Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT PRO si console cu tastaturi dedicate ECDIS/ RADAR ES6


Anunt de participare numarul 146835/27.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Tagare, Tel. +40 241639595, In atentia: Sef Birou achizitii si investitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, cod 020976, Bucuresti (http: //www.e-licitatie.ro), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213052831, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV CONSTANTA
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Tagare, Tel. +40 241639595, In atentia: Sef birou achizitii si investitii, Email: [email protected], Fax: +40 241631415, Adresa internet (URL): http: //www.ceronav.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT PRO si console cu tastaturi dedicate ECDIS/ RADAR ES6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT PRO (lot 1) si console cu tastaturi dedicate ECDIS/ RADAR ES6 (lot 2) cu caracteristicile minimale conform caietului de sarcini, inclusiv servicii de instalare, configurare echipamente si softuri specifice, testare, punere in functiune, instruire si asigurare service gratuit in perioada de garantie, dupa cum urmeaza: LOT 1- Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT Pro: Calculatoare compatibile cu modulele software ce vor fi instalate- 12 buc; Monitoare LCD 19"-6 buc; Monitoare LCD 21" -2 buc; Switch retea 1000 Mb/s, 24 porturi- 1 buc; Multifunctional laser A4-1 buc; Modul afisare control monitorizare (Conning Display)- 8 buc; Modul afisare functii control (Conning Visualisation Channel)- 8 buc; Module Navi Sailor ECDIS 4000 si Radar/ARPA (unitati MFD) inclusiv Modul Navi Sailor ECDIS 3000- 8 buc; Modul planificarevoiaj (Navi Planner)- 8 buc si Training personal operare - 1 zi
LOT 2- Furnizare console cu tastaturi dedicate ECDIS/ RADAR cu trackball ES6 -8 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34152000-7 - Simulatoare de formare (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32422000-7-Componente de retea (Rev.2)
72315100-7-Servicii de asistenta privind retelele de informatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT PRO si console cu tastaturi dedicate ECDIS/ RADAR ES6 cu caracteristicile minimale conform caietului de sarcini, inclusiv servicii de instalare, configurare echipamente si softuri specifice, testare, punere in functiune, instruire si asigurare service gratuit in perioada de garantie, dupa cum urmeaza: LOT 1- Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT Pro, dupa cum urmeaza:
Dotari lotul 1 (Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT Pro):
- Calculatoare compatibile cu modulele software ce vor fi instalate- 12 buc;
- Monitoare LCD 19" format 4:3-6 buc;
- Monitoare LCD 21" format 16:9-2 buc;
- Switch retea 1000 Mb/s, 24 porturi- 1 buc;
- Multifunctional laser A4-1 buc;Licente necesare lot 1 (Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT Pro):
- Modul afisare control monitorizare (Conning Display)- 8 buc.
- Modul afisare functii control (Conning Visualisation Channel)- 8 buc.
- Module Navi Sailor ECDIS 4000 si Radar/ARPA (unitati MFD) inclusiv Modul Navi Sailor ECDIS 3000- 8 buc.
- Modul planificarevoiaj (Navi Planner)- 8 buc.
Servicii aferente lot 1 (Upgradare statii STAND ALONE NT Expert la NT Pro): Training personal operare - 1 ziLOT 2- Furnizare console cu tastaturi dedicate ECDIS/ RADAR ES6, dupa cum urmeaza:
- Console cu tastaturi dedicate ECDIS/ Radar cu trackball ES6 -8 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 202, 490RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: LOT 1? 2500 lei;LOT 2? 1000 lei.Forma de constituire: - virament bancar in contul autoritatii contractante RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 (lei) deschis la Trezoreria mun. Constanta sau RO58BRDE140SV04853511400 (euro) deschis la BRD Groupe Societe Generale Constanta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4) H.G. 925/2006 (model Formularul 9).Echivalenta in alta moneda decat leul se face la cursul leu/valuta BNR la data publicarii anuntului de participare. GP poate fi depusa cumulat pentru mai multe loturi cu specificarea loturilor pentru care se depune.Perioada valabilitate: minim 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Mod de prezentare: Dovada constituirii GP prin virament bancar se depune in copie ?conform cu originalul?, avand vizibila stampila bancii cu data viramentului.GP constituita prin instrument de garantare se depune in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In oricare din formele de constituire, dovada constituirii GP se prezinta la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.Pentru oferte in asociere, GP se constituie in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana se prezinta in original insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Pentru operatorii economici incadrati conform legii nr. 346/2004 in categoria IMM, GP se admite in cuantum de 50% din nivelul minim impus cu conditia ca acestia sa faca dovada in acest sens (Formularul 6) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de inceperea executarii contractului si va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Surse proprii CERONAV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 (Completare Formular nr. 2a)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 (Completare Formular nr. 2b)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator- doar pentru lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d)(dupa caz).3.Certificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).
4.Certificat privind plata impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul economic are obligatii de plata restante la data deschiderii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l exclude pe acesta din procedura de atribuire a contractului in cauza.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata notarial.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/ sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (completareFormular nr.2c)
Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Director General: dr.ing Ovidiu Sorin Cupsa
- Director General Adjunct: Cpt. Emil Luca
- Director Comercial : ec. Dan Pisica Musat
- Director Economic: ec. Gheorghe Claudia
- Sef birou juridic si asistenta manageriala: cons.jr. Eugen Radu
- Sef birou achizitii si investitii: ing. Daniela Tagare
- Sef serviciu navigatie: CLC Alius Marinescu
- Sef Serviciu Administrativ/ birou achizitii publice si investitii: Ing. Spec.IA Gabriela Cristian;
- Birou achizitii publice si investitii: Ec. Maria Iancu;
- Compartiment tehnic: Ing. Spec.IA Daniel Burghiu
6.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"(completare Formular nr.2d)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz)
Forma de prezentare a documentelor solicitate in aceasta sectiune: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice straine documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statutului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control, in ceea ce priveste ofertantul. Forma de prezentare a documentelor solicitate in aceasta sectiune: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice romane1.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru persoanele juridice straine
2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Forma de prezentare a documentelor solicitate in aceasta sectiune: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Cerinta nr.1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractului
Conditie de calificare: Ofertantii vor completa si depune declaratia privind cifra de afaceri-Formularul nr. 5 prin care vor demonstra realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiati in domeniul obiectului contractului egala sau mai mare decat:
- lotul 1- 300000 lei;
- lotul 2- 100000 lei.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv (http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx ).
Se va preciza adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(1) din OUG 34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, printr-un angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Reducerea de 50% pentru cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 Legea 346/2004 ? Formularul 6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr.5Cerinta se considera a fi indeplinita prin demonstrarea realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiati in domeniul obiectului contractului egala sau mai mare decat: - lotul 1 ?300000 lei;
- lotul 2 -100000 lei;si prezentarea urmatoarelor documente relevante: copii lizibile ale bilanturilor contabile sau extraselor de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, dupa caz sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 ? Experienta similara
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul 7).
Conditie de calificare: Ofertantii vor face dovada furnizarii de produse similare celor din prezenta procedura, efectuate in ultimii 3 ani, in baza a cel putin 1 (un) contract sau cel mult 3 (trei) contracte, din furnizari in valoare/ valoare cumulata de minim:
- lotul 1- 150000 lei;
- lotul 2- 51000 lei;
Valorile vor fi exprimate in lei. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Forma de prezentare: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani -Formularul 7- in original. Certificatele/ documentele atasate, care confirma nivelul valoric impus livrarilor de produse similare, se prezinta in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, persoanele juridice straine prezentand in plus o traducere autorizata si legalizata a acestor documente. In situatia in care se opteaza pentru prezentarea unei declaratii a operatorului, aceasta se va prezenta in original.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art . 69^1 din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/ alte persoana/ persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.
Cerinta 2- Personal
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru instalarea, configurarea, testarea si punerea in functiune a echipamentelor, instalarea si configurarea softurilor specifice, asigurarea unui service in perioada de garantie.
Conditie de calificare: Ofertantii vor prezenta, in original, o lista cu personalul specializat in instalarea, configurarea, testarea si punerea in functiune a echipamentelor, instalarea si configurarea softurilor specifice, asigurarea service-ului in perioada de garantie, de care ofertantul dispune pentru indeplinirea obiectului contractului. Din aceasta lista trebuie sa reiasa deasemeni calificarea si experienta in domeniu a acestui personal. Lista va fi insotita de declaratiile de disponibilitate (in ce priveste participarea la indeplinirea obiectului contractului, pe pozitia propusa prin oferta) in original, date de fiecare persoana propusa in aceasta lista.Forma de prezentare: Lista de personal specializat si declaratiile de disponibilitate se vor prezenta in original, persoanele juridice straine prezentand in plus o traducere autorizata si legalizata a acestor documente.
Conditie de calificare: Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
Forma de prezentare: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie certificata conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CompletareFormular nr.7Nivelul valoric impus livrarilor de produse similare se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Prezentare lista cu personalul specializat de care ofertantul dispune pentru indeplinirea obiectului contractului insotita de declaratiile de disponibilitate.Prezentare certificat ISO 9001 emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare, este: Pretul ofertei (fara TVA).Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Licitatia electronica va incepe la 2(doua)zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail), inregistrata in sistem ca adresa de contact. In cadrul licitatiei electronice, ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anteriororganizarii acelei faze.- Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta financiara: Nu- Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi: Nu- Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta? Nu- Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Nu- Se va utiliza pasul de licitare: Nu- Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una);
- Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore.- Autoritatea contractanta nu va dezvalui pe parcursul licitatiei electronice identitatea ofertantilor participanti.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2013 13:00
Locul: Str.Pescarilor 69A, etaj 1, sala consiliu, 900581 Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
? Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Se solicita ofertantilor sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 1 (una) zi lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul de oferta completat cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica insotit de centralizatorul de preturi.? Modul de prezentare a solicitarilor de clarificari: Orice solicitare de clarificare din partea ofertantilor trebuie sa fie semnata si sa contina in clar datele de contact ale ofertantului (denumire, adresa, fax, email, telefon, reprezentant legal), inclusiv cele depuse online.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in conditiile art. 256^2 din OUG nr.34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CERONAV Biroul juridic si asistenta manageriala
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 69A, etaj 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900581, Romania, Tel. +40 241639595, Email: [email protected], Fax: +40 241631415, Adresa internet (URL): www.ceronav.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer