Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare ?SISTEM LASER COMPLET CU CO2 in unda continua, putere de 1 kW cu lungime de unda reglabila?


Anunt de participare numarul 136398/08.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA LASERILOR, PLASMEI SI RADIATIEI
Adresa postala: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. +40 214574550, In atentia: D-nei Mihaela CONTANTIN, Email: [email protected], Fax: +40 214574923, Adresa internet (URL): www.inflpr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare ?SISTEM LASER COMPLETCU CO2 in unda continua, putere de 1 kW cu lungime de unda reglabila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INFLPR, Magurele, str. Atomistilor nr. 409, Ilfov, Romania
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea la sediul beneficiarului a echipamentelor componente ale SISTEM LASER COMPLETCU CO2 in unda continua, putere de 1 kW cu lungime de unda reglabila, instalarea si punerea in functiune a acestora si instruirea personalului beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38636100-3 - Lasere (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un ?SISTEM LASER COMPLETCU CO2 in unda continua, putere de 1 kW cu lungime de unda reglabila?, cu instalare si instruire pentru trei reprezentanti ai beneficiarului
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare la procedura este stabilita in suma fixa de 15.000 lei.- in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata, suma de 4.530 lei- perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul se constituire se va prezenta in original.- In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi Formularul din ANEXA nr. I din Sectiunea , ,FORMULARE??- contul in care se va constitui garantia de participare este: RO34RNCB0082044172650147 BCR UNIRII- ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficieaza de reducere cu 50 % a garantiei de participare si a garantiei de buna executie.- restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale - cuantumul garantiei de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- modalitatea de constituire - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.- restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor legale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(ANEXA nr. II) ;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. III);
- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (ANEXA nr. IV).- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. V) .- Personalul autoritatii contractante, cu functii de decizie si atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii este urmatorul: Dr.ing. Ion MORJAN, Ec.Mihaela OSMAN, Jurist Remus POPA, Dr. Constantin GRIGORIU, Dr. Catalin LUCULESCU, Dr. Dan SPOREA, Dr. Constantin FENIC, Dr.Eduard GRIGORE, Dr. Ernest POPOVICI, Dr. Cristian VIESPE, Ec. Dragos CACIULA, Responsabil Achizitii Mihaela CONSTANTIN
Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici straini au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (in scopul aplicarii prevederilor tratatelor pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local sau care se incadreaza in cazurile prevazute de art. 691 , 180 si 181 din O.U.G. 34/2006 vor fi respinse. Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, si un obiect de activitate care sa includa comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate pentru fiecare membru al asocierii.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului care in urma evaluarii ofertelor este clasat pe primul loc si care a prezentat documentele susmentionate sub forma de copie certificata , ,conform cu originalul??, sa prezinte aceste documente in original pentru verificarea conformitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi avut in ultimii trei ani financiari o cifra medie de afaceri de minim1.500.000 lei (sau echivalent). Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul mediu anual de schimb al Bancii Nationale a Romaniei sau Bancii Centrale Europene.Pentru oferte comune sau invocarea sustinerii unui tert sunt aplicabile dispozitiile art. 186 din O.U.G. 34/2006.
Prezentarea oricaror documente din care sa reiasa atingerea nivelului minim solicitat (de exemplu ultimele trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau ultimile trei rapoarte de audit)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa mai fi livrat si instalat in ultimii trei aniechipamente similare cu cel solicitat de autoritatea contractanta, avand o valoare cumulata de minim 750.000 lei sau echivalent. Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul mediu anual de schimb al Bancii Nationale a Romaniei sau Bancii Centrale Europene.Prin echipament similar se intelege un laser acordabil CO2, putere minim 1kW. Declaratie privind lista principalelor furnizari de echipamente similare din ultimii 3 ani
Pentru oferte comune sau invocarea sustinerii unui tert sunt aplicabile dispozitiile art. 190 din O.U.G. 34/2006.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 13:00
Locul: Sala de Consiliu INFLPR din cladirea Directie (Radiochimie)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare din cadrul INFLPR si persoanele autorizate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conformart. 256.2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic INFLPR
Adresa postala: Str. Atomistilor 409, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. +40 214574550, Fax: +40 214574243
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer