Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE SROT DE SOIA SI FLOAREA SOARELUI


Anunt de participare numarul 142267/02.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel. +40 0251591002, In atentia: SEF BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 0251524554, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE SROT DE SOIA SI FLOAREA SOARELUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIAR PELENDAVA, STRADA SOSEAUA CRACAL KM 8, CRAIOVA
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 522, 000 si 580, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru pe 12 luni 2013-2014, contractele subsecvente se vor incheia trimestrial in functie de necesitati si de alocatii bugetare.Cantitatea si valoarea estimata a contractelor subsecvente: pentru lotul 1 cant. min 45 to - max 50 to, val min 103.500 lei - val max 115.000 lei, pentru lotul 2 cant. min 22, 50 to - max 25 to, val min 27.000 lei - val max. 30.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare de srot soia si floarea soarelui , pe loturi, dupa cum urmeza:
Lot 1 - Srot soia: cant minim 180to - maxim 200 to, val minima 414.000lei fara TVA - maxima 460.000 lei fara TVA
Lot 2 - Srot floarea soarelui: cant minim 90 to-maxim 100 to, val minima 108.000 lei fara TVA-maxima 120.000 lei fara TVA
Cantitatea si valoarea estimata a contractelor subsecvente: pentru lotul 1 cant. min 45 to - max 50 to, val min 103.500 lei - val max 115.000 lei, pentru lotul 2 cant. min 22, 50 to - max 25 to, val min 27.000 lei - val max. 30.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15413100-7 - Srot (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru furnizare de srot soia si floarea soarelui , pe loturi, dupa cum urmeza:
Lot 1 - Srot soia: cant minim 180to - maxim 200 to, val minima 414.000lei fara TVA - maxima 460.000 lei fara TVA
Lot 2 - Srot floarea soarelui: cant minim 90 to-maxim 100 to, val minima 108.000 lei fara TVA-maxima 120.000 lei fara TVA
Cantitatea si valoarea estimata a contractelor subsecvente: pentru lotul 1 cant. min 45 to - max 50 to, val min 103.500 lei - val max 115.000 lei, pentru lotul 2 cant. min 22, 50 to - max 25 to, val min 27.000 lei - val max. 30.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 522, 000 si 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1-4240 lei, lotul 2- 1200 lei.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Perioadavalabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei). Constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta, in cuantumul/pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul bancar pt constituire RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, CF RO11964885. In cazul I.M.M.-urilor, garantia - 50% din cuantumul stabilit. ConformLegii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele prevazute de lege se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului, anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Autoritatea contractantaretine garantia pentru participare, daca ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se restituie conform art. 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificari ulterioare. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici (exceptie facand viramentul bancar), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, intrucat procedurile online nu au deschidere. 3% din valoarea contractelor subsecvente. Se constituie: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta in original, cuantum, pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se constituie si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune decontractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular B .Pentru evitarea conflictului de interese conf.art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - subcomisar Oana-Valeria LAIU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, cms sef Adeluta Tudor - contabil, cms sef Candidatu Marinel George - sef serviciu siguranta detinerii, cms sef Vasilache Mioara - viza cfp, sef sef birou achizitii ?Stanescu Carmen, ofiter achizitii ? Calafeteanu Mioara, consilier juridic ?Sapoi Radu-Boris .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - formular C4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate se va depune o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Inainte de semnarea contractului de furnizare, ofertantul desemnat castigator, este obligat sa depuna, in original sau copie legalizata, certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala din ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul E atasat in sectiunea Formulare- Informatii Generale, cu cifra de afaceri globala din ultimii trei ani, in lei si Euro.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, completandu-se un formular-tabel, cuprizand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: cel putin un contract de furnizare produse similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune Listaprincipalelor livrari de produse similare- Formularul FSe va completa un formular-tabel cuprincipalele livrari de produse similare din ultimii trei ani, in copie "conform cu originalul"care sa cuprinda valori, perioade livrare, beneficiari si cantitati si din care sa rezulte ca ofertantul a incheiat si finalizat cel putin un contract de furnizare produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea in cazul ofertelor cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului se face prin solicitarea de documente care contin noi preturi. Pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.Informatii legate de reluarea competitiei: Elementele/conditiile care fac obiectul reluarii competitiei si criteriul de atribuire/factorii de evaluare care urmeaza sa fie aplicati pentru stabilirea operatorului economic caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent : pretul unitar.Autoritatea contractanta va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare catre toti operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, ori de cate ori decide achizitionarea produselor care fac obiectul acordului . Semnatarii acordului-cadru au obligatia de a prezenta la data solicitata, in plic inchis, la sediul unitatii achizitoare, valoarea ofertei/propuneri financiare (pret unitar, fara tva x cantitate solicitata). In situatia in care, in urma invitatiei de reofertare, doi furnizori prezinta acelasi pret, se va relua competitia numai cu cei doi operatori, acestia trebuind sa-si imbunatateasca oferta, in sensul diminuarii acesteia. In urma analizarii ofertelor prezentate, autoritatea contractanta va stabili operatorul economic castigator, va transmite rezultatul evaluarii ofertelor tuturor participantilor la reofertare si va atribui contractul subsecvent celui care a oferit pretul cel mai scazut. Operatorii economici semnatari ai acordului-cadru au obligatia de a lua toate masurile posibile in vederea minimizarii costurilor, pentru a servi in cel mai bun mod interesele autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pentru fiecare lot: eventualele contestatii se pot depune in termen de 5 zile incepand ci ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contetatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Penitenciar Pelendava
Adresa postala: strada Soseaua Caracal km 8, Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel. +40 0251/533254, Fax: +40 0251/524554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer