Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare teava si furnitura preizolata pentru reabilitarea retelelor de apa fierbinte si a punctelor termice din sistemul de termoficare al Vaii Jiului


Anunt de participare (utilitati) numarul 136536/13.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice, Tel. +40 254572134, In atentia: Daniela Arcana, Email: [email protected], Fax: +40 254570481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare teava si furnitura preizolata pentru reabilitarea retelelor de apa fierbinte si a punctelor termice din sistemul de termoficare al Vaii Jiului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va face lasediul S.C.ElectrocentraleParoseni SA din Vulcan - Romania, str. Paroseni, nr. 20, cod postal 336250, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatea de teava preconizata a fi livrata in cadrul celui mai mare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit va fi de 1914 ml.(teava din otel sudate elicoidal, pentru temperaturi ridicate, preizolata cu spuma PUR si protejata cu teava de polietilena dura)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare teava preizolata si furnitura preizolata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163160-9 - Conducte de distributie si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si specificatiile tehnice suntprevazutein caietul de sarcini nr. 517/07.05.2012 cu anexele 1 si 2. Cantitatile specificate in caietul de sarcini sunt cantitati estimate si nu cantitati exacte care vor fi achizitionate in decurs de 12 luni calendaristice de la semnarea acordului cadru, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in fuctie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Cantitatile necesare vor fi comunicate de autoritatea contractanta ori de cate ori intentioneaza sa atribuie un contract subsecvent. Fiecare contract subsecvent atribuit va respecta conditiile esentiale stabilite la incheierea acordului cadru, inclusiv preturile unitare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 099, 846.87 si 1, 209, 831.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 24100lei;per valab-90zile de la term limita de primire a of, cf art 43 1(2)b) din OUG 34/2006, cu modif si complet ulter si a art. 85 b) din HG 925/2006, cu modific si complet ulter. Forme de constit acceptate: 1.orice instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari. Doc va fi irevocabil si va fi prezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii of in cuantumul si pt per de valab prev mai sus. Instrum de garantare trebuie sa prevada daca plata gar se va executa conditionat/neconditionat cf preved art.86(3) din HG 925/2006 cu modific si complet ulter.2.virament bancar/ OP/fila CEC cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in ct autoritatii nr.RO29RNCB0165020174920001 deschis la BCR ?suc Petrosani, CUIRO28835451.Gar trebuie sa fie irevocabila, iar dovada const ei trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea of.NOTA: Se aplica prev art.16 al.(2) din Lg 346/2004. In acest caz, ofertantul va prezenta Decl pe propria raspundere, completata cf Anexei 1 din OG 27/26.01.2006. In cazul asocierilor, pt a beneficia de aceasta prevedere, fiecare asociat trebuie sa fie incadrat in categoria IMM.Restit gar de particip se va efectua in cond prev la art. 88 din HG925/2006, cu modific si complet ulter. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a doc de constituire.Retinerea gar de partic se va efectua in cond prev de: -art. 87, (1) din HG 925/2006, cu modific si complet ult, in urmat sit: a)retragerea ofertei in per de valab a acesteia , b)oferta fiind stab castigat, nu se constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr sauc)oferta fiind stab castig, se refuza semnarea acordului-cadru in per de valab a ofertei;
- art. 278 1 din OUG34/2006 cu modific si complet ult, in masura in care Consiliul respinge contestatia in cuantum de 4.989, 83 lei. Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % din valoarea fara TVA a contractului, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari .Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectului contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.NOTA : Se aplica prevederile art.16 al.(2) din Legea 346/2004. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare si a garantei de buna executie ceruta in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. In acest caz, ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din OG 27/26.01.2006. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de aceasta prevedere, fiecare asociat trebuie sa fie incadrat in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta, in original semnate si parafate de reprezentantul legal al ofertantului urmat: decl pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180(Form 12A)si art. 181(Form 12B), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Form 3);decl pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membri in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Ing. Doru Visan, Director Tehnic ? Ing. Eduard Schmidt, Director Economic ? Ec. Ioana Arvunescu, DirectorComercial ? Ec.Eduard Mija ? Sef Serviciul Investitii ? Ing. Eugen Gache si Sef Serv. Achizitii Publice ? Ec. Cristina Pardos Schmidt(Form 4); decl cu date generale ?Informatii generale?din care sa rezulte datele de identificare a ofertantului(Form 2) si decl privind calitatea de participant la procedura (Form 5). Persoane fizice/juridice romane - Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Achizitorul va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex : certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana.Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Lista va fi insotitade cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care beneficiarii saconfirme furnizareade produse similare. Aceste documente vor preciza valoarea, perioada, locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor.Cerinta minima de calificare: Ofertantul sa faca dovada ca au livrat in ultimii 3 ani produsesimilare celor ofertate in cantitate totala de 1500 ml.care sa fi respectat minimal toate cerintele din caietul de sarcini.
Cerinta nr. 2: Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului (daca este cazul).
Cerinta nr. 3: Informatii privind resursele tehniceOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la resursele tehnice de care dispune in vederea indeplinirii contractului.
Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistemde management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001 pentru domeniul ce face obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 11:00
Locul: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni nr 20, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pentru cea mai mica valoare au ofertat mai multi operatori economici departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la secretariatul societatii SC Electrocentrale Paroseni SA.Toate documentele care nu pot fi depuse in original se vor depune in una dintre urmatoarele forme : copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » .In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizarein conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , in conditiile OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ELECTROCENTRALE Paroseni SA? Birou juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel. +40 254572134, Fax: +40 254570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer