Licitatie Publica - Furnizare solutie management STM4/STM64 pentru OMS1664
Anunt de participare numarul 115594/16.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 0894 Bucuresti
Adresa postala: str. Dinu Vintila nr. 8-10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Iliescu Marius, Tel. 00400212110660, Email: [email protected], Fax: 00400213054794, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare solutie management STM4/STM64 pentru OMS1664
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Dinu Vintila nr. 8-10, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Solutie management STM4/STM64 pentru OMS1664 - 1 bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48210000-3 - Pachete software pentru retele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Solutie management STM4/STM64 pentru OMS1664 - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 744, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 14.898, 80 lei. Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii prin contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al ANRMAP;
8. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;9. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Persoana juridica strainaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate numai in traducere legalizata.
Documentele prezentate in copie vor fi semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor emisa de producatorii sau importatorii autorizati ai produselor ofertate, valabila pentru anul 2011, sau orice alte documente prin careoperatorul economic sa faca dovada provenientei bunului respectiv.In cazul in care ofertantii sunt si producatorii bunurilor ofertate, acestia vor intocmi o declaratie in acest sens.Documentele emise de persoane juridice straine vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.Certificat emis de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana prin care se atesta ca, la data deschiderii, ofertantul are implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001.Vor fi acceptate si certificate echivalente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea in domeniu sau, in lipsa acestora, orice probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Toate documentele depuse trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.NOTA Documentele prezentate in copie vor fi semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: str. Dinu Vintila nr. 8-10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel. 00400212110660, Email: [email protected], Fax: 0040213054794
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 15:42