Licitatie Publica - Furnizare "Uniforme de serviciu pentru personalul silvic"
Anunt de participare numarul 112940/13.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIORECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: Str. P-ta Eroii Revolutiei, nr. 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIORECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: Str. P-ta Eroii Revolutiei, nr. 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. 0261-717304, Email: [email protected], Fax: 0261-717306
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIORECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: Str. P-ta Eroii Revolutiei, nr. 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. 0261-717304, Email: [email protected], Fax: 0261-717306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare "Uniforme de serviciu pentru personalul silvic"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Satu Mare si Ocoalele Silvice din raza DS Satu Mare : Borlesti, Carei, Livada, Negresti - Oas, Satu
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Furnizare uniforma de serviciu pentru personalul silvic?: Costum primavara ? toamna, Camasi, Pantofi primavara - toamnaConform prevederilor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
18813300-4-Incaltaminte de oras (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - 158 Costume primavara- toamna
Lot 2 - 19 Costume primavara- toamna
Lot 3 - 306 CamasiLot 4 - 38 Camasi
Lot 5 - 158 Pantofi primavara- toamna
Lot 6 - 19 Pantofi primavara - toamna
Valoarea estimata fara TVA: 105, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantia de participare 1 % din valoarea contractului - 1.057 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In nume prporiu
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Respectarea Ordinului nr. 1305/2005 pentru aprobarea modelului de uniforma pentru personalul silvic, completat si modificat de prevederile Ordinului 332/2006.Pentru personalul nesilvic se va respecta Contractul Colectiv de Munca al RNP - ROMSILVA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date din documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date din documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul Documentatiei este de 5o RON. Numerar la caseira DS Satu Mare, scrisoare de garantie bancara sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 440037, Romania, Tel. 021- 3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA SATU MARE
Adresa postala: Str. Mihai Viteazul, nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. 0261-713750, Email: [email protected], Fax: 0261-713750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: Str. p-ta Eroii Revolutiei, nr. 12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. 0261-717304, Email: [email protected], Fax: 0261-717306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 20:16