Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare sisteme de servere lamelare, echipament Ethernet (central), echipamente Ethernet (Data Center si ANCPI) si servicii de mentenanta servere lamelare existente


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
N/A RON

Castigatorul Licitatiei: Q'NET INTERNATIONAL S.A.
Anunt de atribuire numarul 135264/06.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 129314
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel. +40 0213152520, Email: [email protected], Fax: +40 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare sisteme de servere lamelare, echipament Ethernet (central), echipamente Ethernet (Data Center si ANCPI) si servicii de mentenanta servere lamelare existente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ?Splaiul Independentei, nr. 202A, sector 6, Bucuresti;
?B-dul Expozitiei, nr. 1A, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? furnizare sisteme de servere lamelare: 3 buc. fiecare sistem fiind compus din: 4 buc. servere lamelare, sasiu servere lamelare, UPS mare putere. Cele 3 sisteme vor fi insotite gratuit de un software virtualizare; se va asigura suport tehnic pe perioada de garantie de 36 luni;? furnizare echipament Ethernet (central), format din switch nivel L3 Core -1 buc.; garantie 36 luni. Pe perioada garantiei se va asigura suport si asistenta tehnica;? furnizare echipamente Ethernet (Data Center si ANCPI), format din switch nivel L3 Distribution - 9 buc., garantie 36 luni. Pe perioada garantiei se va asigura suport si asistenta tehnica;? servicii de mentenanta servere lamelare existente in sistemul informatic al ANCPI pe o perioada de 24 luni, prin furnizarea pachetelor standardizate de servicii de suport tehnic
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32581000-9 - Echipament de comunicare de date (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
72261000-2-Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata: 5, 546, 890 RON si 5, 547, 438RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4800/02.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S89-146323din10.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 13568 Denumirea: servere lamelare, echip Ethernet (central, Data Center si ANCPI) si menten servere lamelare existent
V.1) Data atribuirii contractului 24.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Q'NET INTERNATIONAL S.A.
Adresa postala: STR. FECIOAREI, NR.13, SECT.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020103, Romania, Tel. 021-2117855, Email: [email protected];[email protected];[email protected];[email protected], Fax: 021-2107640, Adresa internet (URL): www.qnet.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5548602.00 Moneda: RON Fara TVA
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata
Valoarea: 5546890.00/5547438.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Data si ora limita de depunere a ofertelor sunt precizate in anuntul de participare.Adresa unde se deschid ofertele: sediul ANCPI, Splaiul Independentei nr.202 A, sectorul 6, Bucuresti, camera 3. Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, la deschiderea ofertelor.Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor, vor prezenta in acest sens o delegatie scrisa din partea ofertantului, prin care acesta din urma il angajeaza pe respectivul participant sa-l reprezinte. In cadrul sedintei de deschidere, nu va fi respinsa nici o oferta, cu exceptia celor care se incadreaza intr-una din urmatoarele situatii: a)au fost depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in invitatia de participare;b)nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in Fisa de date a achizitiei.Sedinta de deschidere se va finaliza printr-un proces-verbal, semnat de membrii comisiei de evaluare, si de reprezentantii operatorilor economici. Fiecare ofertant care a depus oferta, indiferent daca a fost sau nu prezent la sedinta de deschidere, va primi cate o copie a procesului verbal. Atributiile comisiei de evaluare sunt cele prevazute la art.72, alin.(2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care, dupa aplicarea criteriului de atribuire pe locul 1 se claseaza doua sau mai multe oferte, comisia de evaluare va solicita ofertantilor o noua oferta de pret, iar oferta ofertantului care va avea pretul cel mai mic va fi stabilita ca fiind castigatoare.Comisia de evaluare poate solicita, ori de cate ori va fi cazul, clarificari si/sau completari ale documentelor prezentate de ofertanti in cadrul propunerilor tehnice si/sau financiare, pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate prin documentatia de atribuire, acordand termene de timp rezonabile in acest scop, de regula, in limita a 72 ore de la momentul solicitarii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti Sectia Comercial
Adresa postala: bd. Unirii nr.37, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 214083700, Email: [email protected], Fax: +40 214083700, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Cooperare Internationala si Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer