Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE SISTEM DE PROTECTIE DRESURI ANIMALE


Anunt de participare numarul 147089/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CIRCUL GLOBUS BUCURESTI
Adresa postala: Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021103, Romania, Punct(e) de contact: Stanca Dumitra, Tel. +40 0318059877, In atentia: Stanca Dumitra, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0318059877, Adresa internet (URL): Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE SISTEM DE PROTECTIE DRESURI ANIMALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CIRC & VARIETE GLOBUS BUCURESTIAleea Circului , nr.15, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, transportul si montarea unui SISTEM DE PROTECTIE DRESURI ANIMALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113100-0 - Echipament de siguranta pentru un anumit amplasament (Rev.2)
45340000-2-Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea, transportul si montarea unui SISTEM DE PROTECTIE DRESURI ANIMALE format din: 1. PLASA CENTRALA2. PLASA ADITIONALA3. TUNEL
Valoarea estimata fara TVA: 241, 936RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar.de part.: 4830 lei.Perioada de valab.gar.pt.part.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada.de valab. a ofertei.Dovada constituirii gar.de participare se va atasa in original.Pt.oper.ec.care se incadreaza in IMM vor constitui gar.de part.cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, decl.(form.4)privind incadrarea in categoria I.M.M. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M.se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Formele de constituire a gar.de participare care vor fi acceptate: conform art.86 din HG 925/2006 cu alin.1: Gar.de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire(scrisoare de garantie bancara, in original ? completarea acesteia se face conform form.nr.3 ordin de plata confirmat de banca?original, un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.de asig.-original).Aut.contr.are dreptul de a retine gar.pt.participare in situatiile prev.la art.87, inclusiv art.38, alin. (4) din H.G. nr.925/2006, ofert.pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia ca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achiz.in per.de valab.ofertei si in cazul prev.la art. 2781 din OUG 34/2006 .In masura in care C.N.S.C.respinge contestatia formulata de catre ofert.aut.contractanta va retine contestatorului o suma din garantia de participare in raport cu val.estimata a contr. conform art. 2781 din OUG 34/2006. CIRC&VARIETE GLOBUS BUCURESTI: cont Trez.sect.2 RO64TREZ7025006XXX000196 Pt. o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent GP, echiv. pentru o GP depusa in valuta se va face la cursul BNR din data de 28.10.2013. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform cu art. 90 (alin 1 sau 2) din H.G. nr 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sub forma unei scrisoride garantie bancara de buna executie (model inclus in vol. Formulare). Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul acestuia fara TVA. Contractantul va transmite autoritatii contractante dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.: Prezentare form.5 - Decl.eligibilitatea, respectiv neincadrarea in situatia prev.la art. 180 din O.U.G.34/2006. Incadrarea in sit. prevazuta la art. 180 din O.U.G.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pt.atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat si de tertul sustinator, daca este cazul. Doc. intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.-Cerinta nr.2.: Prezentare form.6 - Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006. Ofertantul/ofertantul asociat/ nu trebuie sa fie in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006. Formularul nr.6 pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original. Nota: In cazul in care in ?ara de origine sau in ?ara in care este stabilit natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situa?iile prevazute la art. 180 ?i 181, autoritatea contractanta va accepta o declara?ie pe propria raspundere sau, daca in ?ara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declara?ia pe propria raspundere, o declara?ie autentica data in fa?a unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare sau a unei asocia?ii profesionale care are competen?e in acest sens.- Cerinta nr.3.: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, si
Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in copii conform cu originalul .Persoane juridice /fizice straine- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.In cazul in care ofertantul a incheiat o conven?ie de tip esalonare/compensare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate documentele doveditoare a pla?ilor la zi a acestor esalonari, original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta nr.4.: Prezentare formular nr. 7.- Declaratie data de ofertant/ofertant asociat /tert sustinator/ subcontractant privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: - Novac Cornelia-Brandusa? Manager;
- Rapa Adriana ? Manager Interimar;
- Gheorghisor Petruta- Contabil Sef;
- Butoiescu-Hogea Ana Maria, Dir.adj. artistic- Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Presedinte cu drept de vot - Gheorghisor Petruta- Contabil Sef; Presedinte de rezerva cu drept de vot - Ana Maria Hogea Butoiescu, Dir.adj. artistic; Membrii: Stanca Dumitra, responsabil achizitii; Peter Marian, artist circ; Membrii de rezerva: Dumitru George, artist circ; Ivan Mariana, gestionara.Cerinta nr.5: Se completeaza Form.8 - declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original semnata de reprezenantul legal. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratiaCerinta nr.6.: Prezentare formular nr. 9 - Declaratia , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original. Cerinta nr. 1 - Dovada inregistrarii in Registrul Comertului prin prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual, de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru Persoane juridice/fizice straine - Dovada formei de inregistrare, atestarea ori apartenen?a din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Nota: In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Mentiune: Ofertantului clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor depuse la procedura, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Media cifrei de afaceri globala vizand activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) in suma de minim: 483.800 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta fisa de Informatii generale ? form. nr. 10, cu cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), insotita de orice documente edificatoare, prin care ofertantul poate dovedi indeplinirea cerintei de calificare (copii ?conform cu originalul?). Cifra de afaceri se prezinta in lei si echivalentul in euro. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.3: - Informatii privind asociatii Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Daca este cazul, completarea formularului nr. 12 ? Acord de asociere.
Cerinta nr. 2: Respectarea conformitatii produselor, privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului.
Cerinta nr. 1. -Contracte similare in valoare de cel putin :241.000 lei
Cerinta nr.4: In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare.
Standarde de asigurare a calitatii Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001. SR EN ISO 9001 sau echivalent, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, in domeniul ce face obiectul prezentului contract valabil la data limita de depunere a ofertei. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea. Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Daca este cazul, completarea formularului nr. 12 ? Acord de asociere. Pentru ofertele depuse in asociere de mai multi agenti economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere (declaratie comuna pe proprie raspundere) in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Totodata prin acest acord, partile se obliga ca in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea. Contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, la data semnarii contractului de furnizare .Ofertantul va completa in original Form.15 - Declaratia de conformitate EC in conformitate cu HG 1022/ 2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului.Ofertantul va completa Form. 11 si 11A cu principalele livrari din ultimii 3 ani, similar celui ce face obiectul prezentei proceduri. - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertei, a livrat produse similare celor solicitate prin caietul de sarcini, individual sau cumulat, in valoare de cel putin :241.000 lei fara tva. Prin prezentarea de documente emise sau contrasemnate de beneficiar privind derularea acestora (recomandari, contracte, procese verbale finale, in copie conform cu originalul) in care sa fie clar evidentiate: valoarea; perioada de derulare a contractului; produsele furnizate; receptia finala. In cazul contractelor in care ofertantul a participat in asociere se va prezenta documentul care atesta procentul de participare al ofertantului in cadrul contractului. In cazul contractelor care cuprind si alte tipuri de produse, se va prezenta documentul care atesta valoarea produselor care sunt similare cu cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Pentru experienta similara in alta valuta, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul / liderul Asocierii va completa o Declaratie conform model - Formular 14 din Volumul III, la care va anexa lista cuprinzand subcontractantii (conform Formular 14A). Fiecare subcontractant nominalizat va completa cu propriile date Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Volumul III. In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2013 13:00
Locul: CIRC & VARIETE GLOBUS BUCURESTI, Aleea Circului , nr.15, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate cu imputernicire scrisapoate participa la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Datele necesare pentru corespondenta (adresa, telefon, fax, e-mail) vor fi preluate de autoritatea contractanta din Formularul nr. 5 ? Informatii generale.In cazul in care, in timpul procedurii, se produc defectiuni ale aparaturii de comunicare a ofertantilor, acestia sunt obligati sa anunte, mentionand in adresa care va fi transmisa si nr. invitatiei de participare, de urgenta, autoritatea contractanta, datele de contact ale acesteia fiind precizate in Fisa de date a achizitiei.In cazul in care ofertantul nu poate fi contactat pentru indeplinirea formalitatilor legale privind desfasurarea procedurii de achizitie publica, raspunderea pentru consecintele care decurg din aceasta ii apartine in totalitate acestuia. Ofertantul este obligat sa asigure buna functionare a echipamentelor de comunicare rapida: telefon, fax, e-mail, pe toata durata desfasurarii procedurii, in caz contrar autoritatea contractanta nu este raspunzatoare de consecinte.Pe tot parcursul procedurii de achizitie, orice document scris trebuie inregistrat (cu numar si data) in momentul transmiterii, respectiv in momentul primirii. IMPORTANT ! 1. Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare care guverneaza acest contract ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii ofertantului. 2. Ofertantii au obligatia de a analiza cu atentie Documentatia de Atribuire si de a pregati oferta conform tuturor instructiunilor, formularelor, prevederilor contractuale si specificatiilor tehnice continute in aceasta Documentatie. 3. Esecul de a depune o oferta care sa contina toate informatiile cerute in termenul prevazut va putea duce la respingerea ofertei. Formularele necompletate sau incomplete vor fi considerate documente lipsa. Nu se va tine cont de nici o exprimare a unei rezerve in oferta sau presupunere cu privire la cerintele din Documentatia de Atribuire. Nu va fi rambursat nici un cost suportat de operatorul economic pentru pregatirea si depunerea ofertei. Toate aceste costuri vor fi suportate de catre operatorul economic ofertant, indiferent de rezultatul procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CIRC&VARIETE GLOBUS BUCURESTI
Adresa postala: Aleea Circului , nr.15, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 021103, Romania, Tel. +40 0318059877, Fax: +40 0318059877
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer