Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare uniforme de serviciu DS Gorj


Anunt de participare numarul 147457/24.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru petrescu nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: paza si protectie, Tel. +40 0253216510, In atentia: Lucian Deaconescu0730652271, Fax: +40 0253213508
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru petrtescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: achizitii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Maria Safta 0730652268, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 0253216510, In atentia: Lesenciuc Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 025313508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma -Regia Nationala a Padurilor-Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare uniforme de serviciu DS Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Preajba, str. Izlaz nr. 8, Tg. Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea a 354 uniforme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18221000-4 - Imbracaminte impermeabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
354 uniforme de serviciu,
Valoarea estimata fara TVA: 159, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 1596 lei;perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor ; garantia de participare poate fi constituita prin : scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea autoritatii contractante, emisa de catre o societate bancara sau de asigurari; ordin de plata ( virament bancarcu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelorin contul RO33 RZBR 0000 0600 0215 9892, cod fiscal RO 1590120;depunere numerar la casieria Directiei Silvice Gorj , str, lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii anuntului de participare , la cursul comunicat de BNR
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa urmatoarele formulare: informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69^1( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; persoanele cu functii de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj, care semneaza si aproba documentele aferente procedurii sunt: Cirstoc Adrian Ovidiu, Iftimie Marioara, Ciolacu Ion, Andonie Ion, Deaconescu Lucian, Safta
Maria.Se va prezenta certificat de atestare fiscalain original, copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul" privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa rezulteca ofertantul nu are datorii scadentela nivelullunii anterioare celei incare este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere , potrivit Art. 11, alin(4) din H.G. 925/2006 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original , sau copie lizibila conform cu originalul;informatiile din certificatul constatattor trebuie sa fie reale /valide la data limita de primire a ofertelor.obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara din care sa rezulte cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, cumulata sa fie de cel putin 300000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formularul nr. 5 iar valoarea cumulata a cifrei de afaceriglobalesa fie de cel putin 300000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
mostrele de produs
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie in valoarecumulata de cel putin 150000 lei.
certificare ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
mostrele de produs se vor prezenta in cadrul procedurii de atribuire, ele reprezentand cerinta de calificare ( a se avea in vedere notificarea ANRMAP nr 149/2013).se va completa formularul nr. 6 din sectiunea formulare din care sa rezulte ca valoarea cumulata a produselor similare livrate este de cel putin 150000 lei.depunerea certificatului de calitate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2013 15:00
Locul: sala de sedinte a Directiei Silvice Gorj , str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului sau imputernicitul acestuia pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departakerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prvazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Gorj - Oficiul juridic
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Tel. +40 0253216510, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2013 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer