Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, transport si montare piese de mobilier, scaune si jaluzele pentru Spatii de Depozitare si administrative,Str. Pasteur nr. 4


Anunt de participare numarul 137762/28.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii investitii lucrari, Tel. +40 264596332, In atentia: Ildiko Mak, Email: [email protected], Fax: +40 264596332, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, transport si montarepiese de mobilier, scaune si jaluzelepentru Spatii de Depozitare si administrative, Str. Pasteur nr. 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cladire Spatii de depozitare,
Str. Pasteur Nr.4, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, transport si montare mobilier, scaune si jaluzele verticale pentru Spatii de Depozitare si administrative, Str. Pasteur nr. 4, conform proiectului anexat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
39515440-1-Jaluzele verticale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, transport si montare mobilier, scaune, jaluzele verticale.
Valoarea estimata fara TVA: 387, 357.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 5 000, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin oricare din urmatoarele forme conform art. 86 din HG 925/2006.Art.86 alin (1) Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? virament bancarin contul de TREZORERIE CLUJRO76TREZ2165005XXX006882In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertelor , respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi depusa in Seap in copie odata cu oferta , si va fi prezentata in original la biroul de Achizitii , str. A. Iancu nr. 31, cam. 73 , cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, in conformitate cu art. 90 alin.1 din HG 925/2006;
- Conf. art. 90 alin 3 din HG 925/2006 Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Completarea formularului este obligatorie, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.180 si are dreptul de a exclude din procedura ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art 181.
Formularul 10 - Declaratie privind situatiapersonala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 2
Certificate de atestare fiscala cu indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de catre organele competente
Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale- privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere referitor la participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 22 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazut la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Formularul 29 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interes) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Declaratia va fi prezentata si de subcontractantii declarati.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizite sunt: RECTORConf. Dr. ALEXANDRU IRIMIE
DIRECTOR GEN. ADMDr. Ec. IOAN POPDIRECTOR ECONOMICEC. SORINA TECAR
Sef Birou Achizitii ?Inv ?LucrariIng. Nicoleta Albu
Sef Serviciu TehnicIng. Emil PascSing. Mak IldikoEc. Elena HiriscauCFP Ec Simona Mondoc Cerinta nr. 1
Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte
obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul
CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? copie conform cu originalul
IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATULPROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIELEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.Cerinta nr. 2
Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin un contract are ca obiect livrarea de produse similare, respectiv mobilierin valoare mai mare sau egala cu 250.000 lei fara TVA.Pentru a dovedi indeplinirea contractului ofertantul va prezenta documente relevante: recomandarea beneficiarului produselor furnizate, procese verbale de receptie, copie dupa contract sau parti relevante din contract sau orice alt document.
Cerinta nr. 2
Se solicita:
o mostra din mobilier , ofertantii vor prezenta corpul de mobilier nr. 10 ( masuta imprimanta) din proiectul tehnic atasat respectand tipul materialelor , culoarea , dimensiunile conform cerintelor specificate proiecto mostra din scaunul tip sanie si scaunul tip vizitator
Caliatea mostrelor va indeplini 100% cerintele din proiectul tehnic
Cerinta nr. 3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
Cerinta nr. 1Sistemul de management al calitatii
Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
06/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se claseaza oferte cu acelasi pret se va solicita reofertarea pretului ofertelor in cauza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen 5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act emis de catre autoritatea contractanta si considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de medicina si farmacie ?Iuliu Hatieganu?, Birou Juridic
Adresa postala: Emil Isac nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400412, Romania, Tel. +40 264597256/2133, Fax: +40 264430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer