Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE UNITATE ENERGETICA ELECTROCHIRURGICALA


Anunt de participare numarul 143435/30.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal "Dr. Teodor Andrei" Lugoj
Adresa postala: Str.Gheorghe Doja nr.36, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Ciulonescu, Tel. +40 256355631, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 256355631, Adresa internet (URL): LUGOJ, STR. GH. DOJA, NR. 36, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE UNITATE ENERGETICA ELECTROCHIRURGICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITAL MUNICIPAL "DR. TEODOR ANDREI"LUGOJ, STR. GH. DOJA, NR. 36, LUGOJ, TIMIS
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE UNITATE ENERGETICA ELECTROCHIRURGICALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33161000-6 - Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UNITATE ENERGETICA ELECTROCHIRURGICALA- 1 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 161, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: in valoare totala de 1.613 lei. Perioada de valabilitate: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Mod de constituire: Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordinde plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractantedeschis la Trezoreria, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art..87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006.Garantia de participare va fi postata obligatoriu pe SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatoriieconomici participanti.In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contrcatante.In cazul in care, contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conf. Art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006). Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 2
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat(formularele tip eliberate de autoritatile competente), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa rezulte situatia obligtatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 4
Manager-ec. Florin Gh. Voichescu, dir. med. Mircea Serpe, dir. fin. cont. ec. Liviuta Crista, 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular 5 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru importul si comercializarea echipamentelor medicale specifice obiectului procedurii, conform Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a obiectului contractului
Documente care sa faca dovada indeplinirii cerintei de calificare.
Declaratie/declaratii privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular 7. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale ? Formular 6 ;Orice documente disponibile care probeaza indeplinirea cerintei, in copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul »;Formular 7.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Informatii privind principalele furnizari efectuate in ultimii 3 ani.
Experienta similara
Tert sustinator (daca este cazul).
Informatii privind asocierea (daca este cazul) In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisori de imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este resposabil cu executia contractului inclusive platile.
Documente de conformitate pentru produsele ofertate emise de catre organisme abilitate, eliberate in baza Directivei dispozitivelor medicale 93/42/CEE din care reiese conformitatea produselor
Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular 8, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. CV-urle cadrelor de conducere semnate in original -Formular 9.Lista principalelor furniz. exec. in ultimii 3 ani ? Form. 10, continand numele/titlul contractelor, val. finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de exec. a contr., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contr., precum si o enumerare succinta a bunurilor furniz. in cadrul contr. respectiv, in original..Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani, indepliniti la data limita de depunere a ofertelor, a dus la bun sfarsit contracte de furnizare echipamente medicale in valoare fara TVA, egala sau mai mare decat :161.209, 00 lei. Valoarea poate fi indeplinita din cel putin un contract sau din maxim 3 contracte cumulate. Informatii necesare : Fisa de experienta similara, Formular 11 ;Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ;p.v. de receptie, instalare si punere in functiune precum si recomandari din partea beneficiarilor, sau document constatator privind indeplinirea obligatiilor ontractuale, in copii lizibile cu mentiunea «conform cu originalul »In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii echipamentelor medicale se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul isi poate demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. Sustinerea din partea unui tert se poate asigura cu respectarea art. 190 din OUG nr. 34/2006, precum si a art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006. Informatii necesare: Angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica; Declaratia privind eligibilitatea ? Formular 01.1 a personei sustinatoare privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 02.1 (numai prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit d) din OUG nr. 34/2006 a persoanei sustinatoare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular al persoanei sustinatoare.Acordul de asociere ? Formular 14. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere.Documente de conformitate cu directiva 93/42/CEECertificarea unui sistemului de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului pentru ofertant. Informatii necesare: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ?SR EN ISO 9001 sau echivalent, documente, alte dovezi, in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat. Atentie! In cazul in care ofertantilor (personae fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/B.L.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2013 13:00
Locul: LUGOJ, STR. GH. DOJA, NR.36, JUD. TIMIS, BIROU AD-TIV-APROV.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA LICITATIE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre actulautoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITAL MUNICIPAL'DR. TEODOR ANDREI"LUGOJ
Adresa postala: STR. GH. DOJA, NR. 36, Localitatea: LUGOJ, Cod postal: 305500, Romania, Tel. +4 0256355631, Email: [email protected], Fax: +4 0256353639
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer