Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, transport si montare echipamente si piese de mobilier pentru Camin 1 ? Observator, str. Observatorului nr. 24, Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 137393/13.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 264596332, In atentia: Nicoleta Calugar, Email: [email protected], Fax: +40 264596332, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, transport si montare echipamente si piese de mobilier pentru Camin 1 ? Observator, str. Observatorului nr. 24, Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Observatorului nr. 24, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, transport si montare echipamente si piese de mobilier pentru Camin 1 ? Observator, str. Observatorului nr. 24, Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, transport si montare echipamente si piese de mobilier pentru Camin 1 ? Observator, str. Observatorului nr. 24, Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: 1, 035, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 15, 534, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin oricare din urmatoarele forme conform art. 86 din HG 925/2006.Art.86 alin (1) Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare Garantia trebuie sa fie irevocabila.? virament bancarin contul de TREZORERIE CLUJRO76TREZ2165005XXX006882In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelorGarantia de participare va fi depusa in Seap in copie adata cu oferta , si va fo prezentata in original la biroul de Achizitii , str. A. iancu nr. 31, cam. 73 , inainte de termenul limita de deschidere a ofertei.. 10% din valoarea contractului fara TVA.in conformitate cu art. 90 alin.1 din HG 925/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
P O R 2007-2013, Axa prioritara 3 / 3.4. ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea infrastructuriiuniversitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Completarea formularului este obligatorie, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.180 si are dreptul de a exclude din procedura ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art 181.
Formularul 10 - Declaratie privind situatiapersonala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 2
Certificate de atestare fiscala cu indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de catre organele competente- Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale- privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere referitor la participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 22 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazut la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Formularul 29 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interes) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
RECTOR Conf. Dr. Alexandru Irimie
DGA Dr. Ec. Ioan Pop
DE Ec. Sorina TecarDA Ec. Petru Susca
Sef Birou Ach-Inv-Lucrari Ing. Nicoleta Albu
Sef Serviciu Tehnic Ing. Emil Pasc
CFP Ec. Simona Mondoc, Ec. Mirela Popa
Jurist Adelina Popovici
Ec. Ing. Nicoleta Calugar
Sing. Ildiko Mak Cerinta nr. 1
Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte
obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul
CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ?in original sau copie conform cu originalul
Ofertantului clasat pe locul I i se va solicita prezentarea documentului original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2
Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
Cerinta nr. 2
Bilantul contabil la 31.12.2011
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 3 ani; ( 2009, 2010, 2011)
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2009, 2010, 2011 bilantul si anexele nu sunt cerute a fi inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul, in cazul in care acesta exista, al auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Cerinta nr. 3 ? Cifra de afaceri
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1, 553, 370.00 lei, pe domeniu de activitate.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul de referinta.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale, in conformitate cu art.16 din Legea 346/2004Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta
comuna, atunci situatia economica si financiara se
demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a
resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare
asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta
minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cerinta nr.1. Lista principalelor livrari de produse - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin un contract are ca obiect livrarea de produse similare, respectiv mobilier in valoare mai mare sau egala cu 700.000 lei fara TVA.
Cerinta nr. 2
Prezentarea unor documente/procese verbale din partea unor beneficiari
(original sau copie lizibila semnata si
stampilata ?conform cu originalul?) care sa demnostreze faptul ca ofertantul a mai indeplinit un un contract de livrare produse si servicii similare.Ofertantul va prezenta documente/procese verbale privind modul deindeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care
sau livrat produse similare ? cel putin unul.Se solicita ca documentele/ procesele verbale sa fie emise de beneficiarul
contractului din "Lista principalelor livrari de produse" a carui valoare este
mai mare sau egala cu 700.000 lei fara TVA.
Cerinta nr. 3 MostreSe solicita o mostra tridimensionala de maxim 50 cm latura care sa evidentieze cerintele din fisele tehnice.Mostrele vor contine cel putin:
- o imbinare fixa
- o imbinare mobile (balamale, inchizatori etc)
- o prindere de perete
- un maner
- picioare din fiecare specificatie
- canturiCalitatea monstrelor va indeplinii 100% cerintele din fisele tehnice. In caz contrar oferta vafi considerata neconforma
Cerinta nr. 5
Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de productie, furnizare, transport si montare mobilier
Cerinta nr. 6 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
Cerinta nr. 1
Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In situatia in care pe primul loc se claseaza 2 sau mai multe oferte cu acelasi pretse vor cere clarificari prin intermediul facilitatilor SEAP, incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara .Se permite formularea de amendamente cu privire la clauzele specifice odata cu depunerea ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str.Emil Isac nr.13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel. +40 264596332, Fax: +40 264596332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer