Licitatie Publica - Furnizare unitati de racire pentru hidrocarburi pentru locatiile Madulari si Burcioaia apartinand OMV Petrom SA
Anunt de participare (utilitati) numarul 147578/30.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: STR CORALILOR, NR 22, SECTOR 1("PETROM CITY"), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Daiana Banulescu/Mihaela A. Milea, Tel. +40 372428817/+40 372848441, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212069670, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare unitati de racire pentru hidrocarburi pentru locatiile Madulari si Burcioaia apartinand OMV Petrom SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Floresti (judetul Prahova)
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea a doua (2) unitati de racire pentru hidrocarburi pentru facilitatile OMV PETROM : din locatia Madulari (1 unitate de racire pentru hidrocarburi) si locatia Burcioaia (1 unitate de racire pentru hidrocarburi), precum si partilor electrice si aparaturii asociate, asa cum este detaliat in Caietul de Sarcini, impreuna cu piesele de schimb necesare pentru 2 ani de operare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512300-1 - Unitati de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doua (2) unitati de racire pentru hidrocarburi: cate una (1) pentru facilitatile OMV PETROM din locatia Madulari si una (1)pentru locatiaBurcioaia, precum si partilor electrice si aparaturii asocIate, dupa cum este detaliat in Caietul de Sarcini, impreuna cu piesele de schimb necesare pentru 2 ani de operare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantultrebuie sa prezinte o garantie de participare la prezenta procedura in valoare de 34.000 EURO.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante sau virament bancar, in conditiile legii, de o societate bancara/de asigurari conf. art. 86 alin. (1), din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare si va fi valabila 93 zile de la data limita de primire a Ofertelor.Garantia de participare la licitatie prezentata de o asociere trebuie sa defineasca ca Ofertant toti partenerii asocierii si sa-i enumere in urmatorul mod: ?asocierea ce consta din ...................., ????......., si?????.....?.Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada indicata.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Orice solicitare de prelungire a valabilitatii Ofertei va necesita de asemenea si prelungirea perioadei corespunzatoare aperioadei de valabilitate a garantiei de participare la licitatie.Orice Oferta care nu este insotita de garantia de participare la licitatie in original va fi respinsa de catre Autoritatea Contractanta.Garantia de participare va fi returnata Candidatului selectat de catre OMV Petrom conform art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va realiza utilizand cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnro.ro), valabil la data publicarii in SEAP a anuntului de participare la prezenta procedura.. Garantia de buna executie in cadrul contractului se constituie conform art. 89 alin. (2) din HG 925 / 2006 si se poate constitui in formele mentionate la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie pentru contract reprezinta 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale OMV Petrom SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Notiunea de ?conflict de interese?in cadrul acestei proceduri se interpreteaza dupa cum urmeaza: orice companie sau expert care participa la procesul de pregatire a Documentatiei de atribuire si care a furnizat informatii ce au stat la baza intocmirii Caietului de sarcini si a celorlalte sectiuni ale Documentatiei de atribuire, nu poate participa la procedura, cu exceptia cazului in care poate dovedi Autoritatii Contractante ca implicarea in etapele anterioare nu constituie concurenta neloiala.In mod similar:
i. nici o persoana privata sau persoana juridica, care participa direct la evaluarea Candidaturilor/Ofertelor nu poate participa la aceasta procedura in calitate de Candidat, Ofertant, Ofertant Asociat, Subcontractant sau Tert sustinator.
1. Mariana Gheorghe - Director General Executiv, Presedinte al Directoratului, 2. Andreas Peter Matje - Director Financiar, Membru al Directoratului
3. Gabriel Selischi - Membru al Directoratului responsabil pentru activitatea de Explorare si Productie
4. Neil Anthony Morgan - Membru al Directoratului responsabil cu activitatea de Rafinare si Marketing
5. Cristian Secosan - Membru al Directoratului responsabil cu cu activitatea de Gaze si Energie
6. Alina Gabriela Popa - Director Departament FinanciarPersoaneleresponsabile cu aprobarea, semnarea documentelor prezentei proceduri de atribuire sunt:
7. Thomas Repolust ? Head of Department Project Procurement and Engineering - Director Departament Achizitii Proiecte si Inginerie
8. Franz Zisser ? Head of Development Programs Gas ? Director Departament Dezvoltare Programe Gaze
In cazul in care vor exista terti sustinatori, declaratia privind conflictul de interese va fi prezentata de fiecare tert sustinator.
Cerinta nr. 3Candidatii trebuie sa certifice faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procesul de licitatie cu oferta independenta.
Aceasta declaratie trebuie semnata de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care Candidatul este stabilit. Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.
Candidatii vor prezenta documentele solicitate in limba engleza sau traduse din limba emitenta in limba engleza.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate)Candidatul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta:
Certificat constatator in copie legalizata, original sau copie lizibila dupa original (?in conformitate cu originalul?), emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in tara de origine a operatorului economic). Din certificatul Oficiului Registrului Comertului trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa prezinte acest document.In etapa a doua de evaluare a ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita prezentarea, de catre Ofertantul clasat pe primul loc, a certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1i. Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) ? minim 1.700.000 EURO. In cazul in care cifra de afaceri este prezentata in bilant sau in declaratia financiara in alta moneda decatEURO, Candidatii trebuie sa prezinte echivalentul inEURO.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana: http: //www.ecb.int.Daca un grup de Operatori economicidepune o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Daca pentru orice motiv, documentele mentionate mai sus nu sunt in limba engleza, Candidatii vor prezenta traduceri autorizate in limba engleaza ale acestora.Cerinta nr. 2Acces la resurse financiare
Candidatul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de realizare a contractului, in suma de minim 595.000EURO pentru o perioada de minim 6 luni, incepand cu data de atribuire a contractului, estimata a fi ianuarie 2014.
Pentru Autoritatea Contractanta si pentru prezenta procedura ?acces necondi?ionat la resurse financiare? se refera la timpul estimat pentru atribuirea contractului (ianuarie 2014) si solicita confirmarea abilita?ii Candidatului de a avea acces la resurse financiare negrevate sau acces la linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare care se dovedesc a fi suficiente pentru a realiza fluxul de numerar pentru o perioada de cel putin 6 luni ale contractului si estimat de Autoritatea Contractanta in cuantumul sumelor mentionate mai sus.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara, Candidatul (operator economic sau asociere) va prezenta urmatoarele documente:
1. Extras din bilanturile contabile / rapoartele financiare pentru ultimii 3 ani financiari, din care sa reiasa cifra de afaceri, contul de profit si pierdere sau
2. Raportul auditorilor pentru ultimii 3 ani financiari;
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita Candidatilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.
In cazul in care Candidatul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM (Intreprinderi mici si mijlocii).
Candidatul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (intreprinderi mici si mijlocii).
In cazul in care Candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, (terta parte) atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Candidatului resursele economice si financiare invocate.
Angajamentul ferm prezentat de Candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii contractului.
Angajamentul ferm prezentat de Candidat trebuie sa asigure/garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii Contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor Contractuale prin implicarea sa directa.
Prin semnarea angajamentului ferm, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante de catre Candidat ca urmare a nerespectarii obligatiilor si autoritatea contractanta poate actiona direct impotriva sustinatorului.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara trebuie sa isi demonstreze situatia personala prin prezentarea: i. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatiile prevazute la art. 180 sunt prezentate detaliat mai sus, in cadrul sectiunii III.2.1 a) Situatia personala a operatorului economic;
ii. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, literele a), c1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatiile prevazute la art. 181 sunt prezentate detaliat mai sus, in cadrul sectiunii III.2.1 a) Situatia personala a operatorului economic
Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt prezentate detaliat mai sus, in cadrul sectiunii III.2.1 a) Situatia personala a operatorului economic;
Cerinta nr. 2Acces la resurse financiare
Candidatul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de realizare a contractului, in suma de minim 595.000EURO pentru o perioada de minim 6 luni, incepand cu data de atribuire a contractului, estimata a fi ianuarie 2014.
Pentru Autoritatea Contractanta si pentru prezenta procedura ?acces necondi?ionat la resurse financiare? se refera la timpul estimat pentru atribuirea contractului (ianuarie 2014) si solicita confirmarea abilita?ii Candidatului de a avea acces la resurse financiare negrevate sau acces la linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare care se dovedesc a fi suficiente pentru a realiza fluxul de numerar pentru o perioada de cel putin 6 luni ale contractului si estimat de Autoritatea Contractanta in cuantumul sumelor mentionate mai sus.
Modalitatea de indeplinire
Adresa / comunicarea / documentul original eliberat de o organizatie / institutie financiara care sa ateste faptul ca situatia financiara a Candidatului a fost evaluata si Operatorul economic care participa la procedura in mod individual sau in asociere este eligibil in orice moment pentru a obtine acces la resurse financiare. Acest document trebuie sa includa detaliile de contact ale persoanei care a semnat aceasta comunicare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Prezentarea principalelor livrari de produse efectuate de Candidat in domeniul obiectului contractului, inclusiv dar fara a se limita la, furnizarea de unitati de racire pentru hidrocarburi pentru domeniul petrol gaze si petrochimie, in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a Candidaturilor in cadrul prezentei proceduri, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari si persoana de contact din partea beneficiarului bunurilor mentionate, indiferent daca beneficiarii au fost autoritatipublice sau clienti privati.
Suma principalelor livrari de produse trebuie sa fie de cel putin 1.700.000 EURO pentru bunurile furnizate pana la data limita de depunere a candidaturilor.
Informatiile furnizate trebuie sa demonstreze ca bunurile au fost furnizate sau sunt in curs de furnizare la data limita de depunere a candidaturilor.
In cazul in care referintele furnizate se refera la bunuri care sunt in curs de furnizare, Candidatul trebuie sa faca dovada cel putin a furnizarii partiale a bunurilor si sa precizeze in document faza exacta de livrare a bunurilor.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a contacta persoana de contact nominalizata pentru a verifica informatiile furnizate de Candidat.
Informatiile trebuie furnizate in asa maniera incat sa permita luarea unei decizii clare cu privire la disponibilitatea cerintelor minime solicitate.
Dovada furnizarii bunurilor se va face prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii acestor bunuri (autoritate publica sau client privat).
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificate / documente de la beneficiar, dovada bunurilor furnizate se va face printr-o declaratie a operatorului economic.
Pentru valorile exprimate in alte monede decat EURO, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana: http: //www.ecb.int. si anume rata de schimb medie anuala aferenta anului in care s-a semnat contractul.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Candidatul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta, urmatoarele:
Capacitatea tehnica si profesionala a Candidatului pentru indeplinirea contractului poate fi sustinuta si de o alta entitate, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Candidat si entitatea respectiva.
In cazul in care Candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (tert sustinator), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Angajamentul ferm prezentat de Candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii Contractului.
Angajamentul ferm prezentat de Candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii Contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor Contractuale prin implicarea sa directa.
Prin semnarea angajamentului ferm, tertul sustinator raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, autoritatea contractanta avand posibilitatea de actiune directa impotriva tertului sustinator.
Tertul Sustinator trebuie sa demonstreze situatia sa personala prin prezentarea:
i. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatiile prevazute la art. 180 sunt prezentate detaliat mai sus, in cadrul sectiunii III.2.1 a) Situatia personala a operatorului economic;
ii. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, literele a), c1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatiile prevazute la art. 181 sunt prezentate detaliat mai sus, in cadrul sectiunii III.2.1 a) Situatia personala a operatorului economic
Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt prezentate detaliat mai sus, in cadrul sectiunii III.2.1 a) Situatia personala a operatorului economic;
Cerinta nr. 2
Prezentarea de informatii referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate de Candidat in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Candidatul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta descrierea echipamentelor tehnice si a masurilor aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, a resurselor de studiu si cercetare.
Daca o asociere de operatori economici depune o candidatura comuna, atunci fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta nr. 3
Prezentarea de informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Pentru a-si demonstra capacitatea tehnica si profesionala, Candidatul trebuie sa prezinte pentru aceasta cerinta o declaratie cuprinzand informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Daca o asociere de operatori economici depune o candidatura comuna, atunci fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta nr. 1
Candidatul trebuie sa prezinte dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, prin implementarea si men?inerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare dintre membrii asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea acestei cerinte, trebuie prezentate urmatoarele documente:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii Candidatului, emis de terta parte (daca este cazul) sau;
ii. Manualul sistemului de management al calitatiiin vigoare la data limita de depunere a Candidaturii sau ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de iunie 2012;In cazul in care Candidatul nu detine documentele solicitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de acesta (inclusiv dosarul de prezentare a sistemului de management al calitatii), daca prin aceste probe sau dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timpul de livrare
30%
Descriere: Componenta Tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FRD M&B ? 2013 ? CHI
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
Altele
Orice doc. ref. la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in limba engleza.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2013 11:30
Locul: Sediul OMV Petrom SA, str. Coralilor nr 22, sector 1 Bucuresti cod postal 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la?, art. 256^2 din OUG nr. 34/2006., cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV PETROM SA
Adresa postala: Adresa: STR CORALILOR, NR 22, SECTOR 1 ("PETROM CITY") Directia Juridica, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 11:11