Licitatie Publica - Furnizare tonere pentru imprimante laser si faxuri, tonere pentru copiatoare si cartuse de cerneala
Anunt de participare numarul 142953/09.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1
Adresa postala: strada.Piata Amzei nr.13 sect.1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN BOGDAN, Tel. +40 213119110/113, Email: [email protected], Fax: +40 213199992, Adresa internet (URL): http: //www.impozitelocale1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica de interes local
Activitate (activitati)
Altele: Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare tonere pentru imprimante laser si faxuri, tonere pentru copiatoare si cartuse de cerneala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Piata Amzei, nr. 13, Sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare diferite modele de tonere pentru imprimante laser, fax, copiatoare si cartuse de cerneala pentru imprimante inkjet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare diferite modele de tonere pentru imprimante laser, fax, copiatoare si cartuse de cerneala pentru imprimante inkjet conform Caietului de sarcini.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pentru anul 2013. Valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea globala ce include si suplimentarile din anul 2014.
Valoarea estimata fara TVA: intre 621, 363 si 1, 159, 273RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru anul 2013 - 621363 lei;Pentru prelungirea de 4 luni din 2014 - 537910 lei;
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 6 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model Formular nr.1;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model Formular nr. 2;Declaratie pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese conform prevederilor art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - modelFormular nr.3 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiiin ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dna Dorina Vasile ? Director General, Dna Ortansa Frone Borcea ? Director General Adjunct al Directiei Economice, Alexandru Macaneata Vamos ? Sef Serviciu Juridic si Solutionare Contestatii, Dragos Badican ? Consilier Juridic, Trusca Florin Sef Serviciu Inspectie Fiscala PF, Liviu Ciulacu ? Sef Birou Prelucrare Automata a Datelor si Plati Electronice, Codrut Cocota ? Sef Serviciu Contabilitate, Carmen Bogdan ? Comp. Achizitii Publice, Elena Nita ? Sef serviciu Administrativ.
Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ofertant, asociat/tert sustinator, subcontractant are obligatia de a depune declaratia privind art. 69(1) din OUG nr. 34/2006.;
Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura - model Formular nr. 4;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - model-Formular nr. 5;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul. - Certificatul trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale.- Certificatul trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.
NOTA :1. Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.
2. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.3. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii
Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globala, in ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu suma de: Lotul 1 ? 1086278 lei
Lotul 2 ? 129848 lei
Lotul 3 ? 26600 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
model - Formular nr. 6Echivalenta euro se realizeaza la cursul mediu al BNR astfel: 2010-1euro=4, 2099 lei;2011-1euro=4, 2379 lei;2012-1euro=4, 4560 leiNOTA :1. In cf. cu art.186 din OUG nr.34/2006 si art.111 din HG nr.925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006.2. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respective atributii. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, capacitatea economica si financiara se demonstreaza in cond. prevazute la nota 1).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Recomandare/certificat/document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarilor ? maxim 2 documente pentru fiecare lot in parte.
Acestea trebuie sa confirme livrarea de produse similare in valoare de :
Lotul 1 ? 543139 lei
Lotul 2 ? 64924 lei
Lotul 3 ? 13300lei
Certificat privind sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru societate, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
model - Formular nr. 7Recomandare/certificat/document constatator/proces verbal de receptie trebuie sa fie de la un beneficiar anterior sau prezent, al carui contract este prezentat in Lista principalelor livrari.Acestea trebuie sa fie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar conform art.188, alin(1), lit.a) din OUG nr.34/2006.In cazul in care valorile sunt exprimate in alta moneda, pentru evaluare se va lua cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR (http: //bnr.ro/cursul-de-schimb-3544.aspx)copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.In cazul in care ofertantul/candidatul nu detine un certificat decalitate, cerintaexprimata se va considera indeplinita prin prezentareaoricarordocumenteechivalente/probesau dovezi, in masura in care acesteaconfirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a. Modalitatea de departajare a ofertelor: La preturiegale autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economicide noi preturi. In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la resolicitarea de reicarcare a preturilorpana la diferentierea ofertantilor.b. In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare in termenul prevazut, la pretul de atribuire acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie. In cazul existentei de amendamente la clauzele contractuale care nu s-au putut solutiona prin raspunsurile la clarificari, se vor media pana la data semnarii contractului, exceptie facand amendamentele care se incadreaza in prevederile art 36 alin. (2) lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.c. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pentru lotul 1 - 10 zile conform art. 256^2 alin.(1) lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru lotul 2 si 3 5 zile conform art 256^2 alin.(1) lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1 - Serviciul Juridic si Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Piata Amzei nr. 13, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Tel. +40 213119110, Email: [email protected], Fax: +40 2199992, Adresa internet (URL): www.impozitelocale1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 09:46