Licitatie Publica - Furnizare truse de scule antiexplozie
Anunt de participare (utilitati) numarul 139490/09.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: RADU VLAD, Tel. +40 365403698, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare truse de scule antiexplozie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare truse de scule antiexplozie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44512940-3 - Truse de scule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Truse de scule antiexplozie, 44 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 4.356 lei (2.178 lei pt. IMM); Mod de constituire: conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006, in contul RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures, care se prezinta in original. Nu se accepta depunere de numerar la casieria autorit. contractante. Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului. Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a candidaturii si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusivT.V.A.. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (1)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii E.ON Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Tertul sustinator va prezenta doar documentele pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit a), c1), d) din OUG 34/2006 Se va completa Formular 12B.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite. Se va completa Formularul 13APersoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt:
Virgil Metea - Director General
Radu Petre - Director General Adjunct
Bogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractante, Flavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractante, Erwin Wagner - Imputernicit al autoritatii contractante, Angela Vasile- Consilier Juridic
Dumitru Palaghie - Rep. Solicitant
Calin Blaga - Rep. Solicitant
Radu Vlad - Presedinte comisie de evaluare4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.
Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr 7 semnat de parti.
Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multorsubcontractanti pe parcursul derularii contractului.5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
In conformitate cu Ordinul 314 / oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta. Se va completa obligatoriu si formularul 2D. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractului. In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa.
Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o declaratie pe proprie raspundere valabile pentru anul calendaristic in curs.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Cerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 435.600 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Suma valorilor contractelor pentru livrarile de produse similare celor din caietul de sarcini, realizate in ultimii 3 ani, in valoare de minim: 220.000 lei. Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va
prezenta cel putin un document/contract/pv de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare. Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.
Se va prezenta cel putin o recomandare, incluzand nume si date de contact. Recomandarile trebuie sa exprime calitatea produselor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale.
Depunere mostre la adresa Piata Trandafirilor nr. 17 Targu Mures, in atentia d-lui Dumitru Palaghie, pana la data deschiderii candidaturilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara; Punctajul pentru factorul pretul ofertei se calculeaza astfel: a) pentru pretul cel mai mic ofertat se acorda maximum de punctaj ?95 pct.b) pentru valori ofertate mai mari decat pretul minim ofertat, punctajul se calculeaza astfel: Pn = ( pret minim / pret n)xpunctaj maxim alocat.
2.
Termen de garantie
5%
Descriere: Numar puncte maxim acordat pentru factorul de evaluare ?termen de garantie? este de5 puncte. Termenul de garantie minim acceptat este de 24 luni iar cel maxim punctat este de 48 luni, cu maxim 5 puncte. Punctajul tehnic pentru termenul de garantie ofertat se calculeaza astfel: a) pentru valoarea maxima ofertata pentru termenul de garantie se acorda maximum de punctaj ?5 pct ( cu conditia sa fie mai mare sau egal cu 12 luni ). Termenele de garantie mai mari de 48 luni nu se puncteaza suplimentar; b) pentru valori ofertate pentru termenul de garantie, situate sub nivelul maxim ofertat, punctajul se calculeaza astfel: Termen garantie n = ( termen n / termen maxim)xpunctaj maxim alocat. Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 de luni vor fi declarate neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: pretul ofertei; nr. de runde ale licit. electr.: 1 runda; licit. electr. va incepe la 2 zile lucratoare de la transmit. invit.; pasul minim de licit. 0, 5% -1100lei;durata rundei: 1 zi lucr.;ofertantii pot vedea cea mai buna oferta;in cazul modif. clasam. licit electr se va prelungi automat;in cadrul licit. electr. ofert.nu pot decat sa imbunatateasca ofert. finan. depuse anterior organizarii acestei faze conform art. 43 alin. (4) din H.G. nr. 1660/2006;Ptr. a putea participa la licitat. electr. OP. EC. TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P. IN CAZ CONTRAR, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 oferta depusa in cadrul acestor proceduri nu se va putea luata in considerare; Autorit. contr. va atribui contr. de achizitie publica conf. preved. art.200-O.U.G. nr.34/2006, pe baza rezultatului obt. in urma finaliz. licit. electr., pus la dispozitie de SEAP conf. art. 44 alin. (1) din H.G. nr. 1660/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 13:00
Locul: Targu Mures, P-ta Trandafirilor, 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita oferte finnaciare imbunatatite in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal (art. 252 OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403679, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 09:23