Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare uniforme militare


Anunt de participare numarul 147846/12.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ROMAN, Tel. +40 4570155, Email: [email protected], Fax: +40 4570155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare uniforme militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul beneficiarilor confor anexa
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 16, 069, 287RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada de derulare a acordului cadru se preconizeaza a se incheia cate 5 contracte subsecvente pentru fiecare lot.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este: lotul 1:3.530.000lei, lotul 2:730.000 lei, lotul 3:235.000 lei, lotul 4:105.500 lei, lotul 5:32.800 lei, lotul 6:168.000 lei, lotul 7:20.000 lei, lotul 8:13.500 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru de furnizare uniforme militare pentru unita?ile subordonate Administra?iei Na?ionale a Penitenciarelor - sectorul operativ ?i absolventii institu?iilor de inva?amant de profil, promo?iile 2014-2015.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-Costum (pantalon, bluza, sapcacu accesorii ?min. 4.688 buc. ? max. 15.930 buc
Scurta cu guler si mesada detasabila, cu accesorii ? min. 2.344buc. ? max. 7.965 buc
Tricouri cu manecalunga, cu accesorii ? min. 4.688 buc. ? max. 15.930 buc
Tricouri cu maneca scurta, cu accesorii ? min. 4.688 buc. ? max. 15.930 buc
Costum termic ? min. 4.688 buc. ? max. 15.930 buc
Lotul 2
Pantofi ? min. 2.344 per. ? max. 7.965 buc
Bocanci ? min. 2.344 per. ? max. 7.965 buc
Lotul 3
Centura multifunctionala ? min. 2.344 buc. ? max. 7.965 buc
Lotul 4
Ciorapi ? min. 23.440 per. ? max. 79.650 per.Articole pentru absolventii scolilor militare
Lotul 5
sapca tergal pentru ofiteri ? min. 57 buc. ? max.111 buc
sapca tergal pentru agenti ? min. 221 buc. ? max.413 buc
palarie ofiteri? min. 24 buc. ? max. 61 bucpalarie agenti? min. 34 buc. ? max. 70 buc
Lotul 6
Costum tergal barbati ofiteri cu accesorii ? min. 57 buc. ? max. 111 buc
Costum tergal barbati agenti cu accesorii ? min. 221 buc. ? max. 413 buc
Costum tergal femei ofitericu accesorii ? min. 24 buc. ? max.61 buc
Costum tergal femei agenti cu accesorii ? min. 34 buc. ? max.70 buc
Pantalon tergal femei ? min. 58 per. ? max. 131 per.
Lotul 7
Camasa alba femei?min.58buc.?max.131buc;
Camasa alba barbati?min.278 buc.?max.524 buc;Lotul 8
Cravata ? min. 336 buc. ? max.655 buc
Valoarea estimata fara TVA: 16, 069, 287RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei pentru participare, in conf.cu art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este pentru: lotul 1:119.863 lei; Lotul 2:24.691 lei; Lotul 3:7.965 lei; Lotul 4:3700 lei;Lotul 5:641 lei;Lotul 6:3290 lei;Lotul7:387 lei; Lotul 8:262 lei.Echivalenta lei/valuta se va efectua la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11) - scrisoare de garantie bancaraemisa de o banca sau societate de asigurari.In acest caz scrisoarea se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.? virament bancar in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov ( se va incarca in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor);? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. De asemenea un cuantumdin garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute deart.278^1, alin.(1), (2) si (5) din OUG 34/2006.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Pentru ofertantii care intra sub incidenta Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Se va prezenta dovada incadrarii operatorului respectiv in categoria IMM-urilor. ? cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoareafara TVA afiecarui contract subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr.18)?prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.-Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila pe toata perioada derularii contractului subsecvent.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Solicitat - Cerinta obligatorie?completare formular A
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va depune on?line.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Solicitat ? Cerinta obligatorie ? completare formular B
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
? prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG nr 925/2006.Se vor depune on?line
Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta-Solicitat ? Cerinta obligatorie?completare formular C.Se va depune on-line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1-Solicitat ? Cerinta obligatorie
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Catalin Gheorghe Luncasu ? director;Mihai Cristina ? director adjunct;Costache Maria ? contabil sef;Luminita Monica Gheorghe - persoana imputernicita acordare viza CFPP, Andronache Raluca ?consilier juridic- membru comisie evaluare; Roman Carmen Daniela ?sef serviciu achizitii- presedinte comisie evaluare;Spataru Simona Delia ? ofiter specialist achizitii-membru comisie evaluare;Viorel Movila- sef serviciu siguranta detinerii- membru comisie evaluare;Cristian Luca-agent operativ- membru comisie evaluare;
Cristina Berbec- ofiter specialist principal I-membru comisie evaluare;Alina Daniela Sterian- ofiter specialist achizitii-membru comisie evaluare;Miuta Gutanu- economist-membru comisie evaluare ? completare formular DSe va depune on?line.
Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
a. In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractant are obligatia de a depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.
b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune declaratiile privind neincadrare in art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane
Solicitat ? Cerinta obligatorie? prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptulca ofertantul nu se afla instare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul- sindic.
Informatiile cuprinsein certificatul consatator trebuie sa fie reale/actuale la datalimita de depunere a ofertei. Se va depune on?line.Persoane juridice/fizice straine-Solicitat ? Cerinta obligatorie? documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane. Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare, autoritatea contractanta solicitalista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente emise de catre o autoritate sau clientul beneficiar.
Solicitat ? Cerinta obligatorie.
Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul sau produse similare) in ultimii 3 ani ? formularul nr 7.Se va depune online.
Nota: Documentele solicitatemai sus vorfi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita mostre pentru toate produsele solicitate din cadrul lotului pentru care se depune oferta.Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante din strada Sabarului, nr. 1 , comuna Jilava pana la data limita de depunere a ofertelor.
Solicitat ? Cerinta obligatorie
Mostrele vor fi etichetate, semnate si stampilate de catre operatorul economic. Mostrele vor fi insotite de fisa tehnica, buletine de analizaemise de un laborator specializat neutru, acreditat RENAR sau similar si vor cuprinde determinari efectuate in anul 2013 pentru materiile prime de baza. Buletinele de analiza vor fi insotite de esantioane din materialele asupra carora s-au efectuat determinarile de laborator.Toate mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii si/sau proces-verbal de predare-primire. Mostrele operatorilor economici castigatori se vor pastra ca etalon si vor constitui modelele de referinta in functie de care se executa si se verifica calitatea produselor livrate, iar mostrele operatorilor economici declarati necastigatori se vor returna dupa incheierea acordului cadru. Daca nu se prezinta mostre in termenul specificat sau daca se constata ca mostrele prezentate nu corespund din punct de vedere tehnic cerintelor caietului de sarcini, oferta va fi declarata neconformasi respinsa
Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa aiba implementat un sistem de management al calitatii.Solicitat ? Cerinta obligatorie.
Se vorprezenta de catre ofertantcertificate care sa ateste ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate custandardulISO 9001/2000 sau similare emise de un organism national sau international. Data limita de valabilitate a certificatelor safievalabile la data depunerii ofertelor.
Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul asocierii, cerin?a de mai sus va fi indeplinita individual de fiecare mrmbru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare, autoritatea contractanta solicitalista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente emise de catre o autoritate sau clientul beneficiar.Solicitat ? Cerinta obligatorie.Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul sau produse similare) in ultimii 3 ani ? formularul nr 7.Se va depune online.Nota: Documentele solicitatemai sus vorfi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita mostre pentru toate produsele solicitate din cadrul lotului pentru care se depune oferta.Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante din strada Sabarului, nr. 1 , comuna Jilava pana la data limita de depunere a ofertelor.Solicitat ? Cerinta obligatorieMostrele vor fi etichetate, semnate si stampilate de catre operatorul economic. Mostrele vor fi insotite de fisa tehnica, buletine de analizaemise de un laborator specializat neutru, acreditat RENAR sau similar si vor cuprinde determinari efectuate in anul 2013 pentru materiile prime de baza. Buletinele de analiza vor fi insotite de esantioane din materialele asupra carora s-au efectuat determinarile de laborator.Toate mostrele vor fi insotite de aviz de insotire a marfii si/sau proces-verbal de predare-primire. Mostrele operatorilor economici castigatori se vor pastra ca etalon si vor constitui modelele de referinta in functie de care se executa si se verifica calitatea produselor livrate, iar mostrele operatorilor economici declarati necastigatori se vor returna dupa incheierea acordului cadru. Daca nu se prezinta mostre in termenul specificat sau daca se constata ca mostrele prezentate nu corespund din punct de vedere tehnic cerintelor caietului de sarcini, oferta va fi declarata neconformasi respinsaPentru calificare, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa aiba implementat un sistem de management al calitatii.Solicitat ? Cerinta obligatorie.Se vorprezenta de catre ofertantcertificate care sa ateste ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate custandardulISO 9001/2000 sau similare emise de un organism national sau international. Data limita de valabilitate a certificatelor safievalabile la data depunerii ofertelor.Se va depune on?line.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul asocierii, cerin?a de mai sus va fi indeplinita individual de fiecare mrmbru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24241
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S212-367444 din 31.10.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi mai multe oferte clasate pe primul loc, cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicitaprin intermediul SEAP, incarcarea electronica de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Sabarului, nr.1, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +40 0214570155, Email: [email protected], Fax: +40 0214570155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2013 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer