Licitatie Publica - Furnizare uniforme de serviciu pentru personal silvic de teren si birou
Anunt de participare numarul 131675/24.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email: [email protected], Fax: 021 316 97 45, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str.Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: ing. Nastasescu Valentin, Email: [email protected], Fax: 0265264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str.Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: ing. Nastasescu Valentin, Email: [email protected], Fax: 0265264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str.Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: ing. Nastasescu Valentin, Email: [email protected], Fax: 0265264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare uniforme de serviciu pentru personal silvic de teren si birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ocoalelor Silvice, Ludus, Targu-Mures, Reghin. Gurghiu, Fancel, Rastolita, Lunca Bradului, Sovata, Tarnaveni, Sighisoara Centrala DS Mures
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare uniforme de serviciu primavara toamna pentru personal silvic de teren si birou, uniforme de vara si scurte iarna in conformitate cu prevederile O.M 1305/2005 si a caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
uniforma de primavara toamna personal silvic de birou? femei= 15 costume- barbati= 85 costume
uniforma de primavara toamna personal silvic de de teren ? barbati= 260 costume
uniforma de vara personal silvic de birou? femei = 15 costume- barbati = 85 costume
uniforma de vara personal silvic de teren= 260 costumeuniforme de vara personal de birou= 100 costume
- scurte iarna personal silvic teren si birou= 360 buc din care 15 pentru femei
Valoarea estimata fara TVA: 464, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare este de 8360 lei, garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta con Ordin ANRMAP 314/2010, declaratie privind calitatea de participant la procedura, , certicat constator emis de ONRC din care sa rezulte ca exista corespondent intre Codul CAEN si obiectul contractului, pentru persoane juridice fiziceSe va prezenta orice document considerat edificator din acest
punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- Declaratie privind efectivul mediu anual al; personalului angajat si al cadrelor de conducere, .
- declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic ,
- informatii privind subcontractantii,
- informatii privind asocierea
- standarde de asigurarea a calitatii din gama ISO 9001/2008 sau echivalente
- standarde de protectia mediului din gama ISO 14001 sau echivalente.prezentarea de mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat( semnat) siindeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare produse similare prin completarea fisei de informatii privind experienta similaraSevor prezenta mostre de produs astfel: uniforma de primavara toamna personal silvic de birou? femei= 1costum- barbati= 1 costumeuniforma de primavara toamna personal silvic de de teren ? barbati= 1buc costumeuniforma de vara personal silvic de birou? femei = 1buc- barbati = 1 bucuniforma de vara personal silvic de teren? barbati= 1 buc costume? femei = 1 bucscurta iarna personal silvic - barbati = 1bucse vor prezenta mostre ale materialelor folosite pentru fiecare produs din caietul de sarcini (de 10x10cm pentru fiecare material) intr-un clasor, se va face o descriere succinta a materialelor utilizate.Pentru materialele din care se compun uniformele (fata si captuseala) se vor prezenta buletine de analiza de la un laborator specializat si autorizat, prin care se va confirma corespondenta cu prevederile actelor normative mentionate anterior.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitatea materialului si produsului
40%
40
Descriere: calitatea mat. din care este confectionat prod.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficil Juridic al DS Mures
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel. 0265/250074, Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 11:29