Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare "sisteme la cheie" si lucrari de constructii/montaj - instalatie tubing de vara si partie artificiala incepatori - Fun-Park Kalinderu, Busteni


Anunt de participare numarul 101420/08.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala:  BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea:  Busteni, Cod postal:  105500, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Popescu, Tel. 0244-322005, Email:  [email protected], Fax:  0244-320752, Adresa internet (URL):  http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare "sisteme la cheie" si lucrari de constructii/montaj - instalatie tubing de vara si partie artificiala incepatori - Fun-Park Kalinderu, Busteni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Busteni, Fun-Park Kalinderu
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT I - INSTALATIE TUBING DE VARA - FUN-PARK KALINDERU - sistem de constructie modular cu posibilitate de montare si demontare rapida
LOT II - PARTIE ARTIFICIALA INCEPATORI - FUN-PARK KALINDERU - suprafata de alunecare pentru echipament schiuri si snowboard - sistem modular de constructie cu montarea permanenta pentru vara-iarna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44211100-3 - Constructii modulare prefabricate (Rev.2)
45223800-4-Asamblare si instalare de structuri prefabricate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I - INSTALATIE TUBING DE VARA - FUN-PARK KALINDERU - echivalentul a 80.000 ? - 332500 lei, inclusiv TVA, respectiv 279412 lei, exclusiv TVA
LOT II - PARTIE ARTIFICIALA INCEPATORI - FUN-PARK KALINDERU - echivalentul a 400.000 ? - 1661500 lei inclusiv TVA, respectiv1396218 lei exclusiv TVA.
curs BNR 27.05.2010:1 euro = 4.1532 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 675, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-Lot I-3300 lei, Lot II-16700 lei prin OP, instrument de garantare sau scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie - 5% din valoarea ofertei (2, 5 % pentru IMM-uri).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat - Hotararea 120/17.02.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, operatorii economici sunt obligati sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atat pentru LOT I cat si pentru LOT II:
- Completare formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"
- prezentare declaratie pe proprie raspundere. conform formular nr.2
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor care fac obiectul achizitiei - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data licitatiei;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care ca reiasa ca este abilitat in furnizarea de produse care face obiectul achizitiei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atat pentru LOT I cat si pentru LOT II:
- bilantul contabil pe ultimii 3 ani, intocmit si avizat de organele competente
- formularul 3. "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si declaratie privind cifra de afaceri globala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot I- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim - 40000 euroLot II - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim - 200000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atat pentru LOT I cat si pentru LOT II:
- formular nr. 4 "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client.
- formular nr. 5 + anexa "Declaratie privind lista principalelor produse furnizate 3 ani"
- Prezentarea autorizatiei data de producator pentru livrarea produselor care fac obiectul achizitiei (daca este cazul). - formular nr. 6
- certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
- Completare formular nr. 7 informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate
- Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Incheierea (data contractului) si indeplinirea (data procesului/verbal de receptie) in ultimii 5 ani a unui contract de furnizare produse, similare cu cele care fac obiectul achizitiei, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea de: LOT I - 40000 euro, inclusiv TVALOT II - 200000 euro, inclusiv TVA;
- dovada asigurari cu personal calificat pentru constructie/montaj a obiectivii supuse procedurii de achizitie; prezentarea de CV pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului. (Atat pentru LOT I cat si pentru LOT II: )- Autorizatie ISCIR pentru lucrari de montaj (daca este este cazul) (Atat pentru LOT I cat si pentru LOT II: )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va reoferta pretul total exclusiv TVA, pentru fiecare lot. Nr.runde: 2, durata rundei runde 1 zi, pauza dintre runde 1 zi, pas licitare min: lot I-200lei, lot II-800lei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5467/02.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 12:00
Locul: PRIMARIA BUSTENI, b-dul Libertatii nr. 91, jud Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244.544 781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta. In cazul in care cererea priveste continutul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicariidocumentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer