Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE TIFON MEDICAL, BANDAJE ( FESI ) si COMPRESE STERILE


Anunt de participare numarul 82535/20.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130095, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE SAVU, Tel.0245212113, Email: [email protected], Fax: 0245210509, Adresa internet (URL): https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE TIFON MEDICAL, BANDAJE ( FESI ) siCOMPRESE STERILE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste, Str.Tudor Vladimirescu, Nr.48
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE TIFON MEDICAL, BANDAJE ( FESI ) siCOMPRESE STERILE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.crt Cod cpv Denumire produsUMCantitate min.Cantitate max.
LOTUL I : BANDAJE ( FESI ) - Cod CPV 33141113
1 33141113 Fesi 10/10buc 2000040000
2 33141113 Fesi 10/15buc 1750035000
3 33141113 Fesi 10/20buc1500030000
LOTUL II : COMPRESE STERILE- Cod CPV 33141118
4 33141118 Comprese 10 / 8 x 25 x 2buc 1000020000
LOTUL III : TIFON MEDICAL - Cod CPV 331411145 33141114 Tifon hidrofilml 4000080000
Valoarea estimata fara TVA: 434, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: LOTUL 1 2740, LOTUL 2 240, LOTUL 3 1360
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii- fonduri din asigurari de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata prin notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice Administratia Finantelor Publice Locale prin care se atesta plata obligatiilor catre bugetul statului si la contributiile sociale la data de 31.07.2009 in termen de valabilitate prevazut de actele normative in vigoare. Se va prezenta documentul in original sau copie legalizata- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de consiliul Local Directia Venituri Buget Local teritoriala la data de 30.06.2009 in termen de valabilitate prevazut de actele normative in vigoare. Se va prezenta documentul in original sau copie legalizata.- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comericlaizarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
La fisa de informatii generale (Formularul nr.1) , operatorii economici care vor depune oferta vor avea obligatia de a avea cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala cu cel putin valoarea corespunzatoare fiecarui lot din urmatorul tabel : LOTUL 1 823500
LOTUL 2 72000
LOTUL 3 408000In cazul in care operatorul economic va depune oferte pentru mai multe loturi cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va calcula prin insumarea valorii loturilor pentru care operatorul economic depune oferta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari in ultimii 3ani - se solicita Formularul 12D completat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - loc.Targoviste, str.Tudor Vladimirescu, nr.48 - sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.48, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130095, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.255 SI 256 ^ 2DIN OUG NR.34/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE-10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.48, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130095, Romania, Tel.0245612131, Email: [email protected], Fax: 0245213602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer