Licitatie Publica - Furnizare uniforme de politie, imbracaminte de protectie, piele si incaltaminte din piele
Anunt de participare numarul 50732/24.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA POLITIEI COMUNITARE SECTOR 6
Adresa postala: DRUMUL TABEREI NR 18, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7336, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Ionita, Tel.4131612, In atentia: Aurel Ionita, Email: [email protected], Fax: 4131612, Adresa internet (URL): www.politia6.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare uniforme de politie, imbracaminte de protectie, piele si incaltaminte din piele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Drumul Taberei nr.18, sector 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare uniforme de politie, echipament de protectie si securitate, piele si incaltaminte din piele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115200-0 - Uniforme de politie (Rev.1)
18131000-6-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.1)
19000000-6-Piele, produse si incaltaminte din piele (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1 : - costum vara barbati -169 buc- costum vara femei - 58 buc- costum iarna barbati - 188 buc- costum iarna femei 59 buc- camasa maneca lunga barbati- 645 buc- camasa maneca lunga femei 219 buc- camasa bluza barbati 642 buc- camasa bluza femei 222 buc- sapca costum vara 162 buc- sapca costum iarna 172 buc- sepcuta cu cozoroc 439 buc- palarie femei 57 buc- toca femei 58 buc- caciula iarna 208 buc- cravata 1095 buc- fular 247 buc- scurta vant barbati 108 buc- scurta vant femei 33 buc- pulover 195 buc- pelerina ploaie barbati 109 buc- pelerina ploaie femei 40 buc- scurta imblanita barbati 118 buc- scurta imblanita femei 35 buc
Lot nr.2 : - costum interventie vara - 339 buc- costum interventie iarna 302 buc- vesta multifunctionala 344 buc- tricou bbc 1155 buc- basca 235 buc
Lot nr.3 : -pantofi vara barbati -165 buc-pantofi vara femei 155 buc-pantofi iarna barbati 184 buc-pantofi iarna femei 77 buc-ghete barbati 218 buc-ghete femei 82 buc-centura 216 buc-curea 211 buc-bocanci 292 buc-manusi 366 buc
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare: lot1=800 lei, lot2=100 lei, lot3=100 lei-Garantie de buna executie :1% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, art.180 din OUG nr.34/2006(formular 12A)
-Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG nr.34/2006(formular 12B)
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / documente care dovedesc o forma de inregistrare , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil sau bilantul prescurtat sau documente conform art.185, alin.2 din OUG nr.34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani(formular 12D), daca este cazul se va completa si formularul 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria DPC sector 6
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 10:30
Locul: Directia Politia Comunitara Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str.Oltenitei, nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic DPC sector 6
Adresa postala: str. Drumul Taberei nr.18, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7336, Romania, Tel.4131612, Email: [email protected], Fax: 4131662, Adresa internet (URL): www.politia6.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 12:41