bancara).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: -bugetul programului PHARE 2006, Fondul de Modernizare pentru Dezvoltarea Administratiei la nivel local III IV;
-bugetul Consiliului Judetean Dambovita.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici sa nu se incadreze in situatiile de la art.180 si 181 din OUG 34/2006, sa indeplineasca conditiile de eligibilitate PHARE si conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Dovedire: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR.34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR.337/2006, Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale si a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata (persoanele juridice romane), ori original si traducere legalizata in limba romana (persoanele juridice straine);DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA CONFORM REGLEMENTARILOR PHARE;DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
Operatorii economici romani sa fie legal inregistrati.Dovedire: Copie dupa Certificatul de inregistrare ORC, Certificat constatator ORC valabil la data deschiderii ofertelor, cu datele solicitate in fisa de date
Cerinta: Operatorii economici straini sa fie legal inregistrati.Dovedire: Copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, cu datele solicitate in fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia
economico-financiara
Solicitatx
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2006 si 2005) sa fie de minim 800.000 RON (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 214.655 Euro (pentru persoanele juridice straine). S-a luat in calcul cursul BNR valabil pentru data de 29.02.2008:3, 7269 lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 5 (INFORMATII GENERALE) completat.ii) 1).Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2005, 2006 si 2007, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (acestea trebuind sa fie depuse in original si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus).2).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.iii) Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2007, 2006 sau 2005, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
SolicitatxInformatii privindcapacitatea profesionala
Solicitatx
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CAPACITATEA TEHNICA 1) Derularea in ultimii trei ani, a cel putin un contract de furnizare produse pentru sisteme de alimentare cu apa, a carui valoare sa fie egala cu minim 30% din valoarea estimata a contractului.Dovedire: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI. 2)Cerinta: Sa dispuna de un mijloc de transport adecvat pentru transportul resurselor umane care vor fi folosite in cadrul contractului si al produselor care vor fi livrate (in proprietate sau inchiriat).Dovedire: DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE.CAPACITATEA PROFESIONALA Cerinta: Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a)Specialist tehnic (inginer, absolvent al Facultatii de Electronica si Telecomunicatii sau al Facultatii de Automatica, cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta).b)Electrician (autorizat, cu carnet vizat pe anul 2008).Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din cele 2 pozitii de mai sus.Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Dovedire: i)INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII;ii)PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT;iii)ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE.iv)CURRICULUM VITAE pentru fiecare persoana in parte.v)Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.vi)Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialisti-ANGAJAMENT IN NUME PERSONAL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
55
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 13:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, parter, camera 26, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;observatorii desemnati de catre UCVAP; alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006, Fondul de Modernizare pentru Dezvoltarea Administratiei la nivel local III IV, proiectul RO 2006/018-147.01.03.02.03 DB 1208, finantat de Uniunea Europeana
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.040-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 040- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, impotriva oricarui act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal, in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita, Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, judetul Dambovita, Cod postal: 130060, Romania, Tel.0245-207612, Email: [email protected], Fax: 0245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2008 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer