Licitatie Publica - furnizare subansambluri piese de schimb si accesorii pentru B-33 Zimbru, TAB-77, TABC-79 si TAB-71 M
Anunt de participare numarul 59840/29.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02494
Adresa postala: Str.Nicolae Balcescu, nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Punct(e) de contact: DAN NITA, Tel.0245613424, In atentia: Mr.ing. Gheorghe Marius, Email: [email protected], Fax: 0245617373, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare subansambluri piese de schimb si accesorii pentru B-33 Zimbru, TAB-77, TABC-79 si TAB-71 M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01370 Targoviste
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 103, 444RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr.1 = 1.721.254, 00 lei, celelalte contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare subansambluri piese de schimb si accesorii pentru B-33 Zimbru, TAB-77, TABC-79 si TAB-71 M.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.1)
25122130-2-Tuburi de cauciuc (Rev.1)
29141110-3-Arbori de transmisie (Rev.1)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.1)
34312000-7-Piese pentru motoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.1 - subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru B-33 Zimbru, cant.min./cant.max = 949 /1599,
Lotul nr.2 - subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru TAB-77, cant.min./cant.max = 808 /1443,
Lotul nr.3 - subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru TABC-79, cant.min./cant.max = 772/1526,
Lotul nr.4 - subansambluri, piese de schimb si accesorii pentru TAB-71M, cant.min./cant.max = 2411/4199,
Valoarea estimata fara TVA: 3, 103, 444RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2008 pana la 30.04.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de particip.totala=25857 lei (gar.part./loturi este specif in anexa nr.B si anexa nr.1 la C.S.anexata prezentului anunt); gar. de buna executie = 10% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de cazier judiciar, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala, Certificat emis de Administratia Publica Locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor locale, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare (copii de pe bilanturile contabile la 31.12.2006 si la 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente) prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat cea indicata in anexa nr. 1 la caietul de sarcini pentru fiecare lot de produse la care ofertantul depune oferta: lotul 1 piese B-33 = 1169856.00 lei, lotul 2 piese TAB-77 = 1793880.00, lotul 3 piese TABC-79 = 1518507.00 lei, lotul 4 piese TAB-71M = 681519.00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 09:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02494
Adresa postala: Str. N. Balcescu, nr.2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Tel.0245613424, Email: [email protected], Fax: 0245617373, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2008 09:13