Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare substante si produse agrochimice pentru protectia padurilor


Anunt de participare numarul 142079/20.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, In atentia: ing. Gal Ludovic, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, In atentia: ing. Gal Ludovic, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213032997, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 213032996
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare substante si produse agrochimice pentru protectia padurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DS M Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de erbicide, insecticicide, fungicide, feromoni si rodenticide-repelente pentru combaterea si despistarea daunatorilor din paduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
24453000-4-Erbicide (Rev.2)
24456000-5-Rodenticide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
24910000-6-Cleiuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotulI pesticide: Fostiozat=400kg, Pencicuron150g/l+imidacloprid140gr/l=176 l, glifosataciddin sare de izopropilamina de 360gr/l=100 l, Propamocarbdin clorhidrat de propamocarb 640g/lgr/l(previcur)energy= 30 l, Tiofanat de metil 70% =30 kg, Captan 80%=20kg, Propicanozol 250 gr/l=60 l, Mefenoxam4%+mancozeb 64%(1.25kg/buc)=20buc,
Lotul II : rodenticid repelent=2000kg
Lotul III: AtraTYP PLUS sau echivalent =1092 buc, AtraLYMON PLUSsau echivalent=2000 buc, Panouri cu adeziv=2000buc
Valoarea estimata fara TVA: 184, 490RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3689.80 lei, din care pentru: Lot 1= 2180.80 lei, lot2=880lei, lot 3=629. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare depusa in valuta , se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat A.C.in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile ?DIRECTIA SILVICA MURES (RO1590120, J40/450/1991): cont RO23 BRDE 270S V030 4864 2700 ? BRD suc Tg.Mures; RO39RZBR0000060000197280 ? Raiffeisen Bank suc Bartok Bela.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in Cererea de restituire a garantiei de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
i) Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);La fel se vasolicita declaratie de neincadrare in art 181 din OUG 34/2006 si ptr tertul sustinator conform art 181lit a, c si c^1, d
Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de :
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)
i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Persoane cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Mures: Ilie Covrig, Dogaru I. Anton, Kacso Ecaterina, Iacob Lucian, Dobrescu Stanca Dana, Pirlea Cornelia Aurora, Gal Ludovic, Rusu Catalin, Stainbok Sorin .
Cerinta nr. 5
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de produse solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni:
ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
iii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
se solicita - Autorizatia de Comercializare eliberata de Unitatea fitosanitara de protectia plantelor conform art. 13 al.1 lit.c din Ordonata 4/1995- in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011, valabila la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu declararea cifrei de afacerii pe ultimii 3 ani(2010-2011-2012) sustinuta de agentul economic prin orice document edificator care-l poate prezenta, fara a se impune un nivel al acesteia.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare formular informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani?. Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare. Pentru contractul care sus?ine indeplinirea acestei cerin?e se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara? insotit, de minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare formular , ,Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani?.se va completa formularul experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1390/12.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ptr. vizualizarea DA incarcate in SEAP ag. ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediul SEAP si utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/posta. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a oferteiperioada de valabilitate a garan?iei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autorita?ii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca ?i-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final, conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 alin.2 lit. b din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DS Mures
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. +40 265250074, Email: [email protected], Fax: +40 265264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer