Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare sistem de neuronavigatie si ultrasonografie cerebrala integrata


Anunt de participare numarul 148512/13.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN COMANDASU, Tel. +40 3072594, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare sistem de neuronavigatie si ultrasonografie cerebrala integrata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 6, 000, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate anual. Valoarea minima si maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 500.000 euro fara TVA respectiv 1.000.000 euro fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare sistem de neuronavigatie si ultrasonografie cerebrala integrata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33158500-7 - Aparate medicale cu infrarosii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate:
Acord-cadru: minim 2 bucati si maxim12 bucati sistem de neuronavigatie si ultrasonografie cerebrala integrata
Contract subsecvent: minim 1 bucata si maxim 2 bucati sistem de neuronavigatie si ultrasonografie cerebrala integrata
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 6, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 6.000 euro. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta valuta.Cursul euro care va fi luat in considerare la stabilirea echivalentei euro/alta valuta fiind cel de lacursul BNR, cu 5 zile inainte de data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal 4266456 al autoritatii contractante, deschis la DTCMB.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat indocumentatia de atribuire. Se va completa Formularul nr. 10 Cuantumul garantiei de buna executie este de 7 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecventsi se constituie conform art. 90, alin 1-3 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se va completa Formularul nr. 10
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Ministerului Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 )Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2)Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ministrul Sanatatii Eugen Nicolaescu
Secretar General George Diga - Ordonator de credite
Director Bogdan Stancu
Director Cornelia Nagy
Director Georgeta Bumbac
Expert Carmen Comandasu
Profesor dr. Iacob Gabriel
Conferentiar dr. Mohan Dumitru
Sef lucrari dr. Toader Corneliu
Alexandru Rotocol 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
3 Aviz de functionare pentru activitatea de comercializare, import si distributie dispozitive medicale, eliberatde Ministerul Sanatatii in baza Legii 176/2000 republicata
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va atasa Formularul Informatii generale in care se vor prezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei)ani. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare
sunt intocmite in euro, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei:
Anul 2010 - 1 euro = 4.4287 lei
Anul 2011 - 1 euro = 4.3197 lei
Anul 2012 - 1 euro = 4.2848 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?.Declaratia va fi insotita de certificate/documente/ emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar prin care ofertantul va dovedi furnizarea de dispozitive medicale in baza a cel putin un contract , maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de minim 500.000 euro fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual lei/valuta comunicat de BNR.
In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190, alin 2 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotita de documente/ contracte(minim 1 saumaxim 3) emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar.Conform art 190 alin 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare din aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Dovada implementarii standardului ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr.6xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar runde1Durata rundei1 zi lucratoare(24 ore)Se executa intr-o singura runda. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. -Consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in sistem (online) si sa detina certificat digital valid pentruacces in sistem. Autoritatea organizatoare va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fostdeclarate admisibile. Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala a contractului. Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuseanterior organizarii acestei etape electronice (fara pas de licitare, fara limite ale valorilor pana la care preturile pot fi imbunatatite). In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice. -In orice moment, in cursul desfasurarii licitatiei electronice, SEAP va pune la dispozitia operatorilor economici informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament, precum si informatii referitoare la pretul cel mai mic. La etapa finala acestei faze, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul finalDupa licitatia electronica ofertantul declarat castigator va avea obligatia de a transmite o noua oferta financiara semnata si stampilata. In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
EN 11942/25.11.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2014 11:00
Locul: Sediul Ministrului Sanatatii, etajul 2 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari cerutede opertorii economici sau formulate de autoritatea contractanta /decizii CNSC/contestatii/note de informare/masuri de remediere, vor fi postate pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica Documentatii/clarificari/decizii precum si prin publicare de erate. In cazul ofertelor clasate la egalitate pe primul loc dupa faza de licitatie electronica, in vederea departajarii acestora autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificari si completari.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice si Directia Juridica si Contencios
Adresa postala: Str Cristian Popisteanu, nr. 1-3 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10089, Romania, Tel. +40 3072581, Fax: +40 3072675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2013 17:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer