Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE UTILAJ COMPLEX PENTRU DESZAPEZIREA AEROPORTURILOR, SERVICII DE SCOLARIZARE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 118550/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE UTILAJ COMPLEX PENTRUDESZAPEZIREA AEROPORTURILOR, SERVICII DE SCOLARIZARE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CNAB-punctul de lucru AIHCB
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a1)furnizarea a doua utilaje complexe pentru deszapezirea aeroporturilor cu plug, perie, suflanta (turbina) si echipament imprastiere material degivrant - compact, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;a2) scolarizarea personalului CNAB pentru operararea si intretinerea utilajului la sediul producatorului pentru: - Operare ? 1 inginer, 5 masinisti;
- Intretinere si reparatii ? 1 inginer, 6 mecanici.Scolarizarile vor fi efectuate la producator pe perioade distincte, cuprinse intre 3 si 5 zile. Perioada uneia dintre aceste scolarizari va coincide cu perioada receptiei de fabrica a utilajului.Cealalta scolarizare va fi efectuata pana la receptia de fabrica a utilajului.Pentru persoanele scolarizate pentru operare se vor emite atestate ce vor permite scolarizarea de catre acestea si a altor persoane din cadrul CNAB.Cheltuielile ocazionate de deplasarea la producator a personalului CNAB in vederea scolarizarii si receptiei de fabrica, vor fi suportate de catre autoritatea contractanta.
a3)Revizii tehnice obligatorii in perioada de garantie (conform manualului de intretinere emis de catre producator)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a doua utilaje complexe pentru deszapezirea aeroporturilor cu plug, perie, suflanta (turbina) si echipament imprastiere material degivrant - compact, SERVICII DE SCOLARIZARE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 220, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garant de part 64.050 Lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea toatala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H.1 din documentatia de atribuire: a)pentru persoane juridice romane: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei; b) pentru persoane juridice straine: documente similare celor solicitate la lit. a, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul;3. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010.Conform paragrafului H.2 din documentatia de atribuire: - pentru persoanele juridice romane - Certificat constatator emis de ONRC, Certificat de inmatriculare de la ONRC iar pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autoriz pt livrarea prod si prestarea serv de scol.Se solicita oblig ca of sa fie autorizat pt livrarea prod ofertate de catre producator.Pt demonstrarea indeplinirii ac cerinte se va prezenta oblig autoriz de livrare emisa de catre producator.2.Conditii privind reviziile tehnice.Se solicita oblig ca: a)of sa asigure reviziile tehnice in per de garantie (conf manualului de intretinere emis de prod) prin personal propriu sau prin terti, la sediul AC;b)pers ce va asigura reviziile tehnice tb sa fie autorizat de catre prod.In dovedirea indeplinirii ac cond se va depune: a.O decl pe proprie rasp prin care of certifica faptul ca poate asigura reviziile tehnice in perioada de garantie(conf manualului de intretinere emis de prod)prin personal propriu sau prin terti, la sediul AC.In cazul in care reviziile tehnice vor fi asigurate prin terti se va indica denumirea ac-original;b.doc emise de catre prod privind atestarea pers care vor asigura reviziile tehnice.Reviziile tehnice pot fi asigurate si prin terti, care tb sa indeplineasca cond prev la lit b).3. Certif care sa ateste conformitatea produselor ofertate.Se solicita oblig ca specif tehnice ale utilajelor sa fie avizate de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana(AACR).In dovedirea indeplinirii ac cerinte se va depune Avizul AACR pentru specif tehnice ale utilajelor ofertate.4.O recomandare a prod of.Se solicita oblig ca modelul de utilaj ofertat sa fi fost livrat si utiliz pe aeroporturi internat.In dovedirea indeplinirii ac cond se solicita o recomandare privind livrarea si utiliz in bune conditii a modelului de utilaj ofertat, emisa de un aeroport internat, cu date de identif a ac in vederea verif autenticitatii.Conf.H.4 se solicita ca of sa faca dovada certif sist de Manag al calit, conf EN ISO 9001 atat pe numele prod, cat si pe numele of.In acest sens, se va prez certif prin care se atesta certif sist de Manag al calit, conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele prod care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va finaliza prin etapa finala de licitatie electronica intr-o singura runda.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 10:00
Locul: sediul CNAB SA - Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus, nr 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310464, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor, nr. 224 E, judetul Ilfov, ,Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2013523, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer