Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare uniforme de serviciu pentru personal silvic


Anunt de participare numarul 111867/22.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  BISTRITA, Cod postal:  420016, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel. 0731870298, In atentia:  ING. RUS ADRIAN VASILE, Email:  [email protected], Fax:  0263/231343
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420016, Romania, Tel. 0731870280, In atentia:  ING. FERENT GHEORGHE, Email:  [email protected], Fax:  0263/231343, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  bistrita, Cod postal:  420016, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, Tel. 0731870280, In atentia:  ing. Ferent Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  0263/231343
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SILVICULTURA
Activitate (activitati)
Altele: Regie Autonoma
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare uniforme de serviciu pentru personal silvic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Bistrita-Nasaud.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de uniforme de serviciu pentru personal silvic conform cerintelor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
110 scurte iarna si 110 costume primavara-toamna pentru personal silvic, cf caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 64, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1287 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, plata la 60 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractanti, cf.art.44 din OUG.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Respectarea Ordinului nr.1305/2005 pentru aprobarea modelului de uniforma de serviciu a personalului silvic, completat si modificat de prevederile Ordinului 332/2006.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formulare din Sectiunea III Formulare:
-Informatii generale;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;
Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
PrezentareCertificat de atestare fiscala emis de DGFP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formulare din Sectiunea III Formulare:
- Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani;
- Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate;
- Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul);
? Acord de asociere (daca este cazul);
- Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate;
Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 privind managementul calitatii sau echivalente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Odata cu depunerea ofertelor se vor depune si mostre din fiecare dintre produsele care se vor achizitiona, care sa corespunda cerintelor tehnice din caietul de sarcini.- Respectarea Ordinului nr.1305/2005 pentru aprobarea modelului de uniforma de serviciu a personalului silvic, completat si modificat de prevederile Ordinului 332/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6755/22.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro. Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0263/231343 (se va mentiona ? In atentia Compartimentului Achizitii Publice), pana la data limita de 08.12.2010, ora 16.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.ro in cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari, pana cel tarziu in data de 09.12.2010. Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/504300, Email:  [email protected], Fax:  0264/504313
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic-Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420016, Romania, Tel. 0263/232743, Email:  [email protected], Fax:  0263/231343
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer