Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare Utilaj aeroportuar de maturat si dezapezit, dotat cu perie si suflanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 146614/17.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Punct(e) de contact: Narcisa Frandos, Tel. +40 241255100, Email: [email protected], Fax: +40 241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare Utilaj aeroportuar de maturat si dezapezit, dotat cu perie si suflanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SN AIMKC SA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, punere in functiune si instruire personal Utilaj aeroportuar de maturat si dezapezit, dotat cu perie si suflanta, 1 bucata
Asistenta tehnica si service la sediul beneficiarului in perioada de garantie, conform manualuluide intretinere emis de producator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 103, 225.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 22.064 lei, echivalenta lei/valuta se va lua in calcul la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor indicata in anuntul de participare.Daca ofertantul este IMM, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM.Garantia de participare se constituie prin virament bancar-in copie sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-in original-model formularnr. 11, conform art.86 din H.G. 925/2006, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa la prima cerere scrisa si fara ca aceasta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva sau conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitatea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor..Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.Contul autoritatii contractante : RO19 RNCB 0114 0320 4655 0001, B.C.R. Constanta. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma prevazuta la art.278^1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, respectiv 4883.22 lei, suma ce se va retine si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de buna executie a contractului de furnizare se va constitui cu respectarea urmatoarelor indicatii: 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului (50% reducere pentru IMM), fara TVA.2. Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la data intrarii in vigoare a contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.( model - formularnr. 19).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.1, din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- model formular nr.13
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinatornu trebuie sa se afle insituatiaprevazuta de art. 180 din OUG34/2006/ Forma de prezentare: document original
2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaconform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, publicat in M.O. nr. 701/20.10.2010/Se va completa Formular 2
Forma de prezentare: document original
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul/Ofertantul asociatnu trebuie sa se afle insituatiaprevazutade art.181 din OUG34/2006.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatia prevazuta deart.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens./Se va completa Formular nr.12B(Forma de prezentare: document original
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator ,
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
In vederea completarii acestei declaratii precizamca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Moldovanu Cristian Carsium
Director Economic? Camelia DiaconuDirector Operational ? Artagea Bogdan
Director Tehnic ? Gheorghe Zamani
Sef Oficiu Juridic ? Buta Hrisa, Consilier Juridic ? Moldoveanu Anca, Sef Serviciu PIFELA ? Dragomir Tiberiu
Membrii AGA-Stefan Dumitrascu, Cornelia Nagy, Paul Dorin Tat, Ovidiu Cristian Tanase, Calin Adrian MetesMembrii Consiliul de administratie ? Eugen Marin, Constantin Teodorescu, Nancu Dumitru, Marinescu Ion Madalin, Pancencu Iurin, Weiler Dan, Moldovanu Cristian Carsium
Membrii comisie de evaluare - Frandos Narcisa, Mic Gabriela, Ardeleanu Dan/Se va completa Formular nr. 6Forma de prezentare: document original 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Aceste documentese vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat si vor cuprinde urmatoarele informatii : forma de inregistrare ca pers.juridica, obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate, administratori/imputerniciti legali sa reprezinte societatea, capital social, filiale/sucursale/puncte de lucru, durata societatii.
Nota: 1.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici ce trebuie sa corespunda obiectului contractului.
2.in etapa de evaluare, inainte de comunicarea castigatorului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertanului clasat pe locul intai sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, pentru conformitate./Certificat constatator din care sa reiasa obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONCR.
Forma de prezentare: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2. Autorizatie AACR ca agent aeronautic autorizat pentru livrare de echipamente aeroportuare conform Ordin nr. 479/2010 pentru clasificarea aerodromurilor civile certificate din Romania si pentru aprobarea Reglementarii aeronautice civile romane privind autorizarea aerodromurilor civile - RACR-AD-AADC, editia 1/2010, si Ordin nr. 2459/2006 pentru aprobarea Reglementarilor aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar-RACR-AD-AACDA./Autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana se va prezenta in una din formele copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita a depunerii ofertelor.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din care sa reiasa ca este furnizor extern cu renume si experienta in domeniul aeronautic recunoscut de AACR, in conformitate cu art.3.2.2. din cap.3 al anexei ordinului nr.2459/18.12.2006 cu modificari si completari. Aceste documente se vor depune in limba romana traduse de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.206.451 lei. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane care vor asigura asistenta tehnica si service in perioada de garantie.
Se va prezenta o scrisoare/un certificat/un document emis/contrasemnat de o autoritate sau de producator, care atesta ca instruirea personalului responsabil cu asistenta tehnica si service-ul in perioada de garantie este facuta in conformitate cu standardele de reparatii, de catre prestatori din tara autorizati ca agenti aeronautici civili sau prestatori externi acceptati de AACR, iarechipamentele folosite sunt adecvate la standardele cerute de producator.
Modalitatea de indeplinire
Forma de prezentare ? copie ?conform cu originalul?.
Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii3 ani . Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori(in lei), perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau sau clienti privati. Din aceasta trebuie sa rezulte ca au fost livrate produse similare cu cele ale prezentei proceduri derulate, prin prezentarea a cel putin unui contract a carui valoare sa fie de cel putin 1.103.225lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul furnizarii produselorsi vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Se va completaFormular 12D. Se vor anexa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesuluide reofertare: pretul. Ofertele nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii fazei de licitatie electronica.Nr. de runde: 1 (una). Durata runda 1 zi.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Oferta castigatoare va fi cea cu pretul cel mai scazut, dintre ofertele declarate admise la procedura de achizitie publica, dupa derularea fazei finale de licitatie electronica .In cazul care, in urma etapei de licitatie electronica, vor exista pe primul loc, preturi la egalitate, se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, la o data precizata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6549/10.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 10:30
Locul: sediul administrativ din incinta SN AIMKC SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMEBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPEREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) Dupa descarcarea prezentei documentatii va rugam sa verificati frecvent fisierul electronic?Documentatii si clarificari? anexat anuntului de participare publicat in SEAP, pentru a o completa cu eventualele clarificari/completari aduse ulterior publicarii acesteia.b) Capacitatile economico-financiara si/sau tehnico-profesionala ale ofertantului pot fi sustinute, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, numai in cazul cerintelor transferabile, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, in acest caz, in temeiul art.186 si art. 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective - Formularele 20, 22, un instrument juridic prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele invocate, in conformitate cu art.11^1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c1) si d).c) Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta/candidatura comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinere ecnomico-financiara/tehnico-profesionala a unei/unor terte persoane, situatia economico-financiara/capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.b) a prezentei sectiuni. Membrii grupului vor prezenta un acord de asociere in care se vor preciza obligatiile fiecarei parti asociate. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de furnizare, contractul de asociere.d) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba/descarce softuri ce permit vizualizarea fisierelor semnate electronic, disponibile gratuite pe site-urile furnizorilor de semnatura electro;nica. (aplica?ii care pot deschide fi?ierele autentificate electronic, de genul celor ?digisigner?, ca de exemplu http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download)e) Oferta si documentele ce o insotesc, inclusiv solicitarile de clarificari, vor fi redactate in limba romana.Documentele redactate in alta limba vor fi depuse insotite de traducerea lor autorizata si dupa caz, legalizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Aeroportul International Mihail Kogalniceanu Constanta SA
Adresa postala: STR.TUDOR VLADIMIRESCU NR.4, Localitatea: MIHAIL KOGALNICEANU, Cod postal: 907195, Romania, Tel. +40 241255100, Email: [email protected], Fax: +40 241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer