Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare sisteme de monitorizare a pacientilor


Anunt de participare numarul 110828/05.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dobos, Tel. 021-314.00.15, In atentia:  Andreea-Raluca Hardau, Email:  [email protected], Fax:  021-314.00.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare sisteme de monitorizare a pacientilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, Str. Splaiul Independentei, nr. 169, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 025 si 496, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile alocate de FNUASS
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caiet sarcini - PACHET SISTEME DE MONITORIZARE A PACIENTILOR cu urmatoarele produse:
1.KIT CU TRADUCER DE PRESIUNE PENTRU ADULTI
2.CATETER OXIMETRIE
3.SET MASURARE MINIM INVAZIVA A DEBITULUI CARDIAC
4.CATETER SWAN-GANZ
5.TRUSA INTRODUCATOARE PT. CATETER SWAN-GANZ
6.SISTEM DE ADMINISTRARE A INJECTATULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini: PACHET - SISTEME DE MONITORIZARE A PACIENTILOR cu urmatoarele cantitati
1.KIT CU TRADUCER DE PRESIUNE PENTRU ADULTI - cant.minima 25 buc. - cant.maxima 400 buc.
2.CATETER OXIMETRIE - cant.minima 5 buc. - cant.maxima 80 buc.
3.SET MASURARE MINIM INVAZIVA A DEBITULUI CARDIAC - cant.minima 25 buc. - cant.maxima 400 buc.
4.CATETER SWAN-GANZ - cant.minima 5 buc. - cant.maxima 80 buc.
5.TRUSA INTRODUCATOARE PT. CATETER SWAN-GANZ - cant.minima 5 buc. - cant.maxima 80 buc.
6.SISTEM DE ADMINISTRARE A INJECTATULUI - cant.minima 5 buc. - cant.maxima 80 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 025 si 496, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare constituita in suma fixa de 1% din val.maxima estimata fara TVA = 4.964, 00 lei. Garantie de buna executie 5% din val.fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate -formularul nr.1, valabila la data deschiderii ofertelor-original semnat si stampilat.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , litera a, b, c, c^ 1, d, e. ? formular nr.2
3.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C , - copie semnata si stampilata conf.cu originalul.4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertei, in copie conf. cu originalul semnata si stampilata.
5.Aviz de functionare, emis de M.S.P, in copie conf. cu originalul semnata si stampilat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatie financiar contabila (Bilantul financiarcontabil la 31.12.2009), vizata DGFP- copie semnata si stampilata.
2. Fisa de informatiigenerale? formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei, copie semnata si stampilata conf. cu originalul.
2.Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana in copie, conform cu originalul, valabilala data deschiderii ofertei semnata si stampilata.
3.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001, sau echivalent ? copie semnata si stampilata.
4.Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor beneficiari , formular - 6
5.Insustinerea ofertei tehnice vor fi prezentate obligatoriumostre de produs, cu titlu gratuit, pentru toate pozitiile din componenta pachetului, pentru care se depune oferta, termenul limita de depunere a acestora fiind data si oralimita de depunere a ofertei, 6.Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea conformitatii produselor cu specificatiile tehnice solicitate in lb.romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
42834
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 10:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 11:00
Locul: SUUB, Str. Splaiul Independentei, nr. 169, sector 5, Bucuresti, Serviciul Achizitii Publice, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040022, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255. - (1); Art.256 - (1); Art. 256^2.-(1); litera b)5 zile din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP & BANU
Adresa postala:  Blvd. Lascar Catargiu, nr. 12, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 021.311.26.88, Fax:  021.311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer