Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare sistem laser integrat multifunctional pentru prelucrarea materialelor, cu instalare, punere in functiune si instruire


Anunt de participare numarul 136949/28.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA LASERILOR, PLASMEI SI RADIATIEI
Adresa postala: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. +40 214574923, In atentia: D-nei Mihaela CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: +40 214574923, Adresa internet (URL): www.inflpr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Laserilor, Plasmei si Radiatiei
Adresa postala: Str.Atomistilor nr.409, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, In atentia: D-nei Mihaela Constantin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare sistem laser integrat multifunctional pentru prelucrarea materialelor, cu instalare, punere in functiune si instruire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Atomistilor nr.409, Orasul Magurele, Cod postal 077125, Romania
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea la sediul beneficiarului a echipamentelor componente ale sistemului laser integrat multifunctional pentru prelucrarea materialelor, instalarea si punerea in functiune a acestora si instruirea personalului beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38636110-6 - Lasere industriale (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un sistem integrat laser cu instalare si instruire pentru trei reprezentanti ai beneficiarului
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare ? 21.000 euro sau echivalent lei la cursul oficial al Bancii Nationale a Romaniei valabil pentru data publicarii anuntului de participare- Perioada de valabilitate ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modalitatea de constituire ? conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, virament bancar sau printr-un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original;
- In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi Formularul din Anexa I din Sectiunea , ,Documente Generale?? - Cuantumul garantiei de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- Modalitatea de constituire - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii referitoare la art.180 si 181din OUG nr.34/2006 (ANEXA nr. II si ANEXA nr. III)
Certificate fiscale pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatului de participare cu oferta independenta (ANEXA nr. IV)
Declaratie referitoare la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (ANEXA nr. V)
Personalul cu functii de decizie in organizarea procedurii: I. Morjan, M. Osman, R. Popa, D. Sporea, C. Ruset, E. Grigore, C. Luculescu, N. Scarisoreanu, C. Viespe, D. Caciula, M. ConstantinDocumentele solicitate pot fi copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?
Operatorii economici straini pot prezenta orice document edificator pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata la buget. Vor prezenta un certificat de rezidenta fiscala valabil in 2012 sau un angajament de obtinere a documentului pana la data semnarii contractului, insotit de traducere autorizata in limba romana. Operatori economici romani: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: obiectul de activitate - comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate si daca sunt mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.Operatori economici straini: document care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara in care este rezident, un obiect de activitate care sa includa comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate si daca sunt mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, in traducere autorizata in limba romana.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate pentru fiecare membru.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc si care a prezentat documentele in copie certificata , ,conform cu originalul?? sa prezinte aceste documente in original pentru verificarea conformitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi avut in ultimii trei ani financiari o cifra medie de afaceriglobale de minim2 400 000 euro (sau echivalent). Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul mediu anual de schimb al Bancii Nationale a Romaniei sau Bancii Centrale Europene.Pentru oferte comune sau invocarea sustinerii unui tert sunt aplicabile dispozitiile art. 186 din O.U.G. 34/2006.
Prezentarea oricaror documente din care sa reiasa atingerea nivelul minim solicitat (de exemplu ultimele trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau ultimele trei rapoarte de audit).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi livrat si instalat in ultimii trei ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) echipamente similare cu cele care compun sistemul integrat avand o valoare cumulata de minim 1 300 000 euro sau echivalent. (cursul mediu anual al Bancii Nationale a Romaniei sau Bancii Centrale Europene).Pentru oferte comune sau invocarea sustinerii unui tert sunt aplicabile dispozitiile art. 190 din O.U.G. 34/2006.- Declaratie privind lista principalelor furnizari de echipamente similare din ultimii 3 ani continand: tipul si caracteristicile echipamentelor livrate, valori, perioade de livrare, beneficiari. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante care sa nu aduca atingere unor eventuale clause de confidentialitate).- Recomandari de la beneficiarii invocati (cu mentionarea persoanei si datelor de contact din partea ac
Prin echipamente similare se inteleg, cumulativ, urmatoarele componente majore ale sistemului integrat:
-Robot cu brat articulat cu laser de putere minim 3kW, pentru prelucrari 3D, (sudura, taiere si depuneri metalice, cu precizie de pozitionare ±100µm)
-Masina cu laser, de prelucrat 3D de mare precizie, (taieri, suduri, gauriri, cu precizie de pozitionare mai buna de ±15µm)
-Laser de putere minimum 3kW cu emisie continua in infrarosu apropiat, cu iesire prin fibra optica.
Nu este necesar ca echipamentele mentionate sa fi facut obiectul aceluiasi contract.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalentCopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S78-128293 din 21.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor si delegatii desemnati din partea operatorilor economici participanti la aceasta procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic INFLPR
Adresa postala: Str. Atomistilor nr.409, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. +40 214574243, Fax: +40 214574243
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer