Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Stenturi si materiale accesorii pentru cateterism si PCI


Anunt de participare numarul 146441/10.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN COMANDASU, Tel. +40 3072594, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Stenturi si materiale accesorii pentru cateterism si PCI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatilor sanitare care deruleaza programe de cardiologie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 655, 292.87 si 136, 796, 895EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform anexei B. Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Stenturi si materiale accesorii pentru cateterism si PCI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141200-2 - Catetere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei B
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 655, 292.87 si 136, 796, 895EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform anexei B. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Cursulcare va fi luat in calcul la compararea ofertelor va fi cursul valutar al BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal: 4266456. Valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC precum si contestatorului care renunta la contestatie, in baza dispozitiilor art. 278 indice 1, alin 1 si alin 2 din OUG nr.34/2006. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si pentru perioada de valabilitate solicitata duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. 10% din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA. Modul de constituire a garantiei a garantiei de buna executie: in conformitate cuprevederile art 90alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Nu se admite constituirea garantiei de buna executie sub forma de retineri successive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Ministerului Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie privind eligibilitatea)-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertantiasociati/ subcontractanti/tert sustinator
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datoriiscadente la bugetul general consolidatin luna anterioara celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia Taxe si impozite locale.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire sunt: Ministru Eugen NicolaescuSecretar general George Diga-Ordonator de credite
Director Bogdan Stancu
DirectorCorneliaNagyDirector Georgeta Bumbac
Director Mihaela Ela Udrea
Prof.Dr. Dragos Vinereanu-Spit.Cl.Universitar Buc.
Dr.Dan Deleanu ? Inst.?Prof.Dr. C.C.Iliescu? Buc .
Conf.Dr.Adrian Iancu-Inst.inimii ?N.Stancioiu?Cj.N
Expert indep.Dr.Aiman Elkahloud-Sp.Jud.Tg.Mures
Expert indep.Conf.Dr.S. Balanescu-Sp.Urgenta Buc.
Operatorii economici pot depunedocumentele de calificarein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va depune obligatoriu in forma originala acte emise de societati de asigurari sau societati bancare.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta obligatoriuin original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.In cazul in care Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului estedepusinitial in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna acest certificate constatator, in original sau copie legalizata.
Aviz de functionare pentru actvitatea de import comercializare si distributie dispositive medicale emis de Ministerul Sanatatii ? pentru distribuitorii cu resedinta in Romania eliberat in baza Legii 76/2000
O forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine ?pentru distribuitorii care nu au sediul in Romania .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Se va completa Formularul "Informatii generale" in care se vor prezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei)ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
se vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat.
Se vor prezenta cate 2 (doua mostre pentru fiecare produs).Mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii, pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodus.
Dovada implementarii standardului armonizat ISO EN 13485/2012 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundere privind contracte similare in ultimii trei aniMostraxerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?dupa certificatul ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se executa intr-o singura runda. Licitatia electronica va incepe la cel putin 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. -Consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in sistem (online) si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Autoritatea organizatoare va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile. -Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala a acordului cadru (pretul in lei, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?). Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor) ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice (fara pas de licitare, fara limite ale valorilor pana la care preturile pot fi imbunatatite). In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice. -In orice moment, in cursul desfasurarii licitatiei electronice, se vor pune la dispozitia operatorilor economici informatiile necesare determinarii pozitiei pe care acestia o ocupa in clasament, precum si informatii referitoare la pretul cel mai mic. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea si numarul ofertantilor . - La etapa finala acestei faze, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2013 11:00
Locul: Sediul Ministerului Sanatatii, sala de sedinte, etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro. Toate raspunsurile lasolicitarile de clarificari/masuri de informare/masuri de remediere/contestatii/decizii CNSC/instiintari vor fi postate pe site-ul www.e-licitatie.rola anuntulde participare avand ca obiect furnizarea de stenturi si materiale accesorii cateterism si pci, in cadrul rubricii documentatie, clarificari, decizii si la rubrica Lista erate.Daca ofertantii clasati pe locul 3 au preturi egale avand in vedere caelementul reofertarii il va face pretul/unitate de masura, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 2 in clasamentLa reluarea competitiei autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului per unitate de masura, in plic inchis depus la sediul Ministerului Sanatatii, pentru fiecare lot in parte, la sfirsitul fiecarui an calendaristic, pentru intreg anul urmator (01.01-31.12). In urma reofertarii se vor intocmi rapoarte anuale ce stabilesc clasamentul in urma reofertarii pe baza valorilor in euro reofertate.b.Plata se va efectua in lei, la cursul comunicat de BNR la data emiterii facturii.Modalitatea de calcul in lei a ofertei exprimata in euro: Pl = V * K, undePl ? reprezinta pretul in leiV- reprezinta valoarea ofertei in EuroK- reprezinta cursulin lei (BNR) la data emiterii facturii .In cazul constituirii garantiei de participare in lei cursul euro care va fi luat in calcul va fi cursul euro al BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIAACHIZITIIPUBLICESI DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala: Str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10890, Romania, Tel. +40 213072594, Fax: +40 213072508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2013 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer