Licitatie Publica - FURNIZARE TEVI PREIZOLATE SI ACCESORII
Anunt de participare (utilitati) numarul 139586/10.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C.TETKRON S.R.L
Adresa postala: str.Neptun 19 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500352, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0760535775, In atentia: ing. Bunescu Irina, Email: [email protected], Fax: +40 0368445247, Adresa internet (URL): www.tetkron.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C.TETKRON S.R.L
Adresa postala: str.Pictor Stefan Luchian nr.25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0368445247, In atentia: ing. Bunescu Irina, Email: [email protected], Fax: +40 0368445247
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C.TETKRON S.R.L
Adresa postala: str.Pictor Stefan Luchian nr.25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Punct(e) de contact: Birou LUR-INVESTITII, Tel. +40 0760535860, In atentia: ing. Mosora Liviu, Email: [email protected], Fax: +40 0368445247
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C.TEKRON S.R.L
Adresa postala: str.Pictor Stefan Luchian nr.25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 0760535750, In atentia: Bolfa Veronica, Email: [email protected], Fax: +40 0368445247
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE TEVI PREIZOLATE SI ACCESORII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit materiale S.C.TETKRON S.R.L
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 531, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor atribui 6 ctr. subsecvente astfel; primul ctr.nov- dec 2012 , al doilea ian-febr.2013 , ail treilea: martie-aprile2013 , al patrulea: mai-iunie 2013 , al cincilea: iulie- august 2013, al saselea: sept-oct 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevile si accesoriile se utilizeaza pentru retelele de bransamant la noi consumatori, rebransarea consumatorilor la SACET sau pentru inlocuirea conductelor avariate.Materialele solicitate sunt specificate in Anexa nr, 1 la Caiet Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
44163160-9-Conducte de distributie si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului Acord Cadru-sunt prezentate in Anexa nr.1 la Caiet Sarcini
Estimari ale cantitatilor minime- maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza a fi atribuite pe durata Acordului Cadru sunt prezentate in Anexa nr. 2 la Caietul deSarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 531, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare este de 16.000leiIn cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 , garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuamtumul precizat , adica 8.000 lei .Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de primire a ofertelor- Modul de constituire a garantiei de participare: garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Contul pentru viramentele bancare este: RO16RNCB0053117751870001-BCR BRASOV- Dovada platii garantiei de participare va fi depusa la oferta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinseAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare , ofertantul pierzand suma constituita , atunci cand aceasta se afla in oricare din situatiile prevazute de art.87 din HG 925.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va afce la cursul BNRcu 5 zile inainte de datalimita de depunere a ofertelor In valoare de 10 % din valoarea contractului , fara TVA.Se va constituiconform prevederilor art.90, alin (1) si (3)- HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG 1045/2011, in cazul retinerilor succesive , contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante , in care va depunesuma de 0.5% din pretul contractului.Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91-HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate in situatia in care ofertantul se incadreazain categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare , veniturile proprii ale societatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6. Informatii privind plata datoriilor la bugetul general consolidat si la bugetul local:
- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
- Se va prezentaCertificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiunilor la bugetul general consolidatCertificatele vor fi prezentate in una din formele: original / copie legalizata/ copie conform cu originalul si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si din certificatelefiscalesa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele 1. Inregistrare ? persoane fizice/ juridice romane-se va prezenta ? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, pentru domeniul de activitate ce face obiectul prezentei proceduri , in original/ cope legalizata/ copie conform cu oiginalul.In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul precedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc i sesolicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/ copie legalizata
2. Inregistrare-persoane juridice/ fizice straine- Se vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie conform cu originalul, din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fieprezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii uni oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art.184 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFisa de identificare financiara.Situatia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Se va completa o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani , continand valori si perioadede livrare confirmate prin prezentarea de certificate / documente emisesau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de clientul beneficiar, cu numar de inregistrare si data
Se solicita prezentarea a cel putin unui contract din lista prezentata care sa faca dovada executiei integrale( proces verbal de receptie a produselor furnizate , semnat de beneficiar de inregistrare si data
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Ofertantul va prezentaun cerificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si metine conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 11:00
Locul: S.C.TETKRON S.R.L - str.Pictor Stefan Luchian nr.25 , et.1 , -Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si repezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , atunci in vederea atribuirii contractului de achizitieofertantii vor trimite la sediul autoritatii contractante in termen de 48 ore , in plic inchis , o noua propunere financiara.Contractul va fi atribuit ofertantului cu noua propunere financiara cea mai micapentru cantitatea maxima estimata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.2562 din OUG nr.34/2006Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.TETKRON S.R.L -Oficiul Juridic
Adresa postala: Pictor Stefan Luchian nr.25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Tel. +40 0368/445247, Email: [email protected], Fax: +40 0368/445247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 13:33