Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Sistem Informatic Integrat la nivelul judetului Dambovita


Anunt de participare numarul 87573/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Natalia Ceptureanu, Tel.0245-211428, Email: [email protected], Fax: 0245-211428, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Sistem Informatic Integrat la nivelul judetului Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Dambovita, str. Piata Tricolorului nr. 1, cod postal 130060, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Sistem Informatic Integrat la nivelul judetului Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48422000-2 - Suite de pachete software (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Sistem Informatic Integrat la nivelul judetului Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: 3, 878, 065.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 70.000 lei si garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Structurale - POS CCE Axa 3; Bugetul Consiliului Judetean Dambovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea)
Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura)Certificat eliberat de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat
Certificat eliberat de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor localeCopie dupa CUI
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) sa fie de minim 7.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul BNR valabil pentru data de 26.08.2009, respectiv 4, 2178 lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 5 (Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani)
Formularul 6 (Experienta similara)
Formular nr. 7 (Autorizare de livrare)
Certificat emis de Oficiul Romanpentru Drepturile de Autor privind inscrierea in Registrul National al Programelor pentru Calculator, sau echivalent
Angajamentul privind asigurarea riscului profesional
Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul IT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii trei ani, 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 3.870.000 lei;Ofertantul, sau in cazul unei asocieri partenerul responsabil de realizarea portalului, va face dovada implementarii cu succes a cel putin unui portal in institutii publice, portal care sa fie folosit de un numar de peste 1.500 utilizatori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
30%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11747/24.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 13:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, str. Piata Tricolorului, Salonul albastru, Parter, Targoviste, D-ta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare- reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;
- observatorii desemnati de catre UCVAP;
- alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale - POS CCE Axa 3
VI.3) Alte informatii
Fisa de date, Formularele si Caietul de sarcini pot fi descarcate integral gratuit din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavreopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040-21-3104641, Email: [email protected], Fax: 0040-21-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 3, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612345, Email: [email protected], Fax: 0245612345
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la CNSC in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actelor pe care acesta le considera nelegale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN DAMBOVITA
Adresa postala: Piata Tricolorului, nr. 1, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130060, Romania, Tel.0040245207629, Email: [email protected], Fax: 0040245616827
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer