Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare solutie tehnica E-Educatie, software-ul, echipamente si servicii instruire.


Anunt de participare numarul 134381/30.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Pascu, Tel. +04 0213156911, Email: [email protected], Fax: +04 0213156911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare solutie tehnica E-Educatie, software-ul, echipamente si servicii instruire.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAI-DGIPI, str.Alexandru Beldiman, nr.2, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia solutiei tehnice E-Educatie, software-ul, echipamente si servicii instruire personal in vederea implementarii proiectului, ,Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80533200-1-Cursuri de informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Server E-Educatie-13 buc, sasiu server blade-2 buc, rack cu accesorii(consola +UPS)-2 buc, echipament stocare principal- 1 buc, echipament stocare secundar-1 buc, statii de lucru fixe-391 buc, statii de lucru mobile-17 buc, imprimante multifunctionale Laser A4-41buc, imprimante multifunctionale Laser A3-7 buc, switch Ethernet-52 buc, echipamente de criptare-43 buc, cheltuieli de instalare si configurare echipamente-1 buc, licente platforma E-Educatie-2buc, licente continut digital educational-2 buc,
servicii de implementare platforma E-Educatie-1 buc, servicii de dezvoltare continut digital-1 buc,
aplicatie de monitorizare-1 buc, aplicatie Back-up si Recovery-1 buc, aplicatie de replicare si High Aavailability-1 buc, licente antivirus-408 buc, licente sistem operare-408 buc, Microsoft SQL server standard 2008 sau echivalent-4 buc, Retea LAN-1 buc, cursuri privind functionarea platformei E-Educatie,
precum si certificarea cursantilor(minim 15 persoane)-1 buc, curs de Microsoft Certified IT Professional(MCITP)-Enterprise Administrator sau curs echivalent, certificat la nivel de expert, de catre producatorul platformei ofertat, precum si certificarea acreditata a cursantilor (minim 5 persoane)-1 buc,
cursuri pentru aplicatiile de Monitorizare, de Back-up, de Recovery si Replicare si de High Availability precum si certificarea cursantilor(minim 5 persoane)-1 buc, curs de Database Administrator(cursuri administrare aplicatie baze de date), precum si certificarea acreditata a cursantilor (minim 3 persoane)-1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 929, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 238.584lei.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in coditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original in cuantumul de mai sus si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.(cf.art 85 lit.b din HG 925/2006).Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va excuta: a)conditionat, respective dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate cf.prevederilor art.87 alin.1 din HG 925/2006 si art.2781 din OUG 34/2006.c)garantia trebuie sa fie irevocabila.Scrisoarea de garantie de participare in original va fi fie transmisa/depusa impreuna cu oferta, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile.In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.In cazul unei asocieri sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea IMM.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabiliate a ofertei.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate agarantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, oferta sa va fi respinsa ca fiind neconforma.Autoritatea contractanta nu permite depunerea la casieriaunitatii a garantiei de participare. Poate fi constituita printr-un instrument de garantare/ Scrisoare de garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, emisa de catre o societatebancara/societate de asigurari (Formularul 23 din Sectiunea IV).Dupa semnarea Contractului si depunerea dovezii constituirii garantiei de buna executie Autoritatea contractanta va inapoia Garantia de participare la licitatie.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contracandidatului precizand obligatiile care nu au foat respectate.Se va prezenta in termen de 10 zile de la semnarea contractului.Se restituie: Cf.art.92 alin.(2)din HG nr.925/2006 .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
, ,Programul Operational Sectorial Cresterea Competivitatii Economice"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea;
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Ofertantul/asociati/tertul sustinator va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea IV-Formulare.
Incadrareain situatia prevazuta la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
Ofertantul/asociatii vorcompleta o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV-Formulare.
Incadrarea ofertantului sau a asociatilor in una sau mai multe situatii prevazute la art.181 din O.U.G 34/2006.cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea Ofertantului/asociatului din procedura de atribuire.
Incadrarea tertului sustinator in prevederile art.181, lit. a, c1, ddin O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea tertului sustinator din procedura de atribuire (Formularul nr.24 din sectiunea IV-Formulare.
Documentele emise in alta limba decit romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, acesta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil la data depuneriiofertelor, exceptie facand certificatele de taxe si impozite si va fi prezentat in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei.In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul nr.3).
Cerinta nr.3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Operatorul economic ofertant(participantul in nume propriu, liderul asocierii si subcontractantii nominalizati in oferta trebuie sa completeze:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formularul nr.4din Documentatia de atribuire ?Sectiunea IV-Formulare
Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului-Formularul nr.3 din Documentatia de atribuire-Sectiunea IV-Formulare.
In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM, atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr.4
Documente care atesta situatia personala;
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii sisubcontractantii nominalizati in oferta trebuie sa prezinte:
Cazierul judiciar al companiei.
Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta Notificarea de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta unde isi are sediul operatorul economic sau documente echivalente.
Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr.5
Documente care atesta neincadrarea in situatiile prevazute la art.691din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 a ofertantului/asociatilor/subcontractantului si tertului sustinator, [conform Legii 279/2011 (Formularul nr.5 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea IV-Formulare)].
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autorita?ii contractante conform art.691 din OUG 34/2006:
Cristian - Gheorghe Latcau-Director general
Sava Mihai-Director general adjunct
Daniel Visoiu-Presedintele comisiei de evaluare
Eugen Militaru-membru
Gabriel Ungureanu-membru
Laurentiu Andrei-membru
Aurelian Vasile-membru
Catalin Rusu-membru
Irina Satmari-membruAlina Rusu-membru
Cerinta nr.6
Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010;
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, (Formularul nr.6 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea IV-Formulare).
Neandeplinirea uneia din cerintele solicitate in cadrul documentelor enumerate mai sus, va conduce la excluderea operatorului economic din procedura de atribuire.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizieaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 1
Pentru persoanele juridice romane:
Operatorul economic ofertant(participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, trebuie sa prezinte Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei- Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul".
Ofertantului declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii proceduri de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Cerinta nr. 2.
Persoane juridice/fizice straine;
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si subcontractantii nominalizati in oferta trebuie sa prezinte:
Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate.
Neindeplinirea cerintelor solicitate va conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Informatii necesare pentru evaluarea cerintelor;
Cerinta nr.1
Declaratie privind media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani finaciari incheiati;
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiatitrebuie sa fie cel putin egala cu 11.000.000, 00 lei.
Cerinta nr.2
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati;
Cerinta nr.4
Sustinerea economica si/sau financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
Cerinta nr.2
Cerinta minima de calificare : ofertantul trebuie sa fi derulat sau sa aiba in derulare in ultimii 3 ani calculati de la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, unul sau mai multe contractesimilare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 11.000.000 lei.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic, pentru natura si dimensiunile acestui proiec strategic.
1)Responsabil de Proiect;
2)Loctiitor Responsabil de Proiect;
3)Responsabil Tehnic;
4)Responsabil cu calitatea proiectului;
5)Echipa de dezvoltare/implementare;
6)Echipa de testare;
7)Administrator al bazei de date;
8)Responsabil instruire;
9)Echipa de Implementare;
10)Echipa de Dezvoltare;
11)Echipa de Suport Tehnic.
Informatii privind obligatiilereferitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
Cerinta nr.3
Sustinerea economica si/sau financiara;
Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii;
Cerinta nr.5Informatii privind asociatii;
Cerinta nr.6
Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati S.E.A.P.- www.e-licitatie.ro Obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei Runde: 1runda Durata rundei: 24 ore.Dupa finalizarea licitatiei electronice operatorii economici vor transmite oferta de pret detaliata cu noile preturi unitare, corespunzatoare pretului final ofertat in cadrul etapei de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici ofertanti, participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza imputernicirii semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitiasolutiei tehnice E-Educatie, echipamente si instruire personal in vederea implementarii proiectului, ,Optimizarea activitatii de pregatire profesionala in cadrul DGIPI in sistem E-Educatie? Cod SMIS 23150? care a fost aprobat la finantare in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In temeiul art.11 din OMAI nr.74/2010, publicat in M.O, nr.193/2010, ofertantul si subcontractantii vor prezenta in cadrul documentelor de calificare a ofertei avizul de securitate industriala emis de catre DGIPI.Pentru obtinerea acestuia, ofertantul va adresa in timp util, cu minim 33 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea a ofertelor, o solicitare scrisa DGIPI transmisa prin posta sau prin reprezentant, la care va anexa(lipsa unui document, sau prezentarea acestuia intr-o alta forma decat cea solicitata, va duce la respingerea cererii de aviz de securitate): a)actul de infiintare, in copie legalizata;b)certificatul de inregistrare si certificatul constatator eliberat de ONRC, in copie legalizata;c)certificatul de atestare, cazierul fiscal si certificatul pentru inregistrare in scopuri de TVA;d)actele de identitate ale persoanelor care necesita acces la informatii clasificate secret de serviciu, in copie;e)declaratie prin care operatorul economic isi exprima acordul in privinta nemotivarii deciziei de neacordare a avizului de securitate industriala.In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea ca operatorul economic sa acceseze informatii clasificate ?secrete de stat?, acesta va solicita ORNISS eliberarea certificatului de securitate industriala si va implementa toate masurile de protectie a informatiilor clasificate secrete de stat.Neindeplinirea la timp a tuturor diligentelor necesare pentru obtinerea avizului/avizelor de securitate/certificatelor de securitate industriala de catre operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie publica, exonereaza autoritatea contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestui aviz de securitate industriala.In cazul in care pe primul loc se situeaza oferte cu pret egal cel mai scazut, autoritatea contractanta va solicita prezentarea de noi oferte de pret in plic sigilat.Daca egalitatea persista si dupa ofertarea in plic sigilat, procedura se anuleaza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data emiterii de catre autoritatea contractanta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGIPI- Biroul Reglementari Juridice si Contencios
Adresa postala: str.Alexandru Beldiman, nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer