Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare substante dezinfectante si antiseptice


Anunt de participare numarul 55643/13.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare substante dezinfectante si antiseptice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de substante dezinfectante pentru suprafete, substante dezinfectante pentru instrumentar, substante dezinfectante pentru dezinfectia aerului, substante antiseptice pentru dezinfectia mainilor, substante dezinfectante pentru instrumentarul stomatologic, substante dezinfectante pentru suprafetele din cadrul cabinetului stomatologic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24431600-0 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: DEZINFECTANTI PENTRU CABINETUL STOMATOLOGIC: Dezinfectant concentrat pentru instrumentar stomatologic: min.2 flacoane- max.4 flacoane x2000 ml; Dezinfectant concentrat pentru maini: min.6 flacoane- max.10 flacoane X 500 ml; Dezinfectant pentru suprafete si instrumente rotative: min.10 flacoane- max. 14 flacoane X 950 ml; Dezinfectant total la rece pentru instrumentele termosensibile su dispozitive medicale: 1 flacon X 1l; Marker sterilizare pentru etuva: 1 rola; Marker sterilizare pentru autoclav: 1 rola; Servetele impregnate pentru dezinfectia suprafetelor instrumentarului mic: min6 cutii- max.10 cutii /120 servetele;Lotul II: Substante antiseptice pentru dezinfectia igienica a mainilor: min. 2000 litri-max. 2800 litri;
Lotul III: Substante dezinfectante pentru suprafete: min. 1000 litri - max.1400 litri;
Lotul IV: Substante pentru dezinfectia aerului: min. 700 kg- max.920 kg
Lotul V: Substante dezinfectante pentru instrumentar: min. 2500 kg - max.3100 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 303, 708.47 si 403, 943.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.08.2008 pana la 06.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particpare: de la 30.50 pana la 1580 lei conform fisei de dateGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44, alin.2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, pentru persoane fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscuta de audit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat al producatorului de implementare a sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale UE, avizul sanitar de la Ministerul Sanatatii Publice, fisa de securitate a produsului, referat tehnic al produsului eliberat de Institutul de Sanatate Publica, Certificat de testare conform standardelor EN 1500, grafic de livrare, autorizare de livrare din partea producatorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2008 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: prin depunere la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor din partea autoritatii contractante si delegatii imputeniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050019, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021.310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: STR.SABARULUI NR.1 COM.JILAVA, , JUD.ILFOV , Localitatea: JILAVA, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel.021.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 021.457.01.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2008 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer