Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Sulfat de Aluminiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 139913/24.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, ing. Gabriela Gabor, Tel. +40 264430050, In atentia: ing. Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare Sulfat de Aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de tratare a apei Gilau, jud.Cluj
Statia de tratare a apei Varsolt, jud. Salaj
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 538, 240 si 914, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente va fi de cel mult 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecventpentru fiecare lot in parte este dupa cum urmeaza: pentru lotul I - 120.000 lei, iar pentru lotul II este 300.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sulfatul de Aluminiueste un coagulant chimicutilizatin procesul depotabilizare a apei, in Statia de tratare a apeiGilau, judetul Cluj si Statia de tratare a apei Varsolt, judetulSalaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313000-1 - Sulfuri, sulfati, nitrati, fosfati si carbonati (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform precizarilor din caietul de sarcini(cap.V).
Valoarea estimata fara TVA: intre 538, 240 si 914, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 9.160 lei pentru ambele loturi, astfel: pentru lotul I-2.500 lei, iar pentru lotul II- 6.660 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a)virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.2. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), prezentand in acest sens , ,Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,(Formularul nr.13). Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Restituirea garantiei de participare se face dupa incheierea acordului cadru, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertelor. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art.88, alin.(4)din H.G.nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr.4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.7)Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.(Formularul nr.8).Certificatul de Atestare Fiscala(datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertelor.
Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertelor.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.9).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de incheiere a acordului-cadrude furnizare care are ca obiect, , Sulfat de Aluminiu, , sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Gabriela Gabor.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta:
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 (Formularul nr.7) siDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.9) Cerinta nr.1 Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru de furnizare trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata. Cerinta nr.2 Autorizatie integrata de mediu, conform prevederilor OUG nr.152/2005 privind prevenirea si controlul integrat al poluarii, respectiv OUG 195/2005 privind protectia mediului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din acordul-cadru pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Ofertantul va face dovada ca media CA globala din ultimii 3 ani este de minim 240.000 lei pentru lotul I, respectiv 600.000 lei pentru lotul II.Ofertantul va prezenta Formularul nr.10(Informatii generale).Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din media CA globale pe ultimi 3 ani, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM).Nota: In cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi, media CA pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre val.min.solic.pt.cele doua loturi.
Cerinta nr.2 In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerintei solicitate privind capacitatea economica si financiara.Ofertantul va prezenta urmatoarele formulare: Formularul nr.12(Angajamentul privind sustinerea financiara, din partea tertului sustinator); Formularul nr.10(Informatii generale, completat, semnat si stampilat de tertul sustinator).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Candidatul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare, in valoare de minim 120.000 lei pentru lotul I; respectiv 300.000 lei pentru lotul II.Ofertantul va prezenta urmatoarele: -Formularul nr.11 (Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani), continand valori, perioade de livrare, beneficiari; -documente/contracte/procese verbale de receptie in vederea demonstrarii experientei similare. Nota: In cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi, valoarea serviciilor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru cele doua loturi.
Cerinta nr.1 Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii(Certificat ISO 9001 sau echivalent, conform prevederilor art.193 din O.U.G.34/2006).In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr.2 Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu(Certificat ISO 14001 sau echivalent, conform prevederilor art.196 din O.U.G.34/2006.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-90-2012-GG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2012 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin punctaje egale, in urma aplicarii criteriului de atribuire , ,pretul cel mai scazut , , fiind clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au depus aceste oferte, o noua propunere financiara, in plic inchis. In acest caz, acordul-cadru de furnizare va fi incheiat cu ofertantul care obtine punctajul cel mai mare.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile art.11, alin (4) din HG nr. 925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate de autoritatea contractanta. Aceasta declaratie va fi data prin completarea Formularului nr.14( Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea).Executarea acordul-cadru va incepe dupa data de 14.01.2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 256^2 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer