Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare tonere pentru imprimante si copiatoare laser


Anunt de participare numarul 47594/25.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 1 BUCURESTI
Adresa postala: PIATA AMZEI NR. 13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN BOGDAN, Tel.021.311.91.10 int. 113, Email: [email protected], Fax: 021.319.99.92, Adresa internet (URL): http: //www.impozitelocale1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare tonere pentru imprimante si copiatoare laser
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Piata amzei nr.13, Sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare tonere pentru diferite tipuri de imprimante si copiatoare laser
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 : Toner pentru imprimante Laser HP 1010 , 1020 minim 400 buc. maxim 500 buc.Toner imprimanta retea HP LJ 4300 N negru 3 buc.LOTUL 2 : Toner copiatoare multifunctionale Canon IR 1530 minim 40 buc. maxim 60 buc.Toner copiatoare multifunctionale A3 Canon IR 1600 - minim 5 buc. maxim 10 buc.Toner fax Canon L100 , L120 - 3 buc.LOTUL 3 : Toner multifunctionale A4 Minolta Bizhub 160 negru - minim 40 buc. maxim 60 buc.Toner multifunctionale A3 Minolta Bizhub C252, negru - 6 buc.Toner multifunctionale A3 Minolta Bizhub C252, magenta - 6 buc.Toner multifunctionale A3 Minolta Bizhub C252, yelow - 6 buc.Toner multifunctionale A3 Minolta Bizhub C252, cyan - 6 buc.Toner imprimanta Minolta QMS Page PRO 9100 3 buc.LOTUL 4 : Toner imprimanta laser monocrom A4 Xerox Phaser 3125 - minim 600 buc. maxim 800 buc.Toner imprimanta laser color A4 Xerox Phaser 6180DN negru 16 buc.Toner imprimanta laser color A4 Xerox Phaser 6180DN cyan 8 buc.Toner imprimanta laser color A4 Xerox Phaser 6180DN magenta 8 buc.Toner imprimanta laser color A4 Xerox Phaser 6180DN yellow 8 buc.LOTUL 5 : Toner imprim Laser Lexmark E 210 - 10 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 000 si 77, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de Garantie Bancara in valoare de 5.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OGR 34/2006-Declaratie privind calitatea de participant;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrare se afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat - original sau copie legalizata;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local - original sau copie legalizata, -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalule sau de la Oficiul National Registrul Comertului original;
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunale copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident copii si traduceri in limba romana legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul : Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat privind sistemului de management al calitatii ISO 9001/2001 ( in termen de valabilitate) copie legalizata;Observatie: este acceptat si certificatul de management integrat (calitate mediu sanatate) copie legalizata-autorizatie de livrare de la producator sau de la importatorul direct din Romania - copie-experienta similara minim 2 (Formularul - Experienta similara cu referire la livrarea de consumabile). Cel putin una din fise va face referire la incheierea si indeplinirea unui contract in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect livrarea de consumabile in cantitati similare cu cele supuse procedurii in cantitatea cea mai mare.Orice fisa referitoare la un contract incheiat trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.Recomandarile solicitate trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) cantitatea produselor livrateb) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;c) daca pe parcursul executiei contractului au fost inregistrate: neconformitati in ceea ce priveste calitatea produselor livrate; intarzieri la livrarea produselor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 11:00
Locul: Piata Amzei, nr. 13, Sector 1, Birou Achizitii Camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310.46.41, Fax: +4 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Bdul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.+4 021 318.77.00, Fax: Fax: +4 021 318.77.31, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata Amzei, nr. 13, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010343, Romania, Tel.311.91.10 int 148, Email: [email protected], Fax: 312.72.40, Adresa internet (URL): www.impozitelocale1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer