Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Utilaj multifunctional pentru deszapezire - UNIMOG


Anunt de participare numarul 137082/03.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSTRUCTII REPARATII MIOVENI SRL
Adresa postala: B-DUL DACIA, BL. V2a, parter, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN BERLIBA, Tel. +40 248262198, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 248262198, Adresa internet (URL): www.scrmioveni.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Nu
Activitate (activitati)
Altele: Constructii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Utilaj multifunctionalpentru deszapezire - UNIMOG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mioveni Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Utilaj multifunctionalpentru deszapezire - UNIMOG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 10.000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data deschiderii ofertelor.3.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; caz in care se va utiliza modelul indicat in Sectiunea Formulare ( Formularul nr. 13); este solicitat documentul in original;saub) prin ordin de plata in contul de garantii al autoritatii contractante identificat prin cod IBAN RO96RZBR0000060007269009 , deschis la RAIFFEISEN BANK , in acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiunea « conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data ; sauc) prin depunere, in numerar, la caseria autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie completata conform Formularului nr. 2 (Sectiunea Formulare a prezentei documentatii)sau Cazier judiciar /certificat echivalent.
Cerinta obligatorie: completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 conform Formularului nr. 4 din Sectiunea Formulare.
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, astfel: 1. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat - original sau copie pe care vor aparea mentiunea « conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale ? original sau copie pe care vor aparea mentiunea « conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie pe care va aparea mentiunea « conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 11:00
Locul: Sediulfirmei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitdin cadrul ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer