Licitatie Publica - Furnizare truse medicale de prim ajutor
Anunt de participare numarul 147918/13.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare truse medicale de prim ajutor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de truse medicale de prim ajutor conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141623-3 - Truse de prim ajutor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
47 truse medicale
Valoarea estimata fara TVA: 7, 755RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 150 lei.Operatorii economici care vor constitui garantia de participare in alta moneda decat lei.suma depusa se va calcula la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art.86, alin(1)din H.G.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de constituire a garantiei de participare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau de o societate bancara sau-Ordin de plata cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta-numerar depus la casieria Directiei Silvice Tulcea, virament bancar in contul RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809 Ddeschis la Raiffeisen Bank-Sucursala Tulcea.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie scanata si postata pe SEAP, in fisier separat numit "Garantie de participare"impreuna cu documentele de calificare si oferta.Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna atat in SEAP, cat si in original la sediul Directiei Silvice Tulcea pana la data limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiei de participare se face conform art.88 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Calitatea de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in stuatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Persoane ce detin functii de decizie in cadrul A.C. sunt: ing.Enescu Paula, ec.Benga Carmen, ing.Petcu Costel, ing.Lupu Paul si jursist Apahidean Felicia.
Certificat eliberat de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Certificat eliberat de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Nivelul minim este de 15510 lei, avand in vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR pentru echivalenta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea cifrei de afaceri se va prezenta declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) semnata de administrator sau reprezentantul legal.Nivelul minim este de 15510 lei, avand in vedere cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR pentru echivalenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse in valoare de cel putin 7755 lei.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va lua in calcul cursul leu/alta valuta comunicat la 31decembrie al fiecarui an in parte.
Ofertantii vor prezenta mostre a produselor ofertate conform caietului de sarcini.Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Tulcea pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica.Mostrele ofertantului castigator se pastreaza de AC pentru verificarea produsului furnizat pe durata contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta mostre a produselor ofertate conform caietului de sarcini.Mostrele vor fi transmise la sediul Directiei Silvice Tulcea pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi restituite ofertantilor necastigatori dupa finalizarea procedurii de achizitie publica.Mostrele ofertantului castigator se pastreaza de AC pentru verificarea produsului furnizat pe durata contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici clasati pe primul loc de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Directiei Silvice Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Tel. +40 240517712, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2013 18:13