Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare tractoare-TAF-la D.S.Alba Iulia(doua bucati)


Anunt de participare numarul 30713/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Lupoi Anatolie, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ng.Lupoi Anatolie, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ng.Lupoi Anatolie, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
R.N.P.Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare tractoare-TAF-la D.S.Alba Iulia(doua bucati)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Alba Iulia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare-Tractoare articulate forestiere-2bucati la D.S.Alba Iulia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29360000-0 - Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza 2(doua)-Tractoare articulate forestiere
Valoarea estimata fara TVA: 259, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5%din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din fonduri proprii de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.-declaratie privind eligibilitatea.-declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 dinOUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista principalelor livrari de produse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra cost de la casieria D.S.Alba Iulia la pretul de 20 lei cu sediul in Alba Iulia, str.Basarabiei nr.9 la ridicarea documentatiei de atribuire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 10:00
Locul: D.S.Alba Iulia, loc.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, jud.Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau inputernicit are drept de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310641, Email: [email protected], Fax: 021310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Laba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de contestatar.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel.0788522560, Email: [email protected], Fax: 0258813006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer