Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru TR 85 M1, TABC-79, MLI 84, ARO SI DAC


Anunt de participare numarul 64856/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02494
Adresa postala: Str.Nicolae Balcescu, nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Punct(e) de contact: DAN NITA, Tel.0245613424, In atentia: Cpt. David Cristian, Email: [email protected], Fax: 0245617373, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru TR 85 M1, TABC-79, MLI 84, ARO SI DAC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01370 Targoviste
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 282, 576RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractul subsecvent nr.1 = 226.946, 00 lei fara TVA, celelalte contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru TR 85 M1, TABC-79, MLI 84, ARO SI DAC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
34327200-7-Coloane si cutii de directie (Rev.2)
42141110-3-Arbori de transmisie (Rev.2)
44164310-3-Tuburi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru TR 85 M1, TABC-79, MLI 84, ARO SI DAC, in cantitatile minime/maxime = 877 buc / 934 buc. Loturile de produse si cantitatile minime/maxime sunt specificate in anexa B la prezentul anunt si in anexa nr.1 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 282, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.11.2008 pana la 30.04.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de part.totala = 4.519 lei (Gar.part./loturi este specif. in anexa B la prezentul anunt si anexa nr.1 la CS). Garantia de buna executie = 10% din valoarea in lei fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de cazier judiciar; Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala; Certificat emis de Administratia Publica Locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/O.U.G.34/2006; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru indeplinirea criteriului de calificare referitor la Standarde de asigurare a calitatii, operatorii economici vor face dovada ca: - pentru loturile de produse pentru care depun oferta detin autorizare pentru livrarea produselor de la producatori; - reperele componente ale sistemelor de directie si franare pentru care depun oferta sunt certificate RAR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente de calificare: 1.Autorizare pentru livrarea produselor, eliberata de producator sau dealer-ul autorizat al acestuia;2. Xerocopia cerificatului RAR de la producatorii reperelor ofertate la loturile 34, 35, 38, 39, 55, 56, 58, 59, 82, 97, 98.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 09:30
Locul: Sediul autoritatii contractante, str.N.Balcescu nr.2, Targoviste
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02494 Targoviste
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Tel.0245613424, Email: [email protected], Fax: 0245617373, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer